škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Kasko Hasar Onarımı Hakkında Yardım Lütfen

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı bekzdl

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 380
    • Profili Görüntüle
Öncelikle herkese iyi günler dilerim saygı değer forum üyesi arkadaşlar 2014 model 4000 km'deki Octavia marka aracıma sağ ön çamurluktan arabanın birisi hızlıca gelip vurdu , durduk yere , aracımı kaskonun çekicisi ile Ankaradaki yetkili servise çektirdim , arabam takriben 15 gündür yetkili serviste 2 günde bir düzenli aralıklarla servise arabamı kontrol etmeye gidiyorum ne durumda diye.
Aracımda değişen parçalar
Sağ ön amartisör
Sağ ön çamurluk
birde alttaki tabla denilen parça

ilk günlerde kontrol etmeye gittiğimde ön tampon ve sağ ön tekerlek falan söküktü
bugün gittiğimde aracı toplamışlar lakin ön tampon resmen yerine oturmamış halbuki aracın hasar almış halinde bile tampon sapasağlam yerinde duruyordu , ön farla tamponun birleştiği yerdeki aradan resmen elim girecek o derece tampona el ile bastırınca çıtır çıtır ediyor görevliye söylediğimde araç halen teslime hazır değil diye cevap verdi, sonra sağ ön kapıda hafif sürtmelerde olmuş, sağ ön kapı ve sağ ön çamurluğu boyamışlardı sağ ön kapının altındaki marşpiyelde boya damlacıkları var sanki kapıdan boya akmış gibi bunlarda oldukça belirgin pütürlü , pütürlü aynı şekilde sağ ön çamurlukta büyük bir boya damlası var , son olarak sağ ön kapının ortalarında 1 parmak büyüklüğünde çökük var bunların hepsini belirttim bunları gözdenmi kaçırdınız diye
boya kabarcıkları için aracı bayramdan sonra 15 gün sonra getireceksiniz pasta cila yapacağız dedi.
Diğerlerinide not aldı masasında müsfette kağıdına
Sizlerinde başınızı şişirmek istemem ama bu konuda gerçekten bilgim yok

1)Henüz arabamı teslim almadım 2 gün içinde alırsınız dedi teslim almaya gittiğimde beğenmediğim kusurlu yerler olursa ne yapayım arabayı almayayım mı ?
2)Aracın işlemleri bittikten sonra servis bana herhangi bir fatura ve ya araca yapılan işlemler ile ilgili bir yazılı kağıt verecekmi ? faturayı bana mı veriyorlar yoksa kasko firmasına mı yolluyorlar ?
3)Aracım halen garantili olduğundan bu durum garantiyi etkilermi ? araç sonuçta şu an yetkili serviste ileride aracın mekanik aksamında oluşan her hangi bir arızada diğer parçaların garanti dışı kalması gibi bir durum olmaz değilmi ?
4)Kasko ve yetkili servisin hasar onarımında dikkat etmem gereken husular nelerdir.
5)Arabayı teslim almaya gittiğimde 15 gün sonra tekrardan pasta cilaya götüreceğim için onların demesi üzerine burda dikkat etmem gereken nedir ? aracı onarılmış şekilde teslim aldım diye kağıt imzalatmak isterlerse pasta cila yapılmadan kabul etmeyeyimmi ?
« Son Düzenleme: 14 Temmuz 2014, 18:48:11 Gönderen: bekzdl »


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bekzdl;472912

1)Henüz arabamı teslim almadım 2 gün içinde alırsınız dedi teslim almaya gittiğimde beğenmediğim kusurlu yerler olursa ne yapayım arabayı almayayım mı ?
2)Aracın işlemleri bittikten sonra servis bana herhangi bir fatura ve ya araca yapılan işlemler ile ilgili bir yazılı kağıt verecekmi ? faturayı bana mı veriyorlar yoksa kasko firmasına mı yolluyorlar ?
3)Aracım halen garantili olduğundan bu durum garantiyi etkilermi ? araç sonuçta şu an yetkili serviste ileride aracın mekanik aksamında oluşan her hangi bir arızada diğer parçaların garanti dışı kalması gibi bir durum olmaz değilmi ?
4)Kasko ve yetkili servisin hasar onarımında dikkat etmem gereken husular nelerdir.
5)Arabayı teslim almaya gittiğimde 15 gün sonra tekrardan pasta cilaya götüreceğim için onların demesi üzerine burda dikkat etmem gereken nedir ? aracı onarılmış şekilde teslim aldım diye kağıt imzalatmak isterlerse pasta cila yapılmadan kabul etmeyeyimmi ?


