Teknoloji nekadar gelişirse gelişsin subapları kendi ayarlayan sistemler dahi belirli bir süre sonra kendi kendine ayar yapan mekanizmanın aşınma sınırlarının sonuna gelmesi sonucu sibop ayarlarının yeniden yapılması gerekebilir. Ayrıca Kam mili veya Eksantrik mili hareketini triger kayışı ya da zincirinden alır. Motorda görevi emme ve egzost siboplarının zamanında açılmalarını sağlamaktır. Bu milin aşınması ve limitlerin dışına çıkmasıda sibop ayarlarının yeniden yapılmasını gerektirir.
Aslında ilk çalıştırmada VW motorlarında bu ses oluşuyor. Özellikle araç birkaç gün yatmışsa yada soğuk havalarda 10-15 sn sonra normale dönülüyor. Bir de yağ ve hava fitresinin değişimlerinize dikkat etmiyor motor yağınız çok incelmişse ve hava filrenizde çok kirlenmişse bu ses çok belirginleşiyor. Bu nedenle hemen siboplarda hata aramak yanlış olur.