Titreme sorununun triger zincirinden kaynaklandığı tespit edildi. Zincir değişecek; güncellemeler yapıldı sorun kaynağı olan noktaya müdahale olacak. Zira genel merkezden gelen mail ve servis açıklamaları ile ortaya çıkan nokta; kavrama iki noktada boğumlandığı için arıza çıkarma şansı tabiki var denildi ancak burada şöyle bir durum var.
Arkadaşlar araçlarımızı şahsım adına belirtmek isterim lütfen yanlış anlaşılmasın; tam olarak tanımıyoruz. Teknik eğitim almış biri olarak yeni nesil motor endüstrisinin geldiği son noktayı detaylı olarak genel merkez mühendisi ile yaptığım görüşmede şu şekilde anladım.
Aracımız ana beyne ait detayların yazıldığı hareketli bir ünite,
Benim kullanım detaylarımız bunlar; ilk kalkış,ışıklarda hareket kazandırma,bir aracı sollama,günlük refleksler hepsi ana beyne kaydoluyor ve A TİPİ SÜRÜCÜ BİLGİLERİ başlığı altında depolanıyor.
Eğer bu uygulamaların dışında çok farklı sürüş argümanları beyne sunulduğunda beyin yeni bir tanımlama yapıyor, ancak belli sınırlılıklar ile bunları beyne iletiyor.
Yani son nokta şu; aracımızı (bu arada aracım dsg otomatik buna göre açıklıyorum)
sert sürüş pozisyonlarına sokmayacağız, biraz nazik kullanacağız. AB yol normları otoban olduğu için uygulamalar bu noktada değerlendirilmekteymiş.
Ana komut dur kalk modunda uzun süreli müdahalelere hata veriyor, risk ünitesi çalışmaya başlıyor ve uyarının tekrarı arızayı ortaya çıkarıyor.
Arkadaşlar teknik değerlendirmeleri kısaca özetlemeye çalıştım.
Paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum.
NOT: Kavrama arızası gibi görülen ancak triger zincir üzerinde meydana gelen deformasyonlar yüzünden şıkırtı olarak bir ses oluşumu tarafımdan ve servisteki arkadaşlarımız tarafından gözlemlendi. O nedenle triger zinciri değişecek.