Arkadaşların anlattıkları çok şaşırtıcı...
Geçen yaz Yeti'lere bakmak için Erya'ya gittim. İçerisi tenha ama lütfedip ilgilenen yok. İşi inada bindirip, bakalım ne b.. yiyecekler diye dükkânın ortasında dikilip beklemeye başladım. Yine oralı olan yok. Ara sıra göz göze geldiğimiz elemanların suratlarındaki ifade ise "Defol git" der gibi. Dakikalar sonra ilgilenen oldu (bi zahmet!) ama, yeni arabamı böyle bir
pazarlamama bölümüne sahip Erya'dan almamaya çoktan karar vermiştim bile
.
Yeti'mi gittim Yüce'den aldım. Pazarlama bölümündeki elemanların ilgisi ve güleryüzlülüklerinden de son derece memnun kaldım. Gördüğüm o ki, müşteriyi etkileyen (olumlu-olumsuz) birçok husus var: Tombaladan çıkıp sizinle muhatap olan elemanın kalitesi, o andaki psikolojik vaziyeti, o günkü hava durumu (meteorolojik)
, dükkândaki yoğunluk, falan filan. Ha tabii bir de biz müşterilerin kişisel algıları. Saygılar ve bol şanslar :ok: