škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2.0TDİ SuperB Elegance

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Emre Y.

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 186
    • Profili Görüntüle
Merhabalar 2011 model 2.TDI 140bg superb elegance araç alacağız araç 100bin km.de dsg beyaz renk aracı sürme şansımız olmadı.Merak ettıklerım
*1.6 tdi mı 2.0tdı mı almalıyım
*Yakıt tuketımı açısından çok yakar mı? araca göre 8-9 lıtre cok degıl ama bana göre çok
*1.6 yada 2.0 satmak ıstedıgımde hangısını daha hızlı satabılırım
*aracın içi siyah renk ahsap konsol var fakat arka koltuklarda ısıtma ve bolero  yok bu normal mi ben ambition sandım aracı
*aracı alırken nelere dıkkat etmem gerekır.
*2.0tdı'lerin kronık veya ılerıde açacagı bır problem var mı
*Dsg 7ılerı mı 6 ılerı mı sıkıntı yaratır mı?Nasıl kontrol edebılırım
*Aldıktan sonra yazılım yaptırmak istiyorum 170-180 bg cıvarı guc almayı planlıyorum.Motor veya dsg sıkıntı yaşatır mı?

****Hayırlısıyla cumaya kadar bu işi bitirmek istiyoruz yardımcı olursanız sevinirim


Çevrimdışı ugurcnplt

  • eskici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2760
    • Profili Görüntüle
1.6 nın adı 2.0 ın tadı olur.İkincielde tabiki 1.6 daha çabuk ve pahalı gider 2.0 dan ama bence superbe yakışan motordur.
elegance=ugurcnplt


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Superb alacak olsam kesinlikle bu motorla alırım..


Çevrimdışı fastbreak79

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 590
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Emre Y.;442023
Merhabalar 2011 model 2.TDI 140bg superb elegance araç alacağız araç 100bin km.de dsg beyaz renk aracı sürme şansımız olmadı.Merak ettıklerım
*1.6 tdi mı 2.0tdı mı almalıyım
*Yakıt tuketımı açısından çok yakar mı? araca göre 8-9 lıtre cok degıl ama bana göre çok
*1.6 yada 2.0 satmak ıstedıgımde hangısını daha hızlı satabılırım
*aracın içi siyah renk ahsap konsol var fakat arka koltuklarda ısıtma ve bolero  yok bu normal mi ben ambition sandım aracı
*aracı alırken nelere dıkkat etmem gerekır.
*2.0tdı'lerin kronık veya ılerıde açacagı bır problem var mı
*Dsg 7ılerı mı 6 ılerı mı sıkıntı yaratır mı?Nasıl kontrol edebılırım
*Aldıktan sonra yazılım yaptırmak istiyorum 170-180 bg cıvarı guc almayı planlıyorum.Motor veya dsg sıkıntı yaşatır mı?

****Hayırlısıyla cumaya kadar bu işi bitirmek istiyoruz yardımcı olursanız sevinirim

2 lt be dsg nin farkı var tabii, daha çok zevk verir.

Koltuk ısıtma ve Bolero zaten opsiyonel. Elektrikli koltuk varsa elegans tır.

Chiptuning te sıkıntı yaşamazsınız fakat bu arabayla 8-9 lt yakacaksınız.

En garantisi ise serviste expertiz yaptırmaktır. Bilmem kaç bin liralık araba alırken böyle bir masraftan kaçınmayın.

1.6 lt daha kolay satılır.


Çevrimdışı Emre Y.

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 186
    • Profili Görüntüle
Foruma sanırım bır kaç gundur yapılandırma yapılıyordu sanırım.Alacagımız araç buydu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-92000-km-de.2011-model.superb-2.0-tdi-elegance-triptonik.orjinal-132986499/detay/ hasar sorgulaması yaptıgımızda 14-15 bın tl hasar hasar cıkıyor ön çamurluk boyalı kaput degısmıs tabıkı tampon ve farda değişmiştir satıcı demedi ama değişmiştir. 2006 Pug 407 1.6HDI executıve aracımı verıp uzerıne 26 bın tl vermek mantıklımı acıkcası hasar kaydını ogrenınce bıraz gerı vıtes yaptık  uzerıne o kadar para verıp alacagız satarkende hasar kaydı bana dert olacak mıllet camur atacak almamak dogru karar mıdır?