1-Bu şekilde teslim almayın. Herşeyiyle beğenmeden teslim almayacağınızı açıkca söyleyin.
2-Kaskonuz servisle anlaşmalıysa bir fatura almayacaksınız..
3-Garantiyle ilgili bir sıkıntı olmaz.
4-Arabanızı 4*4 lük yapıp teslimetmeleri gerekiyor.
5-Arabaya ihtiyacınız var ve almak zorundaysanız, kesinlikle sorunlar giderilmeden imza atmayacağınızı söyleyin. Bu şekilde teslim de etmeyeceklerdir. İmza attığınız an herşeyiyle kabul etmiş olursunuz..


Çevrimdışı bekzdl

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 380
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Akif Hoca;472913
1-Bu şekilde teslim almayın. Herşeyiyle beğenmeden teslim almayacağınızı açıkca söyleyin.
2-Kaskonuz servisle anlaşmalıysa bir fatura almayacaksınız..
3-Garantiyle ilgili bir sıkıntı olmaz.
4-Arabanızı 4*4 lük yapıp teslimetmeleri gerekiyor.
5-Arabaya ihtiyacınız var ve almak zorundaysanız, kesinlikle sorunlar giderilmeden imza atmayacağınızı söyleyin. Bu şekilde teslim de etmeyeceklerdir. İmza attığınız an herşeyiyle kabul etmiş olursunuz..

Cevap yazdığınız için çok teşekkür ederim Akif bey hocam
2-Kasko servis ile anlaşmalı diye biliyorum hatta bana sordular Ankaradaki 2 yetkili servisten hangisine bırakalım diye hatta Sigorta acentemde servis ile kaskonun anlaşmalı olduğunu belirtti , arabaya yapılan işlemler ile ilgili bir çıktı falan vermiyorlarmı
5-Servis 1-2 gün içerisinde arabayı teslim edeceğini ancak   boya damlaları için pasta cila yapacaklarından arabayı teslim aldıktan 15 gün sonra(boyanın iyice kuruması için sanırım) geri getirmemi söylediler arabayı teslim alınca pasta cila işlemi yapılmadan arabayı hasarı onarılmış şekilde aldım diye kabul etmeyeyim değil mi ? bu konuda diretirlerse yoksa araç 15 gün daha burda kalır gibisinden bir şey söyleme gibi bir lüksleri yok sanırım sonuçta araç tamamiyle onarılmadan (pasta-cila) yapılmadan kabul etmek olmaz.
« Son Düzenleme: 14 Temmuz 2014, 19:54:44 Gönderen: bekzdl »



Çevrimdışı bekzdl

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 380
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: MaÇaHeL;472953
Çok geçmiş olsun.

Teşekkür ederim hocam


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun öncelikle. Aracı teslim almayın derim ben de içinize sinmediği sürece.
 
Bu arada sakıncası yoksa servis bilgisini de paylaşabilir misiniz?
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı civanmukti

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 625
    • Profili Görüntüle
öncelikle geçmiş olsun. psikolojinizi anlayabiliyorum. kıyamadığınız arabanıza gelip birisi vuruyor sonra siz uğraşıyorsunuz. benim de başıma geldi. daha 2 hafta önce servisten çıkardım. benim de sağ ön kapı değişti, sağ ön çamurlukta boya filan var. neyse canımıza geleceğine malımıza gelsin.
ben aracı Ankara Efe de yaptırdım. oranın işçiliği daha iyi diye biliyordum. teslim aldıktan sonra yaşadığım sıkıntıları benim araçla ilgilenen ustaya direkt giderek hallettirdim. zaten teslim aşamasında biraz bahşiş bırakırsanız işler daha iyi yürür.
yani birşeyler imzaladınız diye sonrasında bakmazlar diye birşey yok. ama çok bariz hatalar varsa elbette ki tam olmadan almayın. küçük kusurlar illa ki olabiliyor. (boya akması veya küçük rötüş izleri gibi) bunları da muayyen zamanlarda götürüp hallettirebilirsiniz.
selamlar.


