škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Gaz kökleyince EPC yanıyor

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı v.kadir

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
herkese iyi günler gazı yokuşta çıkarken veya inerken köklemeye calıstıgımda epc lambasını yakıyor kontağı ac kapa yaptığımda geçiyor bir de sabah ilk marsta almıyor araba ancak üçüncü marsta alıyor fakat öğle vakti falan çalıştırırsam tek marsta alıyor artık ısınıyo diye mi alıyor bilmiyorum araç 1,2 classic


Çevrimdışı kor_ay

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 338
    • Profili Görüntüle
EPC ve Motor arıza ışığı, o kadar çok nedenden dolayı yanabilir ki, ancak bilgisayara bağlandığında sorun tam olarak anlaşılabilir. Ben de yokuş çıktığım sırada birden EPC ışığı yanmıştı. sorun fren müşürüymüş. hiç akıla gelmmeyecek birşey. değiştirildi ve sorun çözüldü. tabi sizinkinin nedeni şikayetlerle ilgili de olabilir.


Çevrimdışı demir18

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
benzeri arkadaşımın başına geldi vw 1.4 tsi 180 hp gti aracında gerçi bizim başımıza pistte yarısırken geldi tam önümüzdeki s2000'i geçiyordukki bir anda epc yandı ve araba kendini safe moda aldı onunki bobindi  bobini değiştirdi düzeldi sizinkide zor çalışmadan dolayı ateşlemeden olabilir diye düşünüyorum en yakın zamanda servisinize başvurmalısınız


Çevrimdışı kor_ay

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 338
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: demir18;466017
benzeri arkadaşımın başına geldi vw 1.4 tsi 180 hp gti aracında gerçi bizim başımıza pistte yarısırken geldi tam önümüzdeki s2000'i geçiyordukki bir anda epc yandı ve araba kendini safe moda aldı onunki bobindi  bobini değiştirdi düzeldi sizinkide zor çalışmadan dolayı ateşlemeden olabilir diye düşünüyorum en yakın zamanda servisinize başvurmalısınız
Demir arkadaşım merhaba. benim ki konu dışı olacak ama, S2000 park halinde miydi siz geçerken yoksa o yarıştığınızın farkında değil miydi? :)  şaka bir yana, bizde de fabia ile birlikte 91 model CRX var. Honda'lardan da az çok anlıyorum. birbirine denk araçlar değil S2000 ve 1.4 tsi. o nedenle ilgimi çekti.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kor_ay;466046
Demir arkadaşım merhaba. benim ki konu dışı olacak ama, S2000 park halinde miydi siz geçerken yoksa o yarıştığınızın farkında değil miydi? :)  şaka bir yana, bizde de fabia ile birlikte 91 model CRX var. Honda'lardan da az çok anlıyorum. birbirine denk araçlar değil S2000 ve 1.4 tsi. o nedenle ilgimi çekti.


pistte pilotaj önemli bişey. yavaş dönülen keskin bi virajdan sonra gerek yol tutuşu gerek torku golfu avantajlı kılıyor. sonuçta s2000 ile virajınhemen bitişinde gaz açamazsınız savrulma ihtimalivar ama golf daha uyusal öyle durumlarda ;)

epcişine gliersek de bi bilgisayarabağlamadan net bişey söylemek çok zor.


Çevrimdışı demir18

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kor_ay;466046
Demir arkadaşım merhaba. benim ki konu dışı olacak ama, S2000 park halinde miydi siz geçerken yoksa o yarıştığınızın farkında değil miydi? :)  şaka bir yana, bizde de fabia ile birlikte 91 model CRX var. Honda'lardan da az çok anlıyorum. birbirine denk araçlar değil S2000 ve 1.4 tsi. o nedenle ilgimi çekti.


valla hocam S2000 güzel araçtır bir çok arkadaşımda var fakat yıl ve kullanıma göre kondüsyonu düşer şöleki 2006 model ap2 bir s2000 ile yaptığımız yarı ciddi rolling sırasında s2000 ile 160 km kadar kafa kafaya gitti gti sonra  s2000 1 boy açtı fakat piste işler böle yürümez orda  çizgi yapmak önemlidir ve güçten daha önemli şeyler vardır frenlerin,lastiklerin,süspansiyonların,ağırlığın gibi mesele toyota gt 86 bu araçta bizim girdiğimiz piste vardı geçtiğimizi videosu  bile var
benim arkadaşım şuan istanbul park pistini 2.45 dönüyo stoc gti ile ama biraz modifikasyon stage 2, coil gbi bir kaç yardımcı modifikasyonla dahada aşağı süreleri yapar bunu kendi söylüyor zaten bide bilmem hiç polo gti  binip kullandınızmı aracın tek kapılı ve cam tavansızını birkere kullanmanızı tavsiye ederim güç ağırlık açısından gerçekten hızlı bir araç saygılar...
« Son Düzenleme: 12 Mayıs 2014, 02:08:42 Gönderen: demir18 »


Çevrimdışı demir18

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;466144
pistte pilotaj önemli bişey. yavaş dönülen keskin bi virajdan sonra gerek yol tutuşu gerek torku golfu avantajlı kılıyor. sonuçta s2000 ile virajınhemen bitişinde gaz açamazsınız savrulma ihtimalivar ama golf daha uyusal öyle durumlarda ;)

epcişine gliersek de bi bilgisayarabağlamadan net bişey söylemek çok zor.


hocam araç polo 1.4 tsi 180 hp dsg siz eski golflerin yazılımlısı ile fln karıştırdınız sanırım


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: demir18;466330
hocam araç polo 1.4 tsi 180 hp dsg siz eski golflerin yazılımlısı ile fln karıştırdınız sanırım


doğru ya onlar 170hp idi :D polo gti dediğimiz alet zaten tamamiyle dengesiz diye tabir ettiğimiz bir araba. pisste iyi zaptediyomuş arkadaş vallahi helal olsun


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: demir18;466329
valla hocam S2000 güzel araçtır bir çok arkadaşımda var fakat yıl ve kullanıma göre kondüsyonu düşer şöleki 2006 model ap2 bir s2000 ile yaptığımız yarı ciddi rolling sırasında s2000 ile 160 km kadar kafa kafaya gitti gti sonra  s2000 1 boy açtı fakat piste işler böle yürümez orda  çizgi yapmak önemlidir ve güçten daha önemli şeyler vardır frenlerin,lastiklerin,süspansiyonların,ağırlığın gibi mesele toyota gt 86 bu araçta bizim girdiğimiz piste vardı geçtiğimizi videosu  bile var
benim arkadaşım şuan istanbul park pistini 2.45 dönüyo stoc gti ile ama biraz modifikasyon stage 2, coil gbi bir kaç yardımcı modifikasyonla dahada aşağı süreleri yapar bunu kendi söylüyor zaten bide bilmem hiç polo gti  binip kullandınızmı aracın tek kapılı ve cam tavansızını birkere kullanmanızı tavsiye ederim güç ağırlık açısından gerçekten hızlı bir araç saygılar...


Cam tavan-4 kapı gibi opsiyonlarda ağırlık farkı zannettiğimiz gibi değil.Tech'te kantara çıkarmıştı iki araç sahibi.Sanırım 20 kg civarı bir fark çıkmıştı belkide daha az:)


Çevrimdışı demir18

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;466439
Cam tavan-4 kapı gibi opsiyonlarda ağırlık farkı zannettiğimiz gibi değil.Tech'te kantara çıkarmıştı iki araç sahibi.Sanırım 20 kg civarı bir fark çıkmıştı belkide daha az:)


Bence gereksiz agirlik