Hadi geçmiş olsun. :wax:
Peki "çürük" diye tanımlanan yerin etrafında pas rengi var mıydı? Balata nasıl çürür yahu... :confused: Servisin tanımı mı bu şekilde oldu.....garip. Metal bir nesne saplanıp, o bölgeyi patlatmış olabilir, nihayetinde metal orda parçalanıp, zarar vermeye devam etmiş olabilir mi?
Balatayı görmedim:( Aslında süreç şöyle oldu: Önce taş olduğu düşünüldü, taş olmadığı anlaşıldı. Sonra diskler bir miktar traşlandı, teste çıktık, durmaya yakın yine ses geldiğini gördük. Ben direkt disklerle balataları değiştirin o zaman dedim. Değiştirmeyelim, balatalar 20.000 km. daha rahat gider, o zaman disklerle beraber değiştiriz dediler, ben de ses gidecekse şimdi değiştirin dedim. Tekrar teste çıktılar, sesin sol arka tekerden geldiğini tespit ettiler. Ben atölyedeyken sol arka tekeri söküyordu usta. "Benim vaktim var, bu sesi çözmeden beni göndermeyin" dedim. Sonra bekleme salonuna geçtim. En son usta geldi balatanın bir kısmı çürümüş dedi, o kısmı traşlamış. Neyse ki şimdi ses yok.
İşlemden sonra aracın fren dozajının değiştiğini fark ettim, daha iyi tepki veriyor gibi geldi bana bir de...