Çevrimdışı ömer gncgr

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Bizim aracada bi pikap geri gelirken vurdu sol arka çamurluk komple gitti aracı servise bıraktık dediler onarımı 4 gün sürer 5.gün arabanızı teslim alırsınız.


Çevrimdışı ekin

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Yaklaşık bir ay önce orta refüjden karşı şeride geçtim aracın sol ön kısmında hasar oluştu üç lastik parçalandı yetkili serviste yaklaşık 20 gün kaldıktan sonra teslim aldım. Sol sağ çamurluk ön kaput değişti. Sizdeki gibi benimde parçaların ek yerleri tam olarak birleşmiyor ve boyada çok fazla kusur var. Boya için 20 gün sonra pasta cila ile düzeltileceğini söylediler.

Araç direksiyonda her harekette sinyal kolunun tıklaması gibi ses ve gerginlik var bunu 2 hafta önce servise söylediğimde böyle bişey yok dediler. Avukatla görüştüm sorunu tam olarak tespit ettirip servise başvurun eğer çözüm üretilmez ise yasal işlem başlatılır dedi. Dışarda birkaç usta ile test ettik direksiyon sargısı ağır hasar görmüş dediler. Yarın servise tekrar gideceğim eğer işlem yapılmaz ise mahkemeye vereceğim.

Bunu yanı sıra aracım serviste kapısı çizildi savunma olarak serviste bu çiziği yapacak uzunluk seviyesinde bir malzemenin olmadığı.

Skoda Türkiye de büyümeye karar vermeden önce servislerin hepsini gözden geçirmesi gerekirdi. Ben aracı ilk alanlardanım birazda fazla olumsuzluk yaşadım teknik olarak ama yavaş yavaş tüm Skoda sahipleri servisin yolunu tutacak herkese şimdiden sabır diliyorum.


Çevrimdışı ekin

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ekin;473742
Yaklaşık bir ay önce orta refüjden karşı şeride geçtim aracın sol ön kısmında hasar oluştu üç lastik parçalandı yetkili serviste yaklaşık 20 gün kaldıktan sonra teslim aldım. Sol sağ çamurluk ön kaput değişti. Sizdeki gibi benimde parçaların ek yerleri tam olarak birleşmiyor ve boyada çok fazla kusur var. Boya için 20 gün sonra pasta cila ile düzeltileceğini söylediler.

Araç direksiyonda her harekette sinyal kolunun tıklaması gibi ses ve gerginlik var bunu 2 hafta önce servise söylediğimde böyle bişey yok dediler. Avukatla görüştüm sorunu tam olarak tespit ettirip servise başvurun eğer çözüm üretilmez ise yasal işlem başlatılır dedi. Dışarda birkaç usta ile test ettik direksiyon sargısı ağır hasar görmüş dediler. Yarın servise tekrar gideceğim eğer işlem yapılmaz ise mahkemeye vereceğim.

Bunu yanı sıra aracım serviste kapısı çizildi savunma olarak serviste bu çiziği yapacak uzunluk seviyesinde bir malzemenin olmadığı.

Skoda Türkiye de büyümeye karar vermeden önce servislerin hepsini gözden geçirmesi gerekirdi. Ben aracı ilk alanlardanım birazda fazla olumsuzluk yaşadım teknik olarak ama yavaş yavaş tüm Skoda sahipleri servisin yolunu tutacak herkese şimdiden sabır diliyorum.

Arkadaşlar servise gittim servis şefi ile yolculuğa çıktığımızda direksiyondaki sesi tespit etti ve müdahele edileceğini söyledi. Ayrıca direksiyonda sağa doğru kayma ve rot balans ayarında sorun vardı bunlarıda tespit etti. Daha önce test sürüşüne çıkan arkadaş kaporta ustasıymış o yüzden sorunu görememiş. Keşke baştan bu kadar hassas davranılsa idi bende avukat ve servis aramamış olurdum. Yinede ilgili davrandılar çok şükür. Bayramdan sonra işlemlere başlanacak.


