škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Kapıdaki gıcırtı

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kzmtsn

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Başlık bulamadım. Belli bi hızdan sonra gıcırdama oluyo. Elimle dizimle kapıyı dışarı doğru itince kesiyo sesi ama çözüm bu değil galiba :))  varmı çözümü?


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30145
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Kapı fitillerini önce güzelce temizle, ardından silikonlu spreyle bakım yap  ;)
 
Sorun bundan değilse bile faydalı bir iş yapmış olursun


Çevrimdışı kzmtsn

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Kapı fitili plastik siyah olan yerlermi ? Bilemedim :)


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30145
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: kzmtsn;438502
Kapı fitili plastik siyah olan yerlermi ? Bilemedim :)

Evet, siyah yumuşak olan, kapı eşiğini çevreleyen


Çevrimdışı kzmtsn

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Tamam yıkamaya gidecem onlarıda tembih ederim kendimde tüm kapıları haftasonu bi elden geçiririm.


Çevrimdışı kzmtsn

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Konuyla alakası yok ama geçen ilanlara baktım bi satıcı şöyle yazmış. Turboya öZel dikkat edilmiştir istop etmeden önce 2 dakka rölantide bekletilmiştir. Diyo. Nedir bunun aslı doğrumu doğruysa varmı ekstradan bi alınacak önlem ????


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30145
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: kzmtsn;438530
Konuyla alakası yok ama geçen ilanlara baktım bi satıcı şöyle yazmış. Turboya öZel dikkat edilmiştir istop etmeden önce 2 dakka rölantide bekletilmiştir. Diyo. Nedir bunun aslı doğrumu doğruysa varmı ekstradan bi alınacak önlem ????

 
Sakin kullanan biriysen çok önemli değil bence. Yüksek devirde gazlamışken hemen stop edersen turbo yüksek devirde döndüğünden yağsız kalır vs. durumundan


Çevrimdışı kzmtsn

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: lrfan;438531
Sakin kullanan biriysen çok önemli değil bence. Yüksek devirde gazlamışken hemen stop edersen turbo yüksek devirde döndüğünden yağsız kalır vs. durumundan

Ev işyerine 1 km. şehir içindede agresif kullanmam genelde.
İlk kalkarken genelde anlik sarfiyat ne kadar dikkat edersem ediyim 25 lerden aşağı düşmüyo varmı çaresi acaba?


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30145
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: kzmtsn;438538
Ev İlk kalkarken genelde anlik sarfiyat ne kadar dikkat edersem ediyim 25 lerden aşağı düşmüyo varmı çaresi acaba?

 
Anlık tüketimi boşver, ortalama tüketime bak  ;)
 
Anlık sıfır da oluyor 50 de oluyor  ;)


Çevrimdışı kzmtsn

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: lrfan;438540
Anlık tüketimi boşver, ortalama tüketime bak  ;)
 
Anlık sıfır da oluyor 50 de oluyor  ;)

Bide vitesteyken gazdan çekince anlık 0 oluyo. Ama boşa alınca katiyen 0 olmuyo nası bi mantık bu.
Cevap bulamadım bunada.  :))


Çevrimdışı kagan06

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 150
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kzmtsn;438541
Bide vitesteyken gazdan çekince anlık 0 oluyo. Ama boşa alınca katiyen 0 olmuyo nası bi mantık bu.
Cevap bulamadım bunada.  :))

Cut off , yazin google cozum karsinizda:)

Arac vitesteyken gazdan ayaginizi cekerseniz 800-900 devire inene kadar tuketim sifirlanir, ama bosta ilerlerseniz tuketim 0.4-0.9 arasi gozukur


Çevrimdışı hunter

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 384
    • Profili Görüntüle
kapı gıcırtısına geri dönelim, kapı pandozitlerinin klipslerinden biri yerinden çıkmış olabilir. araç dururken kapıyı açıp kapı ile plastiklerin birleştiği yere dikkatlice bakın, açıklık varsa elinizle bastırın yerine oturur klipsler.
turbo olayı ise önceki aracımdan biliyorum (yrv turbo) aracı stop etmeden önce aracı rölantide çalıştırıp turbonun içerisindeki havanın boşalmasını beklemek lazımmış. yoksa turbonun pervanelerine basınç binip pervaneleri eğiyormuş.


Çevrimdışı kzmtsn

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Cut off mu yoksa ecu sisteminin çalışma prensibi mi ? Durum tam çözülmemiş gibi ama anlaşılan ortada bi tasarruf durumu var. Her iki ihtimale görede duyduğum bişi vardı yakıt bazen az bazen çok sarf edildiğinde bujiler hasar görüyomuş diye. Devirsiz kullanınca oluşan sıkıntılar her neyse bu yokuş çıkarken 10- 12 leri gösteren sarfiyat 0 lara düşüncede aynı dengesizlik anlamına gelmiyo mu?


Çevrimdışı kzmtsn

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 66
    • Profili Görüntüle
Bilgi kirliliği var gibi piyasada :)
« Son Düzenleme: 08 Temmuz 2013, 11:02:54 Gönderen: kzmtsn »


Çevrimdışı The_Ghost

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hunter;438585
kapı gıcırtısına geri dönelim, kapı pandozitlerinin klipslerinden biri yerinden çıkmış olabilir. araç dururken kapıyı açıp kapı ile plastiklerin birleştiği yere dikkatlice bakın, açıklık varsa elinizle bastırın yerine oturur klipsler.
turbo olayı ise önceki aracımdan biliyorum (yrv turbo) aracı stop etmeden önce aracı rölantide çalıştırıp turbonun içerisindeki havanın boşalmasını beklemek lazımmış. yoksa turbonun pervanelerine basınç binip pervaneleri eğiyormuş.

 
geçen ayda aynı sorun benim fabia da vardı. kapı menteşelerini gresle bide wd-40 sıktım düzeldi.