Çevrimdışı ugurcnplt

  • eskici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2760
    • Profili Görüntüle
Açıkçası ucuz arabadan ve galeriden olan arabaya güvenim hiç olmuyor.Arabada bence bir kaç bin tl fazla verip temizini alan her zaman daha kazançlıdır.Eğer bir pürüz varsa bence almayınderim.En önemlisi içiniz rahat olmalı.Bir de şu var ama serviste ufak hasarlar bile çok yüksek meblağlara onarılıyor.
elegance=ugurcnplt


Çevrimdışı YEKE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1503
    • Profili Görüntüle
emre radyatör bölgesine bak ezilme bir şey var mı ? anlattıklarına göre önden iyi darbe yemiş. o fiyata iyi biraz hasarı bahane ederek daha indirim yapılabilirse alabilirsin.

diğer sorularına gelirsek 2.0'lar dsg şanzımana sahip bu gerçekten güzel D konumunda kullanırsan yakıt tassarufunu kendisi ayarlıyor. 1600 kg bir araba için torku çok güzel. dsg'de şu avantaj var. kavramada sürücüye bağlı yıpranma olmuyor. trafikte kolaylık sağlıyor. dezavantajı eğer bir gün bozulursa okkalı bir para ödemek durumunda kalabilirsin.

satma konusunda 1.6 daha çabuk satılır. malum vergiler, sigorta vs. diğer yandan otomatik vites tercih sebebi, düz vitese göre daha fazla talep görüyor.

bolero ve koltuk ısıtma opsiyonel. koltuk ısıtma gereksiz ve kullanışsız. bir sıvı teması ile bozulursa iyi bir para çıkıyor elden.

dsg 7'ler daha az yakar. genel detayı uğur anlatmış. gücü artırmaya gerek yok hele ki bu zamanda 2.0 alacaksan istediğin verimi araba zaten veriyor gerek yok. ve yine uğurun dediği gibi serviste ustaya kontrol ettirmende fayda var. eleman sürüp baksın. şanzıman ve rot balans düzenine de. bu arabaların her şeyi elektronik ve bilgisayar ile yönetiliyor. titiz davranmak gerek. bende de aynı 2.0 var. 1.5 senedir kullanıyorum bir sorun yaşamadım.


Çevrimdışı YEKE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1503
    • Profili Görüntüle
emre radyatör bölgesine bak ezilme bir şey var mı ? anlattıklarına göre önden iyi darbe yemiş. o fiyata iyi biraz hasarı bahane ederek daha indirim yapılabilirse alabilirsin.

diğer sorularına gelirsek 2.0'lar dsg şanzımana sahip bu gerçekten güzel D konumunda kullanırsan yakıt tassarufunu kendisi ayarlıyor. 1600 kg bir araba için torku çok güzel. dsg'de şu avantaj var. kavramada sürücüye bağlı yıpranma olmuyor. trafikte kolaylık sağlıyor. dezavantajı eğer bir gün bozulursa okkalı bir para ödemek durumunda kalabilirsin.

satma konusunda 1.6 daha çabuk satılır. malum vergiler, sigorta vs. diğer yandan otomatik vites tercih sebebi, düz vitese göre daha fazla talep görüyor.

bolero ve koltuk ısıtma opsiyonel. koltuk ısıtma gereksiz ve kullanışsız. bir sıvı teması ile bozulursa iyi bir para çıkıyor elden.

dsg 7'ler daha az yakar. genel detayı uğur anlatmış. gücü artırmaya gerek yok hele ki bu zamanda 2.0 alacaksan istediğin verimi araba zaten veriyor gerek yok. ve yine uğurun dediği gibi serviste ustaya kontrol ettirmende fayda var. eleman sürüp baksın. şanzıman ve rot balans düzenine de. bu arabaların her şeyi elektronik ve bilgisayar ile yönetiliyor. titiz davranmak gerek. bende de aynı 2.0 var. 1.5 senedir kullanıyorum bir sorun yaşamadım. D konumunda hız 185 km/s'yi geçmiyor üst hızlara çıkmak için S konumuna geçmelisin.


Çevrimdışı Emre Y.

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 186
    • Profili Görüntüle
Abilerim araç sahibi sanırım BİM marketin muduruymus makam aracı olarak kullanıyormus.Beni korkutan bu aracı alıp yarın bugun satacagımızda mıllet çamur atmasın moralımız bozulmasın yoksa bende sahıt oldum servıs tanıdık olmazsa cok ıyı fıyat kıtlıyor.Öncesınde vag grubuna aıt 7 ılerı 2 jettam olmustu rahattı fakat sımdı 92000 km bırde garantısı uzatılmıyormus o yuzden de tereddutum var.185 km bana göre ıyı araca göre dusuk geldı cunku suan kullandıgım araç 190bınde herseyı orj turbosu vs 5kısı klıma acık bagaj dolu halde 190km.lerı rahat gorebılıyorum.Kendı aracıma gelınce mukemmel otesı bır araç degıl10 uzerınden 8 alır bel altı çizik boyası var arka kapılar tavan bagaj kaput boyasız degısensız ama motorunda turbo otuyo gıbı artık elden satmak ıstesem oyle hızlı da gıtmıyor galerıler takasta 24-25 arası verıyor aracımızıda degısmek ıstıyoruz vallahı arada kaldık :D Yorumlar için teşekkurler bilgi verdiniz Allah razı olsun


