Skoda markasını bence de tartışmaya açmak gerek. Arabanın ederine bakıyorsun birde kronik sorun çıkaran parçalara... Malesef her işin iki ucu sivriltilmiş kazık... Geçmiş olsun
Yerli araç olsa Sanayi ve Teknolaloji Bkn,TSE vb. yerlere şikayet edersin. İthal malları nereye şikayet edeceğiz? ithalata izn verirken,verenler acaba her ne mal-malzeme olsun 1 kez olsun görüyorlar mı? Mümkün değil, kağıt üstünde "ver okeyi". İşin garibi kullandığım "Felicia" Allahı var resmen TAŞ gibi arabaydı. Tamam motor güçsüz, bir takım özellikler yok ama tam tabiriyle "memur" arabasıymış. Şahsen "kıymetini bilememişiz" Eni-Konu sonuçta
"madem öyle düşünüyorsun alma-kullanma kardeşim" diyecekler.
Şimdi faturayı dosyasına koyarken sattığım fabia HB ve bu Combiye ettiğim masraflara bakıyorumda 2008 de 16.000km' de Barum lastikleri atıp KUMHO almıştım 350 TL. 2009 da ön düzen sapıttı sağ amortisör ses yapıyordu tüm lastik ve fişeklikler,Sağ rotil, sağ lale, sol körük lastiği 2 Ad. amortisör 1350 TL.Yine 2009 yazında 3. silindir bobini 250 TL,2010 yılı sonunda 3. silindir sibopu yanması nedeniyle üst kapak taşlaması ıvır zıvırı+su devri daim pompası+Triger kayışı+Akümülatör tabi bu arada Normal bakım km si gelmşti benzin-yağ diğer filtre değişimleri ıvır zıvır 4238 TL, 2 sene bir mazara çıkarmadı 2013 de 1. silindir bobini yandı bu defa dışardan aldım bobini kendim değiştirdim 75 papel ve lastikleri yeniledim 420 TL 2014 ve sattım. yeni aldığımında lastikleri yeni ama doğru dürüst rot balansa girmemiş hemen yaptırdım Edremitte, neredeyse Ankaraya göre yarı yarıya ucuz 80 TL.+ bu günde 573 TL. hoşgeldin masrafı. ~7.250 TL şimdi meraktayım sırada ne var ?
BU arada çıkan radyatörün yarın fotografını çekip koyacağım. Özellikle kaçıran yerler aynı yerlerden ve termostat girişinden oluyormuş Bayağı dışardan belli oluyor ıslanıp kuruyunca da beyazımsı bir kalıntı bırakıyor. Zaman zaman kontrolunda yarar olur özellikle 7 yaşından büyük araç kullananlar için.