škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

İstanbul Anadolu Yakasında Yetkili Servis Önerisi

bedo · 17 · 7532

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı bedo

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 94
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar Merhaba,

2013 model eski kasa Super 1.6 TDI'ın ilk bakım zamanı geldi. İstanbul Anadolu Yakasında nereye itibar etmeliyim? Adam gibi ilgilenilecek, elemanları yeterli deneyime sahip, güvenilir diyeceğiniz servis hangisidir? Aracı Oğuşlar'dan aldım ama servis hizmetleri için pek güven vermiyor bana orası. Fiziksel olarak yetersiz gibi alanları falan. Deneyimlerinizi paylaşırsanız memnun olurum.

Saygılarımla..




Çevrimiçi lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30143
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Yüce de iyi, yoğun olabiliyor, sormak lazım. ER-YA daha bir dostane idi, şahsi fikrim  :)


Çevrimdışı bedo

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 94
    • Profili Görüntüle
Hocam bahsi açılmışken ER-YA ile ilgili anımı paylaşayım. Baştan söyleyim kiminle görüştüm hatırlamıyorum, satış ve servis birbirinden farklı birimler onu da kabul ediyorum. Geçen yıl tam da bu zamanlar araç almaya karar vermiş tüm bayiileri arıyordum. Hatta İstanbul dışındakileri dahil. Aradığım araç yeni kasa nedeni ile hiç bir yerde kalmamıştı (zaten aldığım araç son arabalardan birisi idi). ER-YA'yı da aradım. Telefondaki arkadaş aşırı derecede tok bir satıcı idi. Ben kesin alıcıyım ne diyorsunuz son fiyat dedim. Biraz da kabaca bir ses tonu ile ben pazarlığı telefonda yapmam buraya gel araç başında yaparız bir şeyler dedi. İşi gücü bırakıp gidecez ne yapıp ne yapmayacağı belli değil! Aslında 500 tl ucuz başlangıç fiyatı vermiş olmasına rağmen Oğuşlar'ın daha sıcak yaklaşımı nedeni ile aracı oradan aldım. Şu devirde artık kaldır kaideni şuraya gel bakalım duruma yaklaşımı demode bence. İstanbul şartlarında kalkıp da sana geleceğim işi gücü bırakıp indirim yapıp yapmayacağın ne kadar yapacağın muamma. Bu nedenlerle ER-YA'ya baştan bir soğukluğum var.

Saygılarımla..


Çevrimiçi lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30143
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Satışı bilmiyorum ama servis iyiydi, ama personel değişiyor zamanla


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Yüce'ye birkaç kez yolum düşmüştü, bir sıkıntı yaşamadım. Hatta bir keresinde mesaileri bitmesine rağmen ricamı kırmayıp araca bakmışlardı.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı mtfylmaz

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 31
    • Profili Görüntüle
skoda yetkılı servisleri maalesef personel eğitimi,yaklaşımları ve çalıştıkları mekanın alanları itibariyle yetersiz


Çevrimdışı METŠAHİN

  • O C T A V I A
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1359
    • Profili Görüntüle
yücenin ben pazarlama kısmından nefretle ayrıldım kayadibi otodan aldım. kayadibi için servisini pek beğenmiyorlar ben yıllık bakımı yücede yaptırdım arabamı yıkamadılar ama olsun çok güleryüzlülerdi borcumuz olsun dediler sorun etmedim.


Çevrimdışı pharnakia

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 254
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;476484
Yüce'ye birkaç kez yolum düşmüştü, bir sıkıntı yaşamadım. Hatta bir keresinde mesaileri bitmesine rağmen ricamı kırmayıp araca bakmışlardı.

Mesai bitmesi dedinizde aklıma bir anım geldi 2009 eylül yada ekim ayı idi Laguna kullanıyordum o zaman kart arızası verdi kontak kartı tanımıyor uğraştık yok en sonunda çekiciye yükledik tuttuk trabzon koçmak ın yolunu vardık saat 17:45 civarları adamlar baktı baktı en son bu araç tüplü gidin ziganada tüpü sökün ee yarın getirin mesaileri bitiyorya paşaların o gece beni rezil ettiler Allahtan Karataş kabul etmişti o zaman.  Bazı servisler hakikaten çok tok oluyor


Çevrimdışı Toygar

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4256
    • Profili Görüntüle
Arkadaşların anlattıkları çok şaşırtıcı...

