Giriş Yap
Kayıt Ol
Menü
Ana Sayfa
Yardım
Ara
škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...
škodaturkey.com
»
SKODA MODELLERİ
»
Rapid
»
Shell V Power Nitro
Shell V Power Nitro
egeadam
·
23 ·
9493
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa:
1
2
0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Emrah Ozan
Acemi Üye
İleti:
79
Cevap: Shell V Power Nitro
Yanıtla #15 :
26 Eylül 2013, 23:36:23
Benzinin yanmasi daha hizli olursa bu daha iyi bir performan vermez mi yani? Mesela mazot ile benzin gibi... birisi hizli yaniyor birisi ise patliyor ama performans farkli... en basit boyle anlatip sordum?
)
egeadam
Kahraman Üye
İleti:
731
Cevap: Shell V Power Nitro
Yanıtla #16 :
30 Eylül 2013, 16:44:23
Nitro bana pek iyi gelmedi, kalkışlarda iyi oluyor ama atak yapacam diye fazla tükettim.daha önce 100 tl ile aşağı yukarı 400 km kadar gidiyordum, nitro ile 370 gibi oldu.Fazla gaza gelmemek lazım
emre0884
Kahraman Üye
İleti:
832
Cevap: Shell V Power Nitro
Yanıtla #17 :
30 Eylül 2013, 18:26:03
Arkadaşlar ben nitro power ı kullanmadım ama kullanan arkadaşlar bana kızmasın ama kullanan arkadaşların sonuçları bana piskolojik gibi geliyor. Çünkü yıllar önce okuduğum yazıda 97 oktan benzinden elde edeceğiniz performans kendini 2500 ve üstü motorlarda gösterir diyordu.
emre0884
Kahraman Üye
İleti:
832
Cevap: Shell V Power Nitro
Yanıtla #18 :
30 Eylül 2013, 18:47:20
http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2011/02/17/97_oktanin_motora_faydasi_var_mi
1.2 TSI sıkıştırma oranı için :
http://ototeknikveri.com/skoda-rapid/modelinin/12-lt-tsi-105-hp/503.html?bol=teknikveriler&bolID=277
1.4 TSI için sıkıştırma oranı:
http://ototeknikveri.com/skoda-rapid/modelinin/14-lt-tsi-122-hp-dsg/504.html?bol=teknikveriler&bolID=277
egeadam
Kahraman Üye
İleti:
731
Cevap: Shell V Power Nitro
Yanıtla #19 :
01 Ekim 2013, 08:21:53
sabah benzinciyle konuştum ürünün daha yeni çıktığını ve alanların memnun kaldığını söyledi. 4.48 nitro dizel ,4.39 normal dizel, tam hesaplayamadım ama aradaki farkı kurtarıyor bence
rumiexile
Kahraman Üye
İleti:
1082
Cevap: Shell V Power Nitro
Yanıtla #20 :
01 Ekim 2013, 09:10:06
İlk depomun sonunda Fuelsave 95 kadar menzil konusunda iyi olmadığı kesin. Ancak performans konusunda psikolojik sınırın ötesinde bir farklılık yarattığını düşünüyorum 1.4 TSI'de. Kesinlikle motor daha sarsıntısız ve tork bandı düşük devirlerde daha canlı. 3.000 ve üzeri devirlere de değerler yansıyor.
professor
Tam Üye
İleti:
107
Cevap: Shell V Power Nitro
Yanıtla #21 :
07 Ekim 2013, 17:11:49
Aslında shell' in tüm yakıtları enjeksiyon pompalarının temizliğine dayanan formüllere sahip .
hem v-power hem de v-power nitroda yakıt enjeksiyon pompalarında tortu bırakmıyor. Ayrıca fuel save ' de aynı işe yarıyor. Ben dizel v-power nitro ile fuel save arasında bir fark göremedim. Fakat 95 ile 97 oktan arasında karbon sayısından dolayı yakıt tabi ki biraz farkettirir. bu zaten hep böyle. yeni bir satış stratejisi ve biraz geliştirme o kadar.
avni
CEBELLİ
Kahraman Üye
İleti:
752
Cevap: Shell V Power Nitro
Yanıtla #22 :
26 Ekim 2013, 13:37:12
Merhaba arkadaşlar benim aracım fabia 2011
Bende aracımı 0 km aldığımdan bu yana 13.200km geçtim herzamanda shell kullanırım ve hep 95 oktan alırım sadece 1-2 kez depoyu 97 oktan yakıt aldım daha sonra amcam da eski skodacı olduğundan uyardı.
senin aracın 95 oktana göre uyarlı 97 zararlı olabilir demişti inanmamıştım. Kullanma klavuzuna baktım ve amcamın doğru söylediğine kanaat getirdim.
arkadaşlar depo kapağında 95 yazıyosa 95 eğer 97 yazıyorsa 97 oktan kullanın
kullanma klavuzundaki bilgilere bakmanızı tavsiye ederim.
Yazdır
Sayfa:
1
2
škodaturkey.com
»
SKODA MODELLERİ
»
Rapid
»
Shell V Power Nitro
Search
Kullanıcı Adı
Şifre
Sürekli bağlı kal
Şifreni mi unuttun ?