1) Arkada hop. yok diye üzülmeye değmez.
2) Çok basit bir şekilde arabanın hiç bir yerine zarar vermeden tesisat ve comp. montajı yapılabilir.
3) Bu işlem garantiyi bozamaz.
4) Boleronun arkasında rca(amfi) çıkışı yok (genelde araçların stok teyplerinin rca pre outu olmaz)
5) Eğer istenirse küçük bir dönüştürücü ile bu sağlanır adı deck çeviricidir bnz:
6) Amfiyi açma kapama dediğiniz tetiktir ve teyibin arkasındaki soketten 12v bulunarak elde edilir. Bulunan 12v kablodan paralel bir kablo çekilip amfinin remote çıkışına girer bu sayede teyp açıldığı anda amfi çalışır kapandığında amfi kapanır basit bir işlem.
7) Aracın stok comp. larına amfi takılmaz çünkü amfiye uyumlu değillerdir. Yani standart bir stok araç compenantı 8ohm ve 20 rms bile değildir genelde ve sizin takacağınız oto amfileri en az en fazla 4 ohmdur ve ortalama 50 küsür rms civarındadır. Yani şu demek oluyor; gerçekten güç değerleri uymayan bir amfi takarsanız hopalörleriniz zarar görebilir. Hopalörlerinizi iyi birer comp ile değiştirmeden amfi takmayın.
Bas takmada bir sakınca yoktur, dec çevirici ile rca çıkış elde edildikten sonra mono bass amfisine rca kablo ile ses iletilir daha sonra rahatlıkla amfinin çıkışına subwoofer bağlayıp dinleyebilirsiniz.
9) Ses paraziti şasiden olur amfi iyi şasi almaz ise ses parazit alır şasi dediğim - yani ground. Parazit alma olayı güç kablosu ile rca kablo beraber yürütülürse de meydana gelir.