Geçen yaz Yeti'lere bakmak için Erya'ya gittim. İçerisi tenha ama lütfedip ilgilenen yok. İşi inada bindirip, bakalım ne b.. yiyecekler diye dükkânın ortasında dikilip beklemeye başladım. Yine oralı olan yok. Ara sıra göz göze geldiğimiz elemanların suratlarındaki ifade ise "Defol git" der gibi. Dakikalar sonra ilgilenen oldu (bi zahmet!) ama, yeni arabamı böyle bir pazarlamama bölümüne sahip Erya'dan almamaya çoktan karar vermiştim bile :D.

Yeti'mi gittim Yüce'den aldım. Pazarlama bölümündeki elemanların ilgisi ve güleryüzlülüklerinden de son derece memnun kaldım. Gördüğüm o ki, müşteriyi etkileyen (olumlu-olumsuz) birçok husus var: Tombaladan çıkıp sizinle muhatap olan elemanın kalitesi, o andaki psikolojik vaziyeti, o günkü hava durumu (meteorolojik):), dükkândaki yoğunluk, falan filan. Ha tabii bir de biz müşterilerin kişisel algıları. Saygılar ve bol şanslar :ok:


Çevrimdışı bedo

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 94
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Toygar;477111
Arkadaşların anlattıkları çok şaşırtıcı...

Geçen yaz Yeti'lere bakmak için Erya'ya gittim. İçerisi tenha ama lütfedip ilgilenen yok. İşi inada bindirip, bakalım ne b.. yiyecekler diye dükkânın ortasında dikilip beklemeye başladım. Yine oralı olan yok. Ara sıra göz göze geldiğimiz elemanların suratlarındaki ifade ise "Defol git" der gibi. Dakikalar sonra ilgilenen oldu (bi zahmet!) ama, yeni arabamı böyle bir pazarlamama bölümüne sahip Erya'dan almamaya çoktan karar vermiştim bile :D.

Yeti'mi gittim Yüce'den aldım. Pazarlama bölümündeki elemanların ilgisi ve güleryüzlülüklerinden de son derece memnun kaldım. Gördüğüm o ki, müşteriyi etkileyen (olumlu-olumsuz) birçok husus var: Tombaladan çıkıp sizinle muhatap olan elemanın kalitesi, o andaki psikolojik vaziyeti, o günkü hava durumu (meteorolojik):), dükkândaki yoğunluk, falan filan. Ha tabii bir de biz müşterilerin kişisel algıları. Saygılar ve bol şanslar :ok:

Demek ki Er-Ya ile ilgili düşündüklerimde çok da haksız değilmişim. Paylaşımınız için teşekkür ederim.

Saygılarımla..


Çevrimdışı Toygar

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4256
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bedo;477175
Demek ki Er-Ya ile ilgili düşündüklerimde çok da haksız değilmişim. Paylaşımınız için teşekkür ederim.

Saygılarımla..


:o Rica ederim.


Çevrimdışı Lions coach

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Oğuşları arayın, hangi marka yağ kullandıklarını sorun, cevap castrol/ mobil markalarından biri ise gidin aracın başından ayrılmayın ve ustanın titizliğine dikkat edin. Farzı misal iş yaptığı bölgeye temiz bir örtü seriyor mu, hareketleri hayvan gibimi sakin mi ( söktüğü vida ve civataları sileceğin üstünemi koyuyor, yoksa adam gibi birbirinden ayırıp takım arabasınamı koyuyor) rahat olun ve uyarın. Arabanızın yanından ayrılmayın yani efendim.


Çevrimdışı dynia

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 715
    • Profili Görüntüle
Aracımı kayadıbınden satış muduru aıle dostu dıye baska yerden alamadık. Ama servis konusunda Türkiye de rezillik konusunda 1. kayadıbı servısı olur buyuk ıhtımalle. Ustalar her seyı bılıyorfuz havasında ama bı boktan anladıkları yok. Yüce candır anadolu yakası ıcın gerisi heyecan :D