0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhabalar 2011 model 2.TDI 140bg superb elegance araç alacağız araç 100bin km.de dsg beyaz renk aracı sürme şansımız olmadı.Merak ettıklerım *1.6 tdi mı 2.0tdı mı almalıyım*Yakıt tuketımı açısından çok yakar mı? araca göre 8-9 lıtre cok degıl ama bana göre çok*1.6 yada 2.0 satmak ıstedıgımde hangısını daha hızlı satabılırım*aracın içi siyah renk ahsap konsol var fakat arka koltuklarda ısıtma ve bolero yok bu normal mi ben ambition sandım aracı*aracı alırken nelere dıkkat etmem gerekır.*2.0tdı'lerin kronık veya ılerıde açacagı bır problem var mı*Dsg 7ılerı mı 6 ılerı mı sıkıntı yaratır mı?Nasıl kontrol edebılırım*Aldıktan sonra yazılım yaptırmak istiyorum 170-180 bg cıvarı guc almayı planlıyorum.Motor veya dsg sıkıntı yaşatır mı?****Hayırlısıyla cumaya kadar bu işi bitirmek istiyoruz yardımcı olursanız sevinirim
emre radyatör bölgesine bak ezilme bir şey var mı ? anlattıklarına göre önden iyi darbe yemiş. o fiyata iyi biraz hasarı bahane ederek daha indirim yapılabilirse alabilirsin.diğer sorularına gelirsek 2.0'lar dsg şanzımana sahip bu gerçekten güzel D konumunda kullanırsan yakıt tassarufunu kendisi ayarlıyor. 1600 kg bir araba için torku çok güzel. dsg'de şu avantaj var. kavramada sürücüye bağlı yıpranma olmuyor. trafikte kolaylık sağlıyor. dezavantajı eğer bir gün bozulursa okkalı bir para ödemek durumunda kalabilirsin.satma konusunda 1.6 daha çabuk satılır. malum vergiler, sigorta vs. diğer yandan otomatik vites tercih sebebi, düz vitese göre daha fazla talep görüyor.bolero ve koltuk ısıtma opsiyonel. koltuk ısıtma gereksiz ve kullanışsız. bir sıvı teması ile bozulursa iyi bir para çıkıyor elden.dsg 7'ler daha az yakar. genel detayı uğur anlatmış. gücü artırmaya gerek yok hele ki bu zamanda 2.0 alacaksan istediğin verimi araba zaten veriyor gerek yok. ve yine uğurun dediği gibi serviste ustaya kontrol ettirmende fayda var. eleman sürüp baksın. şanzıman ve rot balans düzenine de. bu arabaların her şeyi elektronik ve bilgisayar ile yönetiliyor. titiz davranmak gerek. bende de aynı 2.0 var. 1.5 senedir kullanıyorum bir sorun yaşamadım. D konumunda hız 185 km/s'yi geçmiyor üst hızlara çıkmak için S konumuna geçmelisin.