1- Aracın 20000 bakımı yaklaşıyor. Dışarıya yaptırmayı düşünüyorum. Forumda yağlar üzerine araştırma yaptım ve Mobil-1 ESP Formula'da karar kıldım. Sıra nereye götüreceğime geldi. Ankara'da önerebileceğiniz nereler olabilir?
2- Araba sürerken yavaşlamalarda doğrudan frene basmak yerine yerine vites küçülterek yavaşlamayı tercih ediyorum. Direk frene basmaktan daha külfetli olsa da artık bende alışkanlık olmuş durumda :rolleyes: Bu durum uzun vadede araca zarar verebilir mi merak ediyorum?
3- Arka camı silmek istediğimde püskürtece su çok geç gidiyor ve silecek 1 tur susuz çalışıyor. İlk çalışma zamanını geciktirmek mümkün mü? Bir de arka taraftaki püskürteç öndeki gibi suyu dağınık atmıyor, tek bir çizgi halinde atıyor. Böyle olmasına anlam veremedim. Öndekiler gibi olsa ne olurdu sanki. Acaba normalde öyle de benimkinde mi bir sıkıntı var?
Araç 1.2 TSI 2011 model
1- yetkili servis için AND, özel için rutin bakımın kolay olması nedeniyle eli yüzü düzgün herhangi bir yer olabilir..
2- doğru bir kullanım sergiliyorsunuz, aynı şekilde kullanıyorum, 55000 de ön balatalar, 95000 de tüm balatalar ve disk, kampana değişti (sadece kendim istediğimden..) , pek de aşınmış değildi, değiştiren usta tebrik etti ve ilk değişim olduğuna inanmadı...
3- VAG com programından bu tür ayarlar değiştirilebiliyor, bileni bulmanız lazım, en kolayı kaput altundaki hortumlara birer çek valf ilave etmeniz olabilir, böylece su geri kaçmaz ve devamlı hazır olarak bekler...
arka fıskiye fabia 1 de de noktasal püskürtüyor, tasarımı böyle sanırım...