0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
servis bana öyle demedi, 047905104A - google bu şekilde yazdığımda değişecek parçanın resmi çıkıyor. endiksiyon bobini diye geçiyor ismi. tek tek kontrol etmediler gördüğüm kadarıyla. parçanın fiyatı 230 TL + işçilik alacak servis benden. hafta sonu götüreceğim arabayı. şimdi siz böyle deyince aklıma soru işareti takıldı ?? daha az maliyetli tek bobinde sorun olabilir mi acaba.
aynısı bende de oluyor. 2002 model comfort 68 lik endiksiyon bobininden yapıyor dediler. şimdi de onu değiştirecekler. bakalım düzelecek miendiksiyon bobini de 250 tl ye maliyeti oldu bana
kardeş benimkide 2001 comfort 68bg bende bobini değiştirdim 220 tl ye düzeldi ama ustaya subap ayarı vede debriyaj balatasını değiştirince oldu
Debriyajla ilgili bir problem olmasin? Mesela volantin da degismesi gerekiyordu da goz ardi edildi gibi?:hmm::blm:
hiç bir ustada anlamıyor. hangisinden olduğunu şunu bi değiştirelim bakalım ondan mı hesabı yapıyorlar. şimdi hafta sonu o büyük ateşleme bobini ni alacam. sonra da subab ayarı yaptırayım. subab ayarı nasıl yapılıyor. kaça yapıyorlar.
Beyler eğer lpg de iken ozellikle 1. ve 2. viteste dusuk devirlerde sirkeleme ve yigilma yapmasının nedeni hatta zaman zaman aracin stop etmesinin sebebi aracta buyuk enjektor memelerinin bulunmasidir iyi bir lpg uzmaninda 40tlye 4 enjektor memesini degistirebilirsiniz. TECRUBE ILE SABIT.
@abex,Aracınızın km. sini yazmamışsınız.Ancak,Bu lanet silkeleme konusu ateşleme sisteminden sensöre kelebekten conta kaçaklarına varana kadar bir çok minik minik nedeni olabilir. Bence işin en kötü ve bu silkeleme aleni hale gelmeden önce bu ihtimali bertaraf edin. Sibopların biri veya daha fazlasında hafif kaçak olabilir. Bendede yaklaşık bir 6 ay bu ince ince silkelemelerle özellikle gaz verirken kalkma anında motorun stop etmesinden bıkmıştım. Sonunda motor rölantide iyice sallanmaya başlayıp yolda da 90 km üzerinde içeriye çiğ benzin kokusu gelmeye başlayınca o sözüm ona test cihazları arıza verdi.Malesef silindir basıncı 10 BAR, ~130 PSI altına düşmedikçe skoda' nın bu motor test cihazları arıza vermiyor.Bujileri ve üstünde bulunan indüksiyon bobinlerini söktürün kartlı yada kartsız bir manometre ile silindirlerin kompresyon basınçlarını ölçtürün. En azından 4 silindirin basınç değerleri 11 Bar ve üstünde birbirine yakın değerlerde çıkmalıdır. Tabi bu motorun km ne bağlı.Eğer burada bir sıkıntı yoksa diğer basit ihtimallere gönül rahatlığı ile geçebilirsiniz.