škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Baski balata değişimi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mustklc

  • Gürültülü Tidiay
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1987
    • Profili Görüntüle
dizel araçlar torklu olduğu için daha çabuk baskı balata yer.

ben çok iyi şöförüm baskı balatam cillop gibi hiç de erimemiş dersiniz, 500 lira masraftan sakınırsınız ama;
baskı balata değişince edeceğiniz yakıt tasarrufu, hem o masrafı amorti eder, hem de performans sağlar.


Çevrimdışı biHEmta

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 666
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mustklc;460933
dizel araçlar torklu olduğu için daha çabuk baskı balata yer.

ben çok iyi şöförüm baskı balatam cillop gibi hiç de erimemiş dersiniz, 500 lira masraftan sakınırsınız ama;
baskı balata değişince edeceğiniz yakıt tasarrufu, hem o masrafı amorti eder, hem de performans sağlar.


katılıyorum güzel yorum.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
geçen gün arkadaşım 40.000km önce değiştirdiği baskı balatayı dün birdaha değiştirdi. 1.6primeranın baskı balatasını 38binde yemeyi başardı plaketini sizin yerinize ben takdim edicem merak etmeyin. :D


Çevrimdışı iondergumus

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 421
    • Profili Görüntüle
Ben genelde kontrolü düz yolda düşük devirde giderken birden gazı kökleyerek yapıyorum. Yada yokuş yukarı 3. viteste kökleyerek...

Çünkü daha önce bunları yaptığımda devir artıyordu ama araç hızlanmıyor yada çok çok yavaş hızlanıyordu. Zaten balatanın boşa döndüğünü hissediyordum...


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
yokuş yukarı 3. ya da 4. viteste aracı kaldırmayı deneyin. araç hemen stop ederse balatanız sağlam eğer çırpınıp biraz gitmeye çalışıp devir çevirirse balatanız kaçırıyor demektir.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: DDŞ!;460990
yokuş yukarı 3. ya da 4. viteste aracı kaldırmayı deneyin. araç hemen stop ederse balatanız sağlam eğer çırpınıp biraz gitmeye çalışıp devir çevirirse balatanız kaçırıyor demektir.
Doğukanım Favorit düz yolda 3. viteste hiç itiraz etmeden kalkıp gidiyorsa ne yapalım?:D
60km/s' de 5. viteste (yaklaşık 1500-1600d/d gibi) gidebiliyorum bu arada.:rm:


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15591
    • Profili Görüntüle
Doblo 60bin e geldi. Ama debriyajda sıkıntı var belli. Çok sıkışık trafikte yada debriyaj çok ısındığında vitesler zor geçiyor. Kalkış testi yaptım 3.viteste düz yolda  kaldırmayı denedim araç STOP edecekmiş gibi oldu.
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Benimde 80-100 bin arasın kesin bitiyor anlamış değilim.Millet tek balatayla 200-300 bin gidiyor


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ugur A.;461168
Doğukanım Favorit düz yolda 3. viteste hiç itiraz etmeden kalkıp gidiyorsa ne yapalım?:D
60km/s' de 5. viteste (yaklaşık 1500-1600d/d gibi) gidebiliyorum bu arada.:rm:


abi o favoritismus sağı solu belli olmaz kurcalamıycaksın fazla hayırlısı be gülüm diyip bi sigara yakıcaksın :)


Çevrimdışı kaptan52

  • Benz
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1768
    • Profili Görüntüle
Benim 110.000 de . bi 60000 km daha gider diye tahmin ediyorum. Eskiden fren balatalarida cok km yapiyodu simdi 40.000 i gecmiyo ya :)


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: kaptan52;461184
...fren balatalarida cok km yapiyodu simdi 40.000 i gecmiyo ya :)

İçeriklerinde asbest kullanımı yasaklandığından beri tüm balatalar erken bitiyor.:wnk: