škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Conta değişti sorunlar devam ediyor

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı adsahin06

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
2003 14 mpi 68hp aracımda çekiş çok düşüktü. Motor suyu sürekli eksiliyordu. Motor kapağında yoğun şekilde köpük oluyordu. ayrıca motor çok üfürüyordu.
3-4 gün tamir edildi. conta değişti. debriyaj baskı balata değişti. motorun en üstteki ilk kapağını açınca görünen bazı parçalar da değişti.
tamirden sonra biraz düzelmiş görünüyordu.
ama aradan 1 hafta kadar gectikten sonra şu günlerde yine benzer sorunlar yasıyorum. motor kapağında yoğun olarak köpüklenme var. motor suyu azalıyor. egzosdan beyaz duman geliyor. içeriye benzin kokusu geliyor. çekişten düştü biraz. motorda çok üfürme var.
usta tamirden sonra şöyle bir şey söylemişti: "aracı 400-500km kullandıktan sonra, conta biraz erir ve yerine oturur. conta eridiği için üst kapak biraz aşağıya iner. bazı ayarları tekrar yapmamız gerekir. " ama henüz 200km bile olmadı kullanalı.

1- bahsettiğim sorunlar bu sebepten olabilirmi?
2- yani tekrar ayar yapıldığında bu sorunlar düzelebilirmi?
3- daha önce conta değiştiren arkadaslarda tamirattan sonra benzer sorunlar oldu mu acaba?


Çevrimdışı laswidow

  • YMÇ.P. Pilot
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 620
    • Profili Görüntüle
Kardeş motor kapağını açınca gördüğün köpürme olayı , motor yağına su karıştığından dolayı olur . Ayrıca conta ısındıkça yerine oturur olayı pek normal birşey değil .. Bana ustan biraz acemi gibi geldi . Bence yaptırdığın ustaya götürüp hemen göster, sonucu daha köyüte gidebilir Allah muhafaza ... Ayrıca kompresyon basıncı düştüğü için aracın çekişi de düşer ...


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
300-400 km sonra arac tekrar alinir saplamalar kontrol edilir ve subap ayari yapilir. Gotur tekrar ustana. Olmamasi lazim belkide blogunda da catlak olabilir..


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
300-400 km sonra arac tekrar alinir saplamalar kontrol edilir ve subap ayari yapilir. Gotur tekrar ustana. Olmamasi lazim belkide blogunda da catlak olabilir..


Çevrimdışı muallim45

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 660
    • Profili Görüntüle
demekki motora su kaçiran yer conta degilmiski köpürme devam ediyor. en kısa sürede ustaya geri dönmek lazım
2020 Karoq 1.6 TDI


Çevrimdışı kace

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 142
    • Profili Görüntüle
Ustanın anlattıkları yaşadığın aynı sorunlara göre hikaye ayar işi tamamda aynı sorunlar olmamalı