škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Chip Tuning

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: mustklc;488135
LPG li araca yapılacak en iyi chip, LPG kitini söküp benzinle sürmektir. :)


İyi bir ayarla en az benzinli kıvamında kullanılabiliyor lpg ile ;)


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Ben GTC turbo yu orj subapları ile en ufak sıkıntı yaşamadan 2 yıl boyunca LPG ile kullandım. ama LPG em buna uygun olarak takıldı. Ayrıca ben de çok sert kullanmadım. Gazlama vb durumlarda ise benzine aldım aracı.

siz de bu şekilde kullanıp remap yaptırabilirsiniz.

Hatta satmayıp Octi almasaydım, remap li halini sadece "Sport" tuşuna bastığımda, LPG yi devreden çıkarıp benzine geçecek şekilde yaptıracktım ama fırsat olmadı maalesef :(


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;488179
Ben GTC turbo yu orj subapları ile en ufak sıkıntı yaşamadan 2 yıl boyunca LPG ile kullandım. ama LPG em buna uygun olarak takıldı. Ayrıca ben de çok sert kullanmadım. Gazlama vb durumlarda ise benzine aldım aracı.

siz de bu şekilde kullanıp remap yaptırabilirsiniz.

Hatta satmayıp Octi almasaydım, remap li halini sadece "Sport" tuşuna bastığımda, LPG yi devreden çıkarıp benzine geçecek şekilde yaptıracktım ama fırsat olmadı maalesef :(


Sadece lpg mi devreden cikicakti yoksa sporta basmayinca stock map bastiktan sonra perofrmans map mi gitecekti? Oyle pek saglikli olmaz gibim geldi. Ama sporta basinca sadece lpg devreden cikacaksa gayet guzel olurdu. Yaziyim bi kenara.

Bide bu astralarsa sport tusu tam olarak ne ise yariyo?


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: DDŞ!;488180
Sadece lpg mi devreden cikicakti yoksa sporta basmayinca stock map bastiktan sonra perofrmans map mi gitecekti? Oyle pek saglikli olmaz gibim geldi. Ama sporta basinca sadece lpg devreden cikacaksa gayet guzel olurdu. Yaziyim bi kenara.

Bide bu astralarsa sport tusu tam olarak ne ise yariyo?


Bildiğim kadarıyla flexride şasililerde sport'a basınca süspansiyon sertleşiyor.


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;488128
Kadir valla 1.8t aguda lpgli 250+ hp yuruyenler var. Brc icin konusuyorum max kafa dedikleri buyuk bir kafa var onunla beraber buyuk borular ve performansli enjektorle (sistem sifirdan 2.000₺ ye kuruluyor) 300hp ye kadar destekledigini soyluyordu izmir 2a muhendislikteki usta.

Lpg kitine guveniyorsan tasir diyorsan yaptir. Sonrasinda iyi bir lpgciye 100lira ver tikir tikir calistirir arabani lpgde :)


300 hp gibi iddalarım yok canım 200-210 yeter bana fazlası hem bana hem motora zarar 285K olduk yazılım yapıp bi 6 bin tl lik olmayalım durup dururken :D

Lpg sistemim zaten standart değil enjektörlerimin memeleri büyük 2,4 lük olanlardan taktırdım ama yinede beni tatmin etmiyor hafifte olsa çekişte fark var özellikle 4000-6500 arasını çok boş isteksiz çeviriyor.2-3 kere ayar yaptırdım bujileri değiştridim biraz düzelir gibi oldu ama ayarı bi tutturamadık.Yüklenip bırakıp tekrar yüklendiğimde sanki patlama yapıyor bi sallama oluyor ayarları hafif açınca sanırım zengine düşüyor normal ayarlayınca sıkıntı yok bu seferde üst devirler dediğim gibi şişiyor.Ya yazılım yaptırıp gazlicam zaman benzine alıcam yada hiç yaptırmicam bakalım.Yaza kada iyice bi düşüneyim komple krom egzos gibi planlarımda var borular iyice dolmuş gibi geldi.Geçenlerde orta susturucuyu değiştirdim sözde piyasadaki en iyisini taktık ama boş teneke tınısı var ilk marş bastığımda o sesi duyunca çok uyuz olmaya başladım orijinalin gözünü seveyim..


Çevrimdışı beratarslan

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
valla işte sorunum o yönde benimde malum erzurum araç konusunda pek tatminkar dedğil şayet yaptırdım sorun yok uzun yolda bir sorundan korkuyorum yoksa gözünün yaşına bakmayacağım performans severim ben ayrıca bu düşük devir aralığındaki titreme olayını motor kuvveti artınca geçirirmi yoksa dsg den dolayı mı oluyor ?


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Sport tuşu: Sertleşen süspansiyon ve daha hızlı gaz tepkisi

Benim istediğim normalde stock mode, sport da remap mode ve LPG off şeklindeydi. Eski unichip mantığına benzetilebilir.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;488198
300 hp gibi iddalarım yok canım 200-210 yeter bana fazlası hem bana hem motora zarar 285K olduk yazılım yapıp bi 6 bin tl lik olmayalım durup dururken :D



Lpg sistemim zaten standart değil enjektörlerimin memeleri büyük 2,4 lük olanlardan taktırdım ama yinede beni tatmin etmiyor hafifte olsa çekişte fark var özellikle 4000-6500 arasını çok boş isteksiz çeviriyor.2-3 kere ayar yaptırdım bujileri değiştridim biraz düzelir gibi oldu ama ayarı bi tutturamadık.Yüklenip bırakıp tekrar yüklendiğimde sanki patlama yapıyor bi sallama oluyor ayarları hafif açınca sanırım zengine düşüyor normal ayarlayınca sıkıntı yok bu seferde üst devirler dediğim gibi şişiyor.Ya yazılım yaptırıp gazlicam zaman benzine alıcam yada hiç yaptırmicam bakalım.Yaza kada iyice bi düşüneyim komple krom egzos gibi planlarımda var borular iyice dolmuş gibi geldi.Geçenlerde orta susturucuyu değiştirdim sözde piyasadaki en iyisini taktık ama boş teneke tınısı var ilk marş bastığımda o sesi duyunca çok uyuz olmaya başladım orijinalin gözünü seveyim..


Lpg sistemin saglam biseyse stg1 i cok rahat cevirirsin. Ama 190 hp civarlarinda kalirsin. Dedigim gibi isinde uzman lpg ustasi adam akilli yeniden yapicak programini paket programi al yapistir olmaz.

Guzel bi k03s ve kirmizi bobinle 200-230 hp rahat alirsin arabandan lpg ile cok da keyifli olur dusuncesindeyim.

Arabanin gecmisine guveniyorsan korkma enn fazla ust kapak yaparsin arabaya onunda olucagi varmis der geceriz.

Krom boru isinde de emin degilim krom normal galvanizden 2 kat pahali. Performans olarak hicbir etkisi yok. (Varsa da ihmal edilebilir duzeyde). Parama kiyamiyorum. Ama 60lik duz boruyu agu motorda tavsiye ederim cok guzel oluyo :)


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: beratarslan;488209
valla işte sorunum o yönde benimde malum erzurum araç konusunda pek tatminkar dedğil şayet yaptırdım sorun yok uzun yolda bir sorundan korkuyorum yoksa gözünün yaşına bakmayacağım performans severim ben ayrıca bu düşük devir aralığındaki titreme olayını motor kuvveti artınca geçirirmi yoksa dsg den dolayı mı oluyor ?


O kadarda kafaya takilicak birsey cikacagini zannetmiyorum. Hani araciniz yeni zaten cok taze daha soft bir stage1 mapte kolay kolay sikinti yasamazsiniz ;)


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;488211
Sport tuşu: Sertleşen süspansiyon ve daha hızlı gaz tepkisi



Benim istediğim normalde stock mode, sport da remap mode ve LPG off şeklindeydi. Eski unichip mantığına benzetilebilir.


Kafama takilan. Araca map yaptiktan sonra bir sure motorun o calisma ritmine alismasi gerekiyor yaklasik 100km sonra tam performansini verir diye biliyoruz. Bi stock bi performans biraz kafalari karistirmaz miydi? Erhan yaparim dedi mi?


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Erhan, zaten kendi aracına (astra cabrio turbo) yapmayı düşünüyordu en son, ama ne yaptı bilmiyorum.

Kafa karışıklığı olacağını sanmıyorum çünkü basit on off mantığı. Sport tuşu nasıl ECU da gaz tepkimesi artırabiliyorsa bahsettiğim uygulamada da orj parametrelrin değerlerini artıracak.

Hatırlar mısın bilmem ama Ankara'da meşhur bir sierra cosworth vardı, bayin ayları bu şekildeydi. Hatta 3 moddu onda. Orj-stage-1, stage-2 şekilnde.

