škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

A7 için ECU - Box önerileri

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı amraam

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 204
    • Profili Görüntüle
Enjektör-pompa filan hassas şeyler.Yazılımla güç arttırma yapılabilir şeyler ama common rail-enjektör grubuyla pek uğraşmamak lazım bence.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar ECU için şöyle birşey buldum. OCT adlı bir alman firması ve iddalarına göre yeni nesil Bosch Beyinlere fiziksel müdahele yapmadan OBD den yükleme yapıyorlarmış.

Sayfaları şu şekilde

http://www.oct-tuning.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1396&category_id=1137&option=com_virtuemart&Itemid=38&lang=en


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Bence yerli firmaların yazılımı çıkarmasını bekleyin..



Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
box ı çok önermiyorlar. Hatta ABT box alıp sonradan vazgeçen çok olmuş. Özellikle TDI da enjektörler üstübde geri dönülmeyecek etki bırakıyormuş.

Verdiğim linkteki garanti koşulları beni cezbetti. Tr de Ender elektronik distribütörleri olmuş. Mail attım bakalım ne cvp gelecek


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar şu ana kadar üç firma ile görüştüm. Bana verdikleri cevaplar şu şekilde oldu:

O.CT Tuning:

"Merhabalar Can Bey
Evet araciniz kontrol ünitesi olarak GOlf 7 ile aynıdır.Golf 7 lerde evet yapılamaktadir. Ücreti Tdi araclarda 2100 TL + kdv seklindedir. Performans olarak 105Hp den 132 Hp ye cikmaktadir. Tork ise 250Nm’den 295Nm’ye cikmaktadir. Uygulama ile ilgili oncelikle araciniz bize geldikten sonra aractaki bilgileriniz İsvicreye gonderilir. 1 saat icinde hemen mi yoksa 1 hafta icinde mi hazir olacagi yazilim bilgisi gelir. Bunun üzerinede uygulama yapilir."

Vmax Performance:

"merhaba, box tuningi bende önermiyorum. Aracınıza yapılacak olan uygulama remapdir. Normal bir yazılım ile yaklaşık 140HP - 320NM tork alınabiliyor. Eğer dilerseniz biraz daha agresif bir yazılım ile 155HP alabiliriz. 10-12-2013 ile 05-01-2014 tarihleri arasında kampanyamız mevcut. Normalde aracınızın uygulama bedeli 800TLdir. Bu tarihler arasında gelebilirseniz %20 indirim uygulayabilirim. Bu tarihler haricinde uygulama ucreti 800TLdir. Gelmeden 1 gün önce haber verirseniz çok daha iyi olucaktir."

Booster Performance:

forumda da paylaştığım gibi aracımı fziksel olarak görüp, beynini söküp bakan tek firma. Söylediği beynin yeni nesil Tuning Protection lı Bosch olmasından dolayı bu beyne henüz yazılım yapılamadığı yönünde.

Benim yorumum ise şu şekilde:

1- Yurt dışı forumlarda ve ecu remap yapan diğer firmaların sayfalarında da gördüğüm kadarıyla bu yeni nesil beyne yazılım yapabilen yok. Hatta işin kötüsü bazıları beynin özelliğinden dolayı remap denemesi yapıldıktan sonra aracın çalışmadığını daha da önemlisi orjinal yazılım yüklendiğin de dahi bu sorunun devam ettiğini söyleyenler var.

2- Bazı firmaların box uygulaması var ama yukarıda da söylediğim gibi rail sensörleri ve enjektörlerinin sağlığı için tavsiye edilmiyor.

Şimdi Vmax'den Ümit Bey'e aracımın beyninin yeni nesil olduğunu söyledim. Kedisi önemli olanın motor no su olduğunu söyledi. Ruhsattan verdiğim motor numarası üzerine yazılımı yapabileceğini belirtti. Yalnız verdiği değerler sanki eski TDI lar için olan gibi. Bu nedenle Ankara'ya yolum düştüğünde aracı kendisine gösterip durumu kesinleştireceğim.

O.CT'nin Türkiye distribütörü Ender Elektronik. MAil ıma hemen cevap verdiler. Benim görüşüm ciddi bir firma olduğu yönünde. O.CT nin yazılımı yapabilmesinin nedeni de detayını tam anlamadığım yeni bir aygıt almış olmaları. Sözüm ona sadece onlarda olan bir aygıtmış. Her neyse sitede yazan 5 sene ECU 2 sene araç garantisi ciddi bir durum. Bu konuyla ilgili mail attım. Gerçekten araç garantiye giriyorsa bence en sağlamı O.CT olur.