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5849
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Servis işi böyle yoğunluklarına ve keyiflerine bağlısınız iyi hizmet almak için


Çevrimdışı bekzdl

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 380
    • Profili Görüntüle
Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutlarım arkadaşlar aracım 17 gün serviste kaldı 2 güne bir sık sık gidip gördüğüm eksiklikleri belirttim adamlar sözde not aldı halen aynı eksiklikler ve daha fazlası var bunlar içinde bayram arefesi olduğundan aracı aldık bayramdan sonra getirin hallederiz demişlerdi

1)Sağ ön kapı alt tarafında 1 parmak boyunda göçük
2)Sağ ön kapı alt köşesinde boya damla kabarcıkları
3)Ön tampon sağ ön çamurluğa yakın tarafında boya kalkması (astar gözüküyor)
4)Sağ ön kapı altı marşpiyelde dalga dalga vernik izleri
5)Tamponun sağ ön çamurluğa yakın olan kısmı daha içeride çamurluk ile aynı hizada değil
6)Sağ aynanın siyah plastik kısmında hep boya izleri
7)Sağ ön kapı kolunun iç tarafı pürüzlü pürüzlü boyalar akmış
8)Sağ ön çamurluğun iç tarafı kapı açıkken aradan bakılınca gözüküyor biraz yamuk gibi sanki
Birde sol arka çamurlukta boncuk kadar göçük buda serviste olmuş büyük ihtimalle çünkü daha önceden yoktu

Sözde götürdük yetkili servise araba 17 gün kaldı halen bir ton eksik ve bugün tekrar arabayı oraya bırakacağım büyük ihtimalle bir kaç gün daha orda kalacak ve işin ilginç tarafı her gittiğimde farklı kişiler oluyor hepsine anlatıyorum eksikleri not aldık diyorlar ve bir kaç gün sonra tekrar gittiğimde aynı şeyler yine duruyor, ve güneş altında gözüken kusurlardan bir kaçı servise gittiğimde servisin orası bir garip gölge pek gözükmüyor kusurlar birde işin yoksa şimdi tüm bu eksiklikleri adamlara anlatmaya çalış , işimin gücümün arasında

Durduk yere geldi Palio'cunun biri arabamın sağ ön çamurluğuna vurdu sağ ön kapınında boyasını falan çizmiş birde ufak göçük yapmış , 1 aydir ben uğraşıyorum servisle , kaskoyla yaşadığım sinir streste cabası
« Son Düzenleme: 31 Temmuz 2014, 11:43:26 Gönderen: bekzdl »


Çevrimdışı ekin

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bekzdl;474452
Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutlarım arkadaşlar aracım 17 gün serviste kaldı 2 güne bir sık sık gidip gördüğüm eksiklikleri belirttim adamlar sözde not aldı halen aynı eksiklikler ve daha fazlası var bunlar içinde bayram arefesi olduğundan aracı aldık bayramdan sonra getirin hallederiz demişlerdi

1)Sağ ön kapı alt tarafında 1 parmak boyunda göçük
2)Sağ ön kapı alt köşesinde boya damla kabarcıkları
3)Ön tampon sağ ön çamurluğa yakın tarafında boya kalkması (astar gözüküyor)
4)Sağ ön kapı altı marşpiyelde dalga dalga vernik izleri
5)Tamponun sağ ön çamurluğa yakın olan kısmı daha içeride çamurluk ile aynı hizada değil
6)Sağ aynanın siyah plastik kısmında hep boya izleri
7)Sağ ön kapı kolunun iç tarafı pürüzlü pürüzlü boyalar akmış
8)Sağ ön çamurluğun iç tarafı kapı açıkken aradan bakılınca gözüküyor biraz yamuk gibi sanki
Birde sol arka çamurlukta boncuk kadar göçük buda serviste olmuş büyük ihtimalle çünkü daha önceden yoktu

Sözde götürdük yetkili servise araba 17 gün kaldı halen bir ton eksik ve bugün tekrar arabayı oraya bırakacağım büyük ihtimalle bir kaç gün daha orda kalacak ve işin ilginç tarafı her gittiğimde farklı kişiler oluyor hepsine anlatıyorum eksikleri not aldık diyorlar ve bir kaç gün sonra tekrar gittiğimde aynı şeyler yine duruyor.

Durduk yere geldi Palio'cunun biri arabamın sağ ön çamurluğuna vurdu , 1 aydir ben uğraşıyorum servisle , kaskoyla


hangi servise gidiyorsunuz.