Tabii bu işin benim bildiğim basit ve yüzeysel kısmı yoksa yazılımsal olarak tabii ki zahmetli olacağı kesin


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;488232
Erhan, zaten kendi aracına (astra cabrio turbo) yapmayı düşünüyordu en son, ama ne yaptı bilmiyorum.

Kafa karışıklığı olacağını sanmıyorum çünkü basit on off mantığı. Sport tuşu nasıl ECU da gaz tepkimesi artırabiliyorsa bahsettiğim uygulamada da orj parametrelrin değerlerini artıracak.

Hatırlar mısın bilmem ama Ankara'da meşhur bir sierra cosworth vardı, bayin ayları bu şekildeydi. Hatta 3 moddu onda. Orj-stage-1, stage-2 şekilnde.

Tabii bu işin benim bildiğim basit ve yüzeysel kısmı yoksa yazılımsal olarak tabii ki zahmetli olacağı kesin


Coswhortu bilmiyorum ama dedigin tarzda boxlar var :)

Erhan satti cabrioyu coktan simdi gtc si var proje arabasi olucak falan diyodu en son biraktigimda :)


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;488221
Lpg sistemin saglam biseyse stg1 i cok rahat cevirirsin. Ama 190 hp civarlarinda kalirsin. Dedigim gibi isinde uzman lpg ustasi adam akilli yeniden yapicak programini paket programi al yapistir olmaz.

Guzel bi k03s ve kirmizi bobinle 200-230 hp rahat alirsin arabandan lpg ile cok da keyifli olur dusuncesindeyim.

Arabanin gecmisine guveniyorsan korkma enn fazla ust kapak yaparsin arabaya onunda olucagi varmis der geceriz.

Krom boru isinde de emin degilim krom normal galvanizden 2 kat pahali. Performans olarak hicbir etkisi yok. (Varsa da ihmal edilebilir duzeyde). Parama kiyamiyorum. Ama 60lik duz boruyu agu motorda tavsiye ederim cok guzel oluyo :)


Normal yaptıkları boruların et kalınlığı nedir bilmiyorum ama krom boru daha sağlam olur daha etli olur vibrasyon vermez diye düşünüyorum aynı zamanda ömür olarakta baslanma derdiydi ıvır zıvır muhabbeti olmaz.Para olarak güzel fiyatlar isteniyor haklısın en son iskender 1200 tl demişti banada fazla geldi ama bakalım yaza kim öle kim kala :)

Yazılımı ben çoktan yaptırıcamda bi sıkıntı çıkarsa peder bana kitleyecek biliyorum o yüzden şimdilik stock devam elimde K03 var yıllar önce 30 bindeyken arızalı diye bizim arabadan sökmüş paşaoğlu ona bi el atıcam elden çıkarabilirsem bi forge DV alırım fıslasın hafiften :D


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;488241
Coswhortu bilmiyorum ama dedigin tarzda boxlar var :)

Erhan satti cabrioyu coktan simdi gtc si var proje arabasi olucak falan diyodu en son biraktigimda :)


hadi yaw Acaba benim GTC yi mi aldı ? O yapsın da sonra kısmetse brn de ondan alırım :)

Plakayı biliomusun?


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;488247
Normal yaptıkları boruların et kalınlığı nedir bilmiyorum ama krom boru daha sağlam olur daha etli olur vibrasyon vermez diye düşünüyorum aynı zamanda ömür olarakta baslanma derdiydi ıvır zıvır muhabbeti olmaz.Para olarak güzel fiyatlar isteniyor haklısın en son iskender 1200 tl demişti banada fazla geldi ama bakalım yaza kim öle kim kala :)



Yazılımı ben çoktan yaptırıcamda bi sıkıntı çıkarsa peder bana kitleyecek biliyorum o yüzden şimdilik stock devam elimde K03 var yıllar önce 30 bindeyken arızalı diye bizim arabadan sökmüş paşaoğlu ona bi el atıcam elden çıkarabilirsem bi forge DV alırım fıslasın hafiften :D


Kromun omru uzun sesi guzel ama cook pahali ya 200-300 pahali degil. İki kati net. Bide iskender ismi de etkin o duruma bence. 60lik turbodan uca duz boru en baba 500liraya cekilir galvaniz.

Su da var galvaniz patlarsada kaynakla yamanir olur biter :)

Agunun uzerindeki k03 zaten k03s e cok yakinmis oyle diolla :) faceteki grupta cikma k03s leri 700-800 e veriyolar zaten. Ugrastigina deger mi bakmak lazim ;)

Cetrefilli isler bunlar yaaa :D