Eveeet,
arabam 2800 km'yi geçti, ben de ufaktan yorumlarımı güncelleme ihtiyacı hissettim. Değişen şeyler şu şekilde:
motor, debriyaj ve şanzıman her geçen gün daha da yumuşuyor. inanılmaz hoşuma gitti. debriyajı konumlandırmak, ayarlamak çok kolay. 2,7 km/saat hızla kesintisiz gidebiliyorum atık
(dsgli golfü olan bir arkadaşım var keşke o da bu forumda olsa ve bu yazdığımı görse
)
fren hissine hala alışamadım, yanlız biraz hızlı ısındıklarını düşünüyorum. Uzun bir yokuştan ya da aceleci bir sürüşten sonra davlumbazda rafadan yumurta bile pişebilir.
1.6 tdi ünitesi ilk dediğim gibi sadece "yeterli" imiş, düşük hızlarda çok güzel olsa da yüksek hızlara çıktıkça "keşke daha güçlü olsa" demekten kendimi alamıyorum ve temde saçma sapan yerlerde dipgaz giderken buluyorum kendimi. Adam gibi bir 110-160 hızlanması olan birşeyler lazım resmen...
vites yolları oturmaya başladı, benim gibi düz vites özürlü biri bile tık tık vitesler arası geçiş yapabiliyor
bulunduğum yere göre radyo ses kalitesi çok değişiyor, acilen sevdiğim şarkıları satın alıp cdye basmam lazım, en sevdiğim şarkı çıkıyor ben tüneldeyim -.-
arka aksın bağımsız olmayışı başta çok düşündürmüştü beni, ama yol tutuşun, benim psikolojik sınırlarımın üstünde olduğunu gördüm ve kafam çok rahat
asr (patinaj kontrolü) bazen çok sinir bozuyor, özellikle yağmurlu ya da çok bozuk yollarda olur olmaz herşeye müdahele ediyor sistem, yağmur başlayınca kapatıyorum artık...
yakıt tüketim değerleri muhteşem! günlük yolum maslak-bakırköy ya da tarabya-bakırköy arası. maslak -> bakırköy güzergahında tem 140-195km/saat arası, esenler üzerinden mertere kadar 70-120 arası, sonrasında durkalk ya da çok yavaş gidiş, ortalamam 5.1l/100km (toplam yol 30 km, toplam yakıt 1.52 litre, toplam masraf 6,24TL, km başına 20 kuruş, ortalama hız 76km/saat) Arkadaşımın 2009 model 1.4 tsi highline dsg 122ps aracı var, beni takip ederek geldi, onun ortalaması 9litre/100km.
direksiyon elektromekanik imiş (elektrik motoru takviyeli bodos direksiyon, hidrolik falan değilmiş yani), ve arkadaşlarım direksiyonun yumuşaklığını çok eleştirdiler, ben çok memnunum.
vagcom'a bağladık arabayı, adaptif sis farı özelliği olmadığı için etkinleştiremedik
yan aynalara da canbus üzerinden bağlanamadık
, bağlanabilseydik geri vitese takınca aynaların aşağı inmesini ayarlayacaktık, olmadı maalesef. (araca polo'nun kullandığı beynin çok benzerini takmışlar ve çoğu olabilecek opsiyonları, muhtemelen maliyetten kısmak için engellemişler CANbus hattı çekmeyerek
)