Arkadaşlar bu bela beni de buldu.Dün İzmit'ten Hataya gitmek üzere yola çıktım ve Ankara-Konya yolunun 18. kilometresinde şanzıman hararet sinyali yandı.Hemen sağa çekip stop ettim.Aracım 65.000 kmde Mart 2011 çıkışlı ve tüm bakımları yetkili serviste yapılmıştı.Kaskodan çekici çağırıp Balgat Ant otomotive aracı çektirdik.Tabi pazar günü olduğundan servis kapalı,aracı servis parkında bırakıp ben de yakında ki bir otele geçtim.Ertesi gün servise gittim.Usta önce bilgisayarla baktı ve şanzıman mekatroniği sigortayı sürekli attırıyor dedi.Yarın açılıp bakılacak ve sıkıntı neyse çözümüyle ve masrafıyla beraber net bilgiyi bana vereceklermiş.Ancak servis şefi parçanın gelişine bağlı olarak araç en az 5 gün,en çok 10-15 gün kalabilirmiş dedi.Ben de orda aracı bırakıp İzmit'e geri döndüm.Şimdi aklıma geliyor da aracım daha 2-3 aylıkken zaman zaman vites yükseltmelerde zorlanma oluyordu, yani normal güçte gaza basmama rağmen dsg şanzıman vitesi 1den 2 ye,2den 3e geçişlerde zorlanma ve motoru da zorlama şikayetiyle hem İzmit Özdağ otomotive hem de Yüce otomotiv servisine başvurmuştum.Şikayet kayıtlarını aynen yazdığım gibi yapmışlardı.Ancak deneme sürüşlerinde bir sorun bulunmamıştı.Daha sonra ki sürüşlerde de araç bu sorunu ara ara yapmaya devam etti.Birbiriyle alakalı sorunlarmı bunlar bilmiyorum ama ben yine de bir yazayım dedim.Şimdi sizce ben de iyi niyet garantisinden faydalanabilecekmiyim?Bunun için başka ne yapmam lazım?