Yayları kestirmek demek orjinal yayların takozlara oturduğu noktaları şaşırtmak demek,akıl karı iş değil. Pressletmekte aynı biçimde,ısıtılarak yayın direnci azaltılıyor.
Yayları kestiğinde araç normalde 10 cm lik bir çukurda 5 cm esniyorsa bu 3 cm ye düşecek ve bam bam diye tüm çukurları içerde hissedeceksin,alt tkaımı dağıtacaksın,10.000 kmde bir burçları,takozları dğeiştireceksin,rot ayarın sürekli bozulacak,kulelerin merkezlerini şaşırtacaksın,bir ton saçmalık yani arabana yazık günah,sana da yazık günah,yaydan 500 lira tasarruf edeyim derken bu sana çok daha pahalıya patlamış olacak. Dediğim gibi kesinlikle yukarda ismini saydığım 3 firmanın maksimm 4 cm olan yaylarını temin et aracına taktır,durumun müsait dğeilse bekle olduğu zaman taktır,canını tehlikeye atma..
DP tuning Eibach ın Tr distribütörü diye biliyorum,orasıyla konuş ..