škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

bmw 1 serisi hakkinda dusundukleriniz

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
H kasa GTC de maalesef hillholder yok. Ama sanırım  J kasada var.

Ama hillolder yerine IDS+ var ki bambaşka dünya.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Hele ids lisini bulunca aman yarrabbiii..

Ben kafayi hepten kirdim ya sormayin. Bitane 350.000 de 2004 a4 1.8t quattro "sline" ilani gordum siyah. Duz vites ici disi sline.. Beynim akti beyniiiimm..

Biyerlerden 3 yildir bekledigim bi 15 milyar var. Artik tahminlerim ve dualarim 1 yil icinde gelmesi. Gelirse degisik biseyler dusunuyorum cildirdim coktan niyeti bozdum :D


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
350bin deki turbodan sana hayır gelmez emin ol.

GTC turbo olduğu sürece IDS+ zaten standart


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;483943
350bin deki turbodan sana hayır gelmez emin ol.

GTC turbo olduğu sürece IDS+ zaten standart


Vag grubu olduktan sonda parca sikintim yok benim :) ama araba cincik gibiydi simsiyah sunrooflu ici de simsiyah deri kumas. İc dis s line. Bir de quattro. Agu degil uzerindeki ama herhalde 250beygiri kaldirir. Aeb olabilir sanrm.

Neyse astraya donelim. İds flexi ride degil mi? Spor sase?


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
IDS ve Flexi aslında temelde aynı şeyler.

IDS+ aktif hale getirildiğinde süspansiyon sertleşir, yol tutuş artar, gaz tepkimeleri artar.Kısaca araç biraz daha sportif hale gelir.

Audi ye dönersen her ne kadar parça sıkıntısı olmasa da ayar tutturma sıkıntısı yaşayabilirsin büyük ihtimal. Bir de o km deki aracın metal yorgunluğu durumu söz konusudur. Biraz daha diri ve düşük km li bir Audi deseydin hiç durma derdm ama bu durumdaki bir araç için ben hala GTC diyorum


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;483982
IDS ve Flexi aslında temelde aynı şeyler.
 
IDS+ aktif hale getirildiğinde süspansiyon sertleşir, yol tutuş artar, gaz tepkimeleri artar.Kısaca araç biraz daha sportif hale gelir.
 
Audi ye dönersen her ne kadar parça sıkıntısı olmasa da ayar tutturma sıkıntısı yaşayabilirsin büyük ihtimal. Bir de o km deki aracın metal yorgunluğu durumu söz konusudur. Biraz daha diri ve düşük km li bir Audi deseydin hiç durma derdm ama bu durumdaki bir araç için ben hala GTC diyorum
Can Bey forumda göryoruz sürekli mesajlarınızı, Cumartesi müsait olursanız buluşmaya da bekleriz...
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Çok isterdim ama ben artık Akara'da ikamet etmiyorum. Profili güncellememişim ben. Yaklaşık 1 yıldır Çanakkale'deyim.

Ankara'ya yolum düştüğümde sizlerde müsait olursanız tanışırız umarım


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;483982
IDS ve Flexi aslında temelde aynı şeyler.

IDS+ aktif hale getirildiğinde süspansiyon sertleşir, yol tutuş artar, gaz tepkimeleri artar.Kısaca araç biraz daha sportif hale gelir.

Audi ye dönersen her ne kadar parça sıkıntısı olmasa da ayar tutturma sıkıntısı yaşayabilirsin büyük ihtimal. Bir de o km deki aracın metal yorgunluğu durumu söz konusudur. Biraz daha diri ve düşük km li bir Audi deseydin hiç durma derdm ama bu durumdaki bir araç için ben hala GTC diyorum


Dogru biliyormusum :)

Dediginizde haklisiniz aslinda ama zaten elimin altinda cok fazla olanak var vag la ilgili. Yani motor yesem cebimde 5kurus para olmasa parcasindan isciligine herseyini yaptirip cikarabilirim. Astranin sikintisi opel olmasi benim icin gozum ondan cok korkuyo :)