sevgili arkadaşlar,
bu başlık altında şehrinizde aracınızı götürdüğünüz servis ile ilgili yaşadığınız sorunları veya sizi mutlu eden çözümleri paylaşalım istedim. ilk kendi derdimle başlıyorum.
geçen hafta içi aracımı 15 bin bakımı yaptırmak üzere Ankara Efe den cumartesi sabah erken saate randevu aldım. motor yağını kitabına uygun özelliklerde kendim aldım. gün geldi vaktinde gittim ve hoşgeldiniz, beş gittiniz muhabbetinden sonra servis müdürü Aydın servis çizelgesiyle aracı incelemeye başladı ben de dedim ki:"ben yağ getirdim onun koyulmasını istiyorum".
hemen yüzü düştü ve biz bu şekilde çalışmıyoruz dedi. ben de ne diğer servisler çalışıyor, ayrıca benim aldığım yağ sizin varilden doldurduğunuzdan daha mı kötü dedim. uzatmayayım, bir kaç laftan sonra biz yapmayız dedi. ben de hemen orda AND'ın numarasını verin dedim ve yanlarında aradım. çıkan kişiye derdimi anlattım biz yaparız dedi.
gitmeden evvel de genel müdüre çıktım ve anlattım konuyu o da birşey yapmadı ve siz bilirsiniz dedi, konu kapandı.
AND otomotive gittim, paşalar gibi yaptılar. şimdi önce YÜCE ye şikayette bulunacağım. onlardan ses çıkmazsa yurtdışı merkezi ile bağlantıya geçmeyi düşünüyorum.
bu arada servisteki yağ değişimi yaklaşık 220 TL kadarmış ben yağı 95 TL ye aldım (mobil 1 5w-30) kargo dahil.
kısacası EFE oto beni kaybetti. hatta araca cam filmi ve kaput filmi yaptırdım bunun gelirinden de oldular. bu tür servis ukalalıklarına bir son verilmesi gerektiği kanaatindeyim.
sevgiler, saygılar...