škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skoda almayin !!!!!!!

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı B.fabia

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1838
    • Profili Görüntüle
Çok geçmiş olsun. Umarım sorununuz çözülür.
Dava açmakta fayda var bence de. Sizin için meşakkatli bir süreç olacaktır ancak olayların yargıya intikali firmanın kendine çeki düzen vermesi sebep olur. O serviste ben de kapıların 15 km hızı geçince kilitlenmesi özelliğini açtırayım dedim aracın yazılımını bozmuşlardı. Kapıyı kumandayla kilitleyince camları indirip dörtlüleri sürekli yakıyordu. Sonra düzelttiler ama 3 gün sürdü.


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Sayın elleshar basınıza gelen olay ıcın oncelıkle gecmıs olsun ancak dsg nın genel arızasını servısın becerıksızlıgı ıle bırlesınce sızın ıcın kotu olmus bu sorunu genel dıstrıbıtor yuce otoda cozebılırsınız umarım ancak servısın becerıksızlıgını tum skoda araclarına mal etmek de hata olur rapıdımı alırken cok arastırdım hıc de pısman olmadım hatta 2016 da pıyasaya cıkacak super b yı gorunce yenı arabamı dnda skoda olacagına sımdıden karar verdım ınsallah sorununuz cozulur kendımı sızın yerınıze koyuyorum gercekten uzucu bır durum ancak butun sıtelerde skoda almayın dıye olumsuz yazı yazmanız da hos bır durum olmamıs


Çevrimdışı egeadam

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 731
    • Profili Görüntüle
Cihan bey doğru söylemişsiniz aslında biraz daha vahim bir sorun yaşansaymış "araba almayın" oalcaktı sanki. konu başlığı sorunlu bayilerden yada skoda dgs almayın olsaydı daha vicdanlı olurdu.


Çevrimdışı BL@DE

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 92
    • Profili Görüntüle
Öncelikle çok geçmiş olsun yaşadıklarınız gerçekten kabul edilebilir cinsten değil aracınızın sorununun kaynağı aslında vag grubu olması ve dsg kullanıyor olması bu durum karşısında hakkınızı sonuna kadar arayın derim.


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Hem konu sahibi hem diğer dsg kullanıcılari için faydalı olabileceğini düşündüğüm bir linki veriyorum aßağıda. Passat sahibi bir kullanıcı açtığı davayı kazanmış ve Yargıtay da kararı onamış:

http://www.passatturkiye.com/sanziman-aktarma/11436-dsg-yargitay-karari.html
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun. Çok can sıkıcı şeyler yaşamışsınız ama Skoda forumunda Skoda almayın diye başlık açmanızda bi garip. Bir servisin vurdumduymazlığını koskoca bir markaya bağlamanız yanlış bence.

Derdinizi çok iyi anlıyorum ama zannetmeyin ki başka hiç bir markada olmuyor böyle olaylar. Sadece araba konusunda da değil günümüzde hemen her alanla ilgili bu tarz olayları okuyoruz sağdan soldan. Vatandaş bilgisayar alıyor, bozuluyor, bu markayı almayın diyor. Telefon alıyor, bozuluyor, bu markayı almayın diyor. Diğer tarafta aynı markayı kullanan ve mutlu mesut yaşayan bir dünya insan var.

Yapacağınız iş servisi mahkemeye vermek olacaktır. Nasılsa bütün kayıtları tutuluyor yapılanların. Süreç biraz uzun ve sıkıntılı olacak ama yapacak bir şey yok.


Çevrimdışı rumiexile

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1082
    • Profili Görüntüle
Skoda alın arkadaşlar, servislere rağmen alın.

Böyle durumlarda ise Tüketici olarak hakkımızı sonuna kadar savunalım ki daha güzel, kaliteli hizmet sunulsun. Bu platform bunun için var. Ender'e söyleyeylim hatta. Şikayet Var gibi bir bölüm oluşturup bu tür mağduriyetlerin arşivlendiği, gerekiyorsa muhataplarının da katılımıyla çözümlerin oluşturulduğu bir alanımız da olsun.
« Son Düzenleme: 31 Aralık 2014, 08:38:08 Gönderen: rumiexile »


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: rumiexile;491077
Skoda alın arkadaşlar, servislere rağmen alın.

Böyle durumlarda ise Tüketici olarak hakkımızı sonuna kadar savunalım ki daha güzel, kaliteli hizmet sunulsun. Bu platform bunun için var. Ender'e söyleyeylim hatta. Şikayet Var gibi bir bölüm oluşturup bu tür mağduriyetlerin arşivlendiği, gerekiyorsa muhataplarının da katılımıyla çözümlerin oluşturulduğu bir alanımız da olsun.
Şikayet alanı fikrini beğendim:)


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Ben de şunu kabul edemiyorum; bir sorun yaşanıyor, geliniyor konu açılıyor, bir sürü şey yazılıp çiziliyor, devamında konuyu açan kişi konuya uğramıyor bile. Bu sadece bu konuya özel de bir eleştiri değil, genel olarak rahatsız olduğum bir konu.
 
Ancak burada da konuyu açan arkadaş 28 Aralık'tan bu yana foruma girmemiş; bu denli sıkıntı yaşandı madem sonrasında ne oldu? Sorun ne aşamada? Ne gibi gelişmeler oldu? Biz de burada yazalım duralım...
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı mavıcnc

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 63
    • Profili Görüntüle
şikayetvar sitesine gir şikayetini bildir .işte bu yüzden toyatayı seviyorum bizlerdeki