škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

superb 1.9 elegance alma arefesindeyim.. yardiminiz gerekli..

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı jarrah87

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Iyi aksamlar.. arkadaslar 2006 model 160 binde manuel siyah renkli bir superb buldum.. su an icin fiyati 36 bin tl dir... arabanin arka tampon degismis, on tampon onceki resimlerinden gordum tas izinden boyali... sag kapinin alti etek altinda boya.. totalde 2 parca boya ve arka tampon degismis... garibime giden 160 bin km de turbo otme yapiyor diye sahibi turboyu yenilemis. Bu km de turbo degismek normal midir.. bu arabanin fiyati sizce ne olmali.. sunroofsuz elegancetir.
su an accent era var elimde. 1.5 crdi 90 binde temiz bir aracim var.. 22 bin ediyor.. 13 bin kredi cekip superb almaya deger mi dersiniz... kafam cok karisik aslinda hep gonlumde yatan superb 1 kasasidir..
merak ettigim bu aracin kronik sorunlari var midir... sehir ici yakit tuketimi gercekte nedir


Çevrimdışı jarrah87

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Iyi aksamlar.. arkadaslar 2006 model 160 binde manuel siyah renkli bir superb buldum.. su an icin fiyati 36 bin tl dir... arabanin arka tampon degismis, on tampon onceki resimlerinden gordum tas izinden boyali... sag kapinin alti etek altinda boya.. totalde 2 parca boya ve arka tampon degismis... garibime giden 160 bin km de turbo otme yapiyor diye sahibi turboyu yenilemis. Bu km de turbo degismek normal midir.. bu arabanin fiyati sizce ne olmali.. sunroofsuz elegancetir.
su an accent era var elimde. 1.5 crdi 90 binde temiz bir aracim var.. 22 bin ediyor.. 13 bin kredi cekip superb almaya deger mi dersiniz... kafam cok karisik aslinda hep gonlumde yatan superb 1 kasasidir..
merak ettigim bu aracin kronik sorunlari var midir... sehir ici yakit tuketimi gercekte nedir


Çevrimdışı dr.anil_65

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
2007 model skoda superb 1.9 tdı comfort geçen sene aldım 107000 kmde 37 bin tl ye almıştım çok memnunum bence skoda yetkili servise gidip expertiz yaptırın en önemli olay motor durumu ve aracın km ile oynanıp oynanmaması diye biliyorum bunlar önemli sanırım bi de sizin baktığınız araç elegance ise bence fiyat ii gibi ve kesinlikle superb 1 diyorum alın ve tadını çıkarın :cnv:


Çevrimdışı jarrah87

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Herkes bayram tatilinde herhalde... anil haricinde yorum yapan olmamis


Çevrimdışı Emre Y.

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 186
    • Profili Görüntüle
Superb2 kullanıyorum fiyat bence güzel servisten randevu alıp expertiz yaptırınız bence turbo uzun bıle gitmiş değişmesi normal km orjınal mı enejektor motor ve turboya da baktırsanız binilecek güzel araçlardan biridir aynı motoru passat ve audı grubu da kullandı


Çevrimdışı jarrah87

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Adam km garantisi veriyor beni su an dusunduren dogu arabasi kacak mazota basmayan yok nerdeyse...


Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Aynı motora sahip Octavia A5 var bende. Bu motorlar VW grubunun birçok aracında kullanmış olduğu en dayanıklı motorlardandır.

 Bir arkadaşın Audi sinde de aynı motor vardı ve  bildiğimiz eski kırsal motorin ile kullanırdı. Araç sadece duman atardı biraz, onun harici satana kadar yaklaşık 300 bin km yapmıştı ve sadece bir iki kez  keyfe keder enjektorlerini ve torbosunu  temizletmekten öte bir sorun çıkarmamıştı.

Aracın kaporta ve iç temizliğinde bir sorun yoksa  çekinmeden alıp kullanabileceğiniz bir araçtır.
Alacağınız aracın tamponu sonuçta plastik bir parçadır ve değişip değişmemesinin bir ehemmiyeti yoktur.

 Aslında biz Türklerin bu değişmiş ve boyalı takıntısı çok garip. Aracına önem veren birisi arabaya vuruk çizik şekilde binmeyeceğinden doğal olarak boyatması kaçınılmaz. Esas olan aracın kaza sonucu ne tür darbe alıp  şasesinde  bir deformasyon olup olmadığıdır.
 Ana kafes ve taşıyıcı bölümler hasar almadıkça, kapı, kaput, bagaj ön çamurluk, tampon vs. gibi araca giydirilmiş ve civata ile tuturulmuş parçaların değişmesinde hiç bir sakınca yok . Yeter ki iyi bir işçilik ve orijinal parça ile yapılsın. Sonuçta bu parçalar aynı kırılan bir cam gibi aracın değişebilen parçalarıdır.
 Ancak  arka çamurluk, şase, tavan değişmiş ise o araç  sorun çıkarabilir ve iyi bir ekspertiz  çalışması sonucu incelenip iyi işçilik varsa alınabilir.

Kısacası aracın tamponu değişmiş ise bir sorun yok ; onun  yerine yırtılıp ta macun vs. ile  onarılmış bir tampon olsaydı zamanla çatlamalar oluşurdu. Adam turboyu da yenilemiş ise demek ki aracıyla ilgileniyormuş. Yoksa öten ve kirli bir  turbo ile   de satılığa çıkarır ve alıcının ne zaman sorun yaşayacağı bilinmezdi.
« Son Düzenleme: 20 Ekim 2013, 11:17:02 Gönderen: skodaizm »