Çevrimdışı YEKE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1503
    • Profili Görüntüle
185 km/s dsg'nin tasarruf limiti. S konumuna alırsan 200 üstüne çıkıyorsun. bizim arabalar ikinci elde düşük gidiyor bu gerçeği var.

garanti uzatma işini bende yaptıracaktım ama istedikleri fiyat ve garanti kapsamındaki özellikler bir işe yaramıyor. arıza olabilme yüzdesi en az parçalara garanti veriyorlar. bende o kadar para vermeye gerek duymadım.


Çevrimdışı tayozi

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 350
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: YEKE;442074
emre radyatör bölgesine bak ezilme bir şey var mı ? anlattıklarına göre önden iyi darbe yemiş. o fiyata iyi biraz hasarı bahane ederek daha indirim yapılabilirse alabilirsin.

diğer sorularına gelirsek 2.0'lar dsg şanzımana sahip bu gerçekten güzel D konumunda kullanırsan yakıt tassarufunu kendisi ayarlıyor. 1600 kg bir araba için torku çok güzel. dsg'de şu avantaj var. kavramada sürücüye bağlı yıpranma olmuyor. trafikte kolaylık sağlıyor. dezavantajı eğer bir gün bozulursa okkalı bir para ödemek durumunda kalabilirsin.

satma konusunda 1.6 daha çabuk satılır. malum vergiler, sigorta vs. diğer yandan otomatik vites tercih sebebi, düz vitese göre daha fazla talep görüyor.

bolero ve koltuk ısıtma opsiyonel. koltuk ısıtma gereksiz ve kullanışsız. bir sıvı teması ile bozulursa iyi bir para çıkıyor elden.

dsg 7'ler daha az yakar. genel detayı uğur anlatmış. gücü artırmaya gerek yok hele ki bu zamanda 2.0 alacaksan istediğin verimi araba zaten veriyor gerek yok. ve yine uğurun dediği gibi serviste ustaya kontrol ettirmende fayda var. eleman sürüp baksın. şanzıman ve rot balans düzenine de. bu arabaların her şeyi elektronik ve bilgisayar ile yönetiliyor. titiz davranmak gerek. bende de aynı 2.0 var. 1.5 senedir kullanıyorum bir sorun yaşamadım. D konumunda hız 185 km/s'yi geçmiyor üst hızlara çıkmak için S konumuna geçmelisin.

Çok güzel yorum yapmışsınız ancak soğuk bir memlekette koltuk ısıtma olmazsa olmaz belirteyim istedim. Antalya gibi şehirde gereksiz tabiki.


Çevrimdışı YEKE

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1503
    • Profili Görüntüle
ben ankarada oturuyorum hiç gerek duymadım zaten kalorifer öyle bir ısıtıyor ki onu kullanmaya gerek kalmıyor. hamam gibi oluyor içerisi. ısıtma konusu şu açıdan sıkıntı bozulursa masraf; işçilik açısından bayağı zaman alıyor.


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
O arabanın hakkı bence de 2.0. Ama satarken zorlayabilir, hasar kaydı da cabası. Bu kadar para bağlanıyorsa az daha katıp hasarsızı almak en doğrusu bence. Paraya çevirebilitesi çok da önemli değilse, çok kral kombinasyon bence SuperB, DSG, 2.0tdi.


Çevrimdışı Emre Y.

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 186
    • Profili Görüntüle
en az 70bın tl'den baslıyor muadıllerı yıne tek parça boyası var ama hasar kaydı yok 10 daha verıp aynı aracı almakta ıstemıyoruz acıkcası aracımı ılana koydum bende ucuz fıyattan arayan soran çok gıderse bınıcıye gıtsın en olmadı 25-26 takasta sayıyorlar verıcem artık
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-peugeot-407-dizel-excecutive-siyah-takasli-fiyat-dustuuuu-134742767/detay/


Çevrimdışı Emre Y.

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 186
    • Profili Görüntüle
evet tekrar postu güncelleyeyım dedıklerınızı dıkkate alarak 2.0TDI aracı almadık baska bir araç bulduk sabah araca bakmaya gıdeceğiz Allah nasip ederse 2012 1.6TDI elegance+prestij paket siyah renk araç kazasız boyasız sanırım 63500 gibi bitecek