Bakımlarını aksatmıyorsanız,yağını,suyunu,tuzunu eksik etmiyorsanız,üretim kaynaklı sıradışı bir sorunu yoksa motorunuzu sakın kurcalatmayın.Hele hele segman megman attırmaya kalkmayın. Bu motorların karakteristik özelliği bu,içten yanmalı motorların çalışma prensibinde yağ eksiltme vardır,eksiltmeyen motor yok dünya üzerinde ama az ama çok eksiltir mutlaka. Motor kaputu bakımdan bakıma açılmaz,ara sıra mutlaka kontrolüde yapılmalı zaten,yağ eksildiyse eklersiniz olur biter. Aynı kodlu motordan bende de var,kaç yıldır kullanıyorum,bagajımda da 1'er litrelik 2 yağ taşıyorum,yarım çizgi oldumu ekliyorum.(nasıl trafiğe gireceğim belli olmaz diye,yoksa yarımda sorunda değil) Çok yoğun dur kalk trafiğinde bu eksiltme biraz daha hızlı olur buna dikkat edin yeter. Her marka her modal yağı denedim,en rahat temin ettiğiniz markayı tercih edin. Derece olarak 5/30 ilk tercihiniz olsun,yoğun dur kalk trafiğiniz varsa 20/50'e kadar çıkabilirsiniz. Üst kapak civarlarında hafif yağ olabilir, kapağın ordan yağ atar araba,normaldir. Bu bahsettiklerim benzinli kullanım için geçerlidir,onuda hemen belirteyim tabi. LPG'de reçete biraz daha değişir çünkü LPG benzine göre daha kuru bir yakıttır, lakin benim LPG ile alakam olmadığı için o konuda pek birşey diyemiyorum.