škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Baski balata değişimi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı atices

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 25
    • Profili Görüntüle
Selam Arkadaşlar ,

101 beygir bbz motor 2004 fabiam var.
Baskı balata bitik durumda bu hafta değiştireceğim. İşçilik+orjinal parça maliyeti nedir.Birde baskı balata bitik duruma gelince debraj yukarda mı kavrar.

Baskı balata değişirse kavrama aşağı iner mi? Benim araç için kavrama çok yukarda.

Şimdiden teşekkürler.


Çevrimdışı Kefren

  • Skoda Sevdalısı
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 149
    • Profili Görüntüle
benim aracın baskı balatası 4 ay önce işçilik dahil 520 tl ye değişmişti.(Parça 260+işçilik 260).
dediğiniz gibi baskı balata bitmeye yakın çok yukarda kavrıyor.Hatta arabanın çekişi bile çok azalıyor.Değiştirdiğiniz zaman normale döner.


Çevrimdışı mustklc

  • Gürültülü Tidiay
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1987
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı iondergumus

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 421
    • Profili Görüntüle
Yaptırdıktan sonra bir süre debriyaj aşağıda kavrar çok hoşunuza gider ancak sonradan yine yukarıda kavramaya başlar. Yine mi bitmiş demeyin genelde fabia'ların debriyajı yukarıdan kavrar...


Çevrimdışı lostar58

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 181
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: atices;460833
Selam Arkadaşlar ,
 
101 beygir bbz motor 2004 fabiam var.
Baskı balata bitik durumda bu hafta değiştireceğim. İşçilik+orjinal parça maliyeti nedir.Birde baskı balata bitik duruma gelince debraj yukarda mı kavrar.
 
Baskı balata değişirse kavrama aşağı iner mi? Benim araç için kavrama çok yukarda.
 
Şimdiden teşekkürler.
500 TL GİBİ RAKAM ORTALAMA ÇIAR AVRUPA YAKASINDA İSENİZ YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIM birde debriyajınız yumuşar ama ustanıza bir kontrol ettirin


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Ortalam olarak 150-200₺ arasinda iscilik alinir sadece baski balata icin. Uzerinden ne ciktigina bakmadan sachs marka balata alin. Debriyajin yumusadigini hissedeceksiniz


Çevrimdışı biHEmta

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 666
    • Profili Görüntüle
bende de aynı araç var 4.yılı dolmak üzere bende. aldığımda  bu arabanın baskı balata bitik debriyaj yukarda kavrıyor dediler . yokuşlarda araba bayılıyor ama düz yolda çok atik olmasada devrini aldıkça daha da istiyor. 4 yıldır kullanıyorum bir sıkıntı yok ama 90 bini aştık aslında ciddi anlamda baskı balata triger hidrolik değişimleri falan iyi bir bakıma ihtiyacı var.


Çevrimdışı ugurcnplt

  • eskici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2760
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: biHEmta;460898
bende de aynı araç var 4.yılı dolmak üzere bende. aldığımda  bu arabanın baskı balata bitik debriyaj yukarda kavrıyor dediler . yokuşlarda araba bayılıyor ama düz yolda çok atik olmasada devrini aldıkça daha da istiyor. 4 yıldır kullanıyorum bir sıkıntı yok ama 90 bini aştık aslında ciddi anlamda baskı balata triger hidrolik değişimleri falan iyi bir bakıma ihtiyacı var.

ben diğer arabayı aldığımda 110.000 deydi.Alırken ustalar yavaş yavaş istiyor diyordu.Çok yüksek ihtimal orjinal balataydı.5 yıl sonra 170.000 de sattım hala yavaş yavaş istiyor diyorlardı.Balata tamamen kullanımla ilgili.5 yılda sadece bir kere zorunluluktan balatadan koku gelecek kadar zorlamıştım.
elegance=ugurcnplt


Çevrimdışı biHEmta

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 666
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: atices;460833
Selam Arkadaşlar ,

101 beygir bbz motor 2004 fabiam var.
Baskı balata bitik durumda bu hafta değiştireceğim. İşçilik+orjinal parça maliyeti nedir.Birde baskı balata bitik duruma gelince debraj yukarda mı kavrar.

Baskı balata değişirse kavrama aşağı iner mi? Benim araç için kavrama çok yukarda.

Şimdiden teşekkürler.


baskı balatanın bitik olması kanısına nasıl vardınız? ben tamirci arkadaşa baktırdım el freni çekip aracı kaldırmaya çalışıyor araba yere doğru baya yığılıyor baskı balata iyi durumda dedi. ama forumdan picasso rumuzlu Bilgin abinin önerdiği 3. viteste kaldırma testinde ise araba 1. vitesteymiş gibi kalktı. 4 yıldır bir sıkıntı da yok.


Çevrimdışı biHEmta

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 666
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ugurcnplt;460899
ben diğer arabayı aldığımda 110.000 deydi.Alırken ustalar yavaş yavaş istiyor diyordu.Çok yüksek ihtimal orjinal balataydı.5 yıl sonra 170.000 de sattım hala yavaş yavaş istiyor diyorlardı.Balata tamamen kullanımla ilgili.5 yılda sadece bir kere zorunluluktan balatadan koku gelecek kadar zorlamıştım.


kullanıma mutlaka bağlıdır ama benim de acemiliğim bu arabada çıktı dolayısıyla debriyaja hafif basılı şehir içi kullanmışlığım vardır.


Çevrimdışı mşah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3266
    • Profili Görüntüle
balatanın bitik olduğunu anlamak istiyorsanız vitesi 4 de takıp bir ayağınızla gazla frene basıp debriyajı yavaş yavaş bırakacaksınız eğer araç stop ediyorsa sorun yoktur demek ama hala zorlanarak çalışıyorsa değişmesi gerekir


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: biHEmta;460901
baskı balatanın bitik olması kanısına nasıl vardınız? ben tamirci arkadaşa baktırdım el freni çekip aracı kaldırmaya çalışıyor araba yere doğru baya yığılıyor baskı balata iyi durumda dedi. ama forumdan picasso rumuzlu Bilgin abinin önerdiği 3. viteste kaldırma testinde ise araba 1. vitesteymiş gibi kalktı. 4 yıldır bir sıkıntı da yok.
Hehe! Benim Favorit öyle şu anda. 3. viteste çok abartı zorlanmadan kalkıp gidiyor. Bir de 60km/s' ye geldiğinde 5. vitese atabiliyorum. Bildiğim DSG şanzımanlı gibi oldu.:favo2::kiki::favo4::favo1::favo3:


Çevrimdışı lostar58

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 181
    • Profili Görüntüle
sachs kullanılsa daha iyi çoğunda sachs çıkıyor


Çevrimdışı veracocha

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 885
    • Profili Görüntüle
Luk kalite ve dayanıklılık olarak Sachs 'dan daha iyi ;)


Çevrimdışı lostar58

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 181
    • Profili Görüntüle
lukta bir ara sıkıntı oldu ben sürekli takıyorum ama sacks skodada daha iidir