işin piri değilim, ama gel mantık yürütelim. hava o borudan geçiyor, kutuya girip filtreden süzülüp motora giriyor.
amaç ne? bu filtreyi takmak. o zaman kutunun içinden motora giden yoldan boru çekmelisin. yani yeni aldığın garip görünümlü filtre kutuda kalır, buda olmaz bence, kutunun kapağını takmazsın, borudan kutuya hava gelir, sonra filtreden motora geçer, bu da ses verir mi tartışılır.
bence git bilen birine yaptır. ama yok peder fark etmesin diyorsan onu bilemem işte.
şunuda söyliyeyim, performansta belki nokta kadar bir değişim oluur, olmaz... sadece 4000 devir gibi yüksek devirlerden sonra tatlı bir ses alırsın. o kadar.
bizim sanayiden arkadaşlar yapıyor benzinli araçlarına, filtreyi motorda bir boşluğa yerleştiriyor, ve kaput delme yaptırıyorlar, filtrenin üstündeki kısım ızgaralı olacak şekilde, o güzel oluyor.