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bekzdl;474452
Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutlarım arkadaşlar aracım 17 gün serviste kaldı 2 güne bir sık sık gidip gördüğüm eksiklikleri belirttim adamlar sözde not aldı halen aynı eksiklikler ve daha fazlası var bunlar içinde bayram arefesi olduğundan aracı aldık bayramdan sonra getirin hallederiz demişlerdi

1)Sağ ön kapı alt tarafında 1 parmak boyunda göçük
2)Sağ ön kapı alt köşesinde boya damla kabarcıkları
3)Ön tampon sağ ön çamurluğa yakın tarafında boya kalkması (astar gözüküyor)
4)Sağ ön kapı altı marşpiyelde dalga dalga vernik izleri
5)Tamponun sağ ön çamurluğa yakın olan kısmı daha içeride çamurluk ile aynı hizada değil
6)Sağ aynanın siyah plastik kısmında hep boya izleri
7)Sağ ön kapı kolunun iç tarafı pürüzlü pürüzlü boyalar akmış
8)Sağ ön çamurluğun iç tarafı kapı açıkken aradan bakılınca gözüküyor biraz yamuk gibi sanki
Birde sol arka çamurlukta boncuk kadar göçük buda serviste olmuş büyük ihtimalle çünkü daha önceden yoktu

Sözde götürdük yetkili servise araba 17 gün kaldı halen bir ton eksik ve bugün tekrar arabayı oraya bırakacağım büyük ihtimalle bir kaç gün daha orda kalacak ve işin ilginç tarafı her gittiğimde farklı kişiler oluyor hepsine anlatıyorum eksikleri not aldık diyorlar ve bir kaç gün sonra tekrar gittiğimde aynı şeyler yine duruyor, ve güneş altında gözüken kusurlardan bir kaçı servise gittiğimde servisin orası bir garip gölge pek gözükmüyor kusurlar birde işin yoksa şimdi tüm bu eksiklikleri adamlara anlatmaya çalış , işimin gücümün arasında

Durduk yere geldi Palio'cunun biri arabamın sağ ön çamurluğuna vurdu sağ ön kapınında boyasını falan çizmiş birde ufak göçük yapmış , 1 aydir ben uğraşıyorum servisle , kaskoyla yaşadığım sinir streste cabası

Biz Ankara'da yaşayanlar icin referans olması bakımindan bu işlemlerin yapıldığı ve sorun yaşadığınız servis bilgisini paylaşabilir misiniz?
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı bekzdl

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 380
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar bugün gittiğimde tekrardan görüşüp eksiklikleri halletmelerini isteyeceğim , umarım bu sefer eksikleri hallederler , ara sıra adamlara da hak verir gibi oluyorum çünkü eksiklerden bir kaçı sadece güneş altında dikkatli bakınca gözüküyor , sonuçta insandır gözden kaçmıştır diyoruz ama eksik 1 değil 2 değil hatta o gün gittiğimde boyanın kalkıp astarın gözüktüğü yeri gösterince ordaki servis şefi , ustasına dedi bunu nasıl gözden kaçırdınız gibisinden ama 17 günde az değilki iş aceleye geldi diyeyim öylede değil , işin enteresan tarafı iş yerinin otoparkında arkadaşların ve benim bariz şekilde gördüğümüz kusurlar servise gidince gözükmüyor mesela sağ ön kapı altında göçük 1 parmak büyüklüğünde yaklaşık 1 cm derinliğinde gölgede hiç belli olmuyor , şimdilik iş tam olarak daha bitmediğinden servis ismi vermenin etik olmadığını düşünüyorum , bu kezde dediğim eksiklikler düzeltilmez ise o zaman zaten servis ismini paylaşırım

Aslında servisteki ustaların vs. ilgi alakası çok güzel , güzelce dinliyorlar eksikleri görünce hak veriyorlar yardımcı olmaya çalışıyorlar ama benim kızdığım şeyler araba 17 gün kaldı orada bu kadar süre içerisinde neden bunlara dikkat etmediler hadi dikkat etmediler gidip ben kendim görüp uyardım arabayı teslim almadan şurası şöyle burası şöyle gibisinden birde en çok kızdığım , aracı kontrol etmeye her 2 günde bir gittiğimde eksikleri görüp belirtiyorum adam masasının üstündeki kağıda not alıyor buna rağmen gidiyorum adama söylüyorum düzelttik diyor servisin orada bakıyorum hiç belli olmuyor iş yerine geliyor kabak gibi ortada.
« Son Düzenleme: 31 Temmuz 2014, 13:42:34 Gönderen: bekzdl »