Konuyla ilgili gelişmeler oldukça buradan paylaşacağım.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Ender Elektronik den cvp geldi. Aynen sizinle paylaşıyorum

"Merhabalar Can Bey
S1.Verdiğiniz fiyat peşin midir yoksa kredi kartını taksit imkanınız olur mu?
C1. Su anda ki kampanyada Finansbank’a 8 taksit – YKB karta 3 taksit ve Garanti Bonus karta 3 taksit yapılabilmektedir.

S2.En çok aklımıza takılan nokta ise bahsi geçen ECU için henüz başka bir firmanın yazılım geliştirmiş olmaması. Özellikle yurt dışı forumlarda ilgili araca remap yapılırken Tuning Protection nedeniyle sorunlar çıkmasından bahsedilmiş. En büyük sorun ise aracın orjinal yazılım geri yüklenmesine rağmen bir daha çalışmaması. Bu sorunu birkaç araç da yaşamışlar. Buna yönelik olarak O.CT yazılımda bu tür bir sorun olur mu acaba?
C2. O.CT bu işle profesyonel anlamda 7 yıldır uğraşmakta ve isviçre – almanya ve avusturyada başarılı bir firma.Ülkemizde daha once temsil edilmemiş olmasından ötürü henuz güven yaratamadi insanlar üzerinde. Ama ben ozellikle firmanın isvicre merkezine gidip orada yerinde gorusmeler yapip laboratuarlarında gezdim.Gercekten bu işle çok ilgili – bilgili ve volkswagen ile audi araçlarda merkezden yazılım desteği ile çalışıyorlar.İlkten onlara biz buradan data okuması gonderiyoruz ardından onlar evet hemen yazılımı indirebilirsiniz veya 1-2 hafta icinde hazır olacak size bilgi verecegizz seklinde donus yapiyorlar. Su ana kadar en uzun süre Scirocco GTS modelinde oldu oda tam 3.5 hafta sonunda donduler ve yazılım yüklendi sorunsuz olarak.Geriye donus denememiz olmadi acikcasi ama firmaya sordugumuzda boyle bir sıkıntı kesinlikle olmamis.

S3.Siz daha önce yeni nesil Skoda veya Golf TDI lara uygulama yaptınız mı? Referans alabileceğimiz birileri var mıdır?
C3. Daha onnce Skoda modelinde yukleme yapmadik hayır ama Golf 7 de bir sıkıntı yok. Dizel ve benzinli araclara uygulandı.

S4. O.CT nin web sitesinde yazılım için 5 sene, araç içinse 2 sene (veya 120Bin km) garanti veriliyor. Aynı koşullar sizde de geçerli mi acaba? Bahsettiğim gibi araçta geri dönülmeyecek br problem olması durumunda ne gibi bir çözüm sunuyorsunuz?
C4. Yurt disindaki bu garantiyi hayır veremiyoruz. Biz sadece size motor kontrol ünitesi icin garanti imkanı sunabiliyoruz 2 sene boyunca.Bu sartlari saglayabilmek icin sigorta firmalari ile gorustuk ama türkiyede boyle bir sigorta türü olmadigindan basarili olamadik.Su an türkiyede bir tek ABT firması Dogus destekli garanti verebiliyor. Onun disinda türkiyede hic bir firma garanti vermiyor ki biz en azından motor kontrol ünitesine garanti veriyoruz.Diger firmalar sadece yazılım yükleme anında bir sorun olacaksa onu garanti ederler sonrasini degil."



Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;440183
Eveet bugün kesinleştirdim. Önceki araçlarıma yazılım uygulayan BoosterPerformance'a gittim. Beyin hemen akünün yanında. Adamlar sökülmesin diye resmen üstüne kilit vurmuşlar :) Neyse uzun lafın kısası bendeki beyin Bosch çıktı, yani maalesef yazılım yok.

Box sorduğumda ise TDI ların rail basıncına çok duyarlı olduğunu başta enjektörler üzerinde birçok zarara yol açabileceğiniz söyledi.

Bu durumda yazılımın çıkmasını beklemeye devam edicez maalesef :(


erhan abi çözer yakında o işi merak etmeyin siz.

BOX uygulamasından KESİNLİKLE uzak durun. arabanın aldığı hava miktarını arabaya yanlış okutup daha fazla yakıt bastırıp güç aldığını idda eden bir sistem. tam bir rezalet. yakarsınız bol bol. 1.6T astra ya birisi uygulamıştı arabaya bindim baktım 5kuruş etmiyor. illaki güç veriyordur ama kesinlikle sağlıklı değil..


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Box işine ben de hiç sıcak bakmıyorum, önceki sayfalarda zararlarını açıklamıştım. Ama 105hp de bayaa sıkıyo artık :( Şöyle bi yerlerden para çıksa da ikinci araç olarak gene GTC ye geçsem :)


Çevrimdışı METŠAHİN

  • O C T A V I A
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1359
    • Profili Görüntüle
105 bg 250 tork sanki bu a7 için yeterli gelmiyor mu? benim eski 136 bg 2.0 97 mondeodan sonra uçak kullanıyormusum gibi geliyor bana. zannederim çok dandikti bizim eski külüstür:D acaba gözden kaçırdığım bi perf.eksikliği mi var hani superb için bu motorun yetersiz kalma ihtimali var bencede ama hangi koşullarda verim/yanıt alamıyorsunuz a7 den?


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Valla ara hızlanmalarından memnun sayılırım ama kalkışlarda dsgyr kafa atmak istiyorum 2. Viteste kaldırıyo sürekli arabayı bide gaz sanki benzinli araba gazı gibi çok ağır iyice yedirmem gerekiyo hızlanmak için bide getzimde hafif sert basıp çektiğimde hemen kick down yapıyodu bunda iyice yedirmem gerekiyo gazı.hele bide bazen tam hızlanayım diye gaz veriyorm küt vites büyütüyo :) yani benim motordan ziyada dsgyle problemim var daha öncede belirtmiştim d/s arasında bi orta yol yok ya çok ekonomik ya spor


Çevrimdışı civanmukti

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 625
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Esariipek;462811
Valla ara hızlanmalarından memnun sayılırım ama kalkışlarda dsgyr kafa atmak istiyorum 2. Viteste kaldırıyo sürekli arabayı bide gaz sanki benzinli araba gazı gibi çok ağır iyice yedirmem gerekiyo hızlanmak için bide getzimde hafif sert basıp çektiğimde hemen kick down yapıyodu bunda iyice yedirmem gerekiyo gazı.hele bide bazen tam hızlanayım diye gaz veriyorm küt vites büyütüyo :) yani benim motordan ziyada dsgyle problemim var daha öncede belirtmiştim d/s arasında bi orta yol yok ya çok ekonomik ya spor


kalkışlarda bende 1 le kalkıp hemen vites atmaya başlıyor. D modda.
vites küçültmeyi de gaz pedalını iterek değil de manuele geçerek yapıyorum genelde, eskiden kalma bir alışkanlık bendeki.
hızlanırken vites büyütme ise gaz pedalına nazik basınca oluyor. ama ortalayınca biraz daha sürücü isteğine göre gidiyor sanki.
en azından bende böyle diğerleri de yorum yaparsa anlarız daha iyi.


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Aynı ay çıkışlı arkadaşımın passatta 2 için biraz daha zaman veriyo kalkmak için değil sadece az bi kıpırdamal için 1 i kullandırtıyo bana


Çevrimdışı audilover

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 116
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Esariipek;462811
Valla ara hızlanmalarından memnun sayılırım ama kalkışlarda dsgyr kafa atmak istiyorum 2. Viteste kaldırıyo sürekli arabayı bide gaz sanki benzinli araba gazı gibi çok ağır iyice yedirmem gerekiyo hızlanmak için bide getzimde hafif sert basıp çektiğimde hemen kick down yapıyodu bunda iyice yedirmem gerekiyo gazı.hele bide bazen tam hızlanayım diye gaz veriyorm küt vites büyütüyo :) yani benim motordan ziyada dsgyle problemim var daha öncede belirtmiştim d/s arasında bi orta yol yok ya çok ekonomik ya spor

Ayni sorunu yasamis birisi olarak kesin cozum dsg yazilimi diyorum artik 1000 devirden araci hizlandirmak zorunda kalmiyorum arac daha sorunsuz hizlaniyor.Yani ortalama her vites icin 400 rpm daha ileri alininca dsg kullanimi daha zevkli oldu.