Zaten d konumunda biraz beklediginiz zaman sanziman kendini zaten bosa aliyor...
Evet hissediliyor zaten, ama frene biraz fazla basmak gerekiyor yoksa araç hareket etmeye çalışıyor dururken..
ilerlerken değil trafikte dururken olabilir diye düşünüyorum.
Jetta' da farkettiğim bir şey var.
Durdunuz ve ayağınız frende viteste D konumunda.
Eğer frene çok fazla basmıyorsanız (fren pedalına uyguladığınız güç anlamında) aracın rölanti devri 900-1000d/d seviyesinde duruyor.
Eğer frene iyice yüklenmiş de bekliyorsanız (Abartmadan tabii. Yani önceki konumdan daha fazla), aracın rölanti devri 600d/d seviyesinde duruyor.
Sanırım frene az basıldığında bunu algılayıp kalkışa hazır olabilmek için devri yüksek tutuyor.
Denemesi bedava; frene aracı olduğu yerde durduracak kadar basın ve rölantiyi gözleyin. Rölanti 900-1000d/d seviyesinde sabit duracak. Hiç konumunuzu bozmadan frene biraz daha abanın. Rölantinin 600d/d seviyesine düştüğünü gözlemleyeceksiniz.:wnk: