Bu çalışmaya ben aracımda 90.000 bakımında katıldım. Yanlız size eşlik eden kişi teknik uzman falan değil ek iş olarak anketörlük yapan birisi, elinde bir arıza ve şikayet listesi var, bu şikayet ya da arızaların herbirinin bir puanı var. Gelen arkadaş listedeki arızalardan haberdar değildi, o arızaları ampül gevşetmek, lastik basınçlarını düşürmek gibi arızalar, bu arızaları siz servise birlikte gittiğinizde söylemiyorsunuz sadece cruise control de garip sesler geliyor deyip aracın kmsini önceden fotoğraflıyorsunuz böylece test sürüşü yapılmış mı diye kontrol de edilmiş oluyor. Aracınızı teslim almaya geldiğinizde yanınızdaki eleman kendisini tanıtıyor ve yapılan sanal arızaları tamir düzeltme yapılıp yapılmadığını gerekli bildirimler yapılmışmı onları soruyor kontrol ediyor. Ben plaka lambalarını gevşetip, torpido aydınlatmasını kapı aydınlatmasını söktüm. Buna benzer yarattığımız beş arızanın servis 2sini çözemedi aslında ama gelen adam pek anlamadığından hmm tamam deyip tikleri attı açıkcası. Ben de çok karışmadım çok sevdiğim bir servis olduğu için. Adam kendini tanıttığında servis alarma geçiyor ama görseniz, heyecan oluyor denetleme var diye. Neyse velhasıl bu denetleme işleminde uzmanlar kullanılmıyor düşündüğünüz gibi kullanılsa çok sağlıklı data gelirdi. Bu arada servis hiç beklemediğim şekilde torpido lambasının olmadığını anlayıp hemen yapmış takdir ettim. Test sürüşü de yapılmış (Plaka lambaları, kapı aydınlatmasını atlamışlardı ancak. İşlem sonunda nakit olarak size 100 TL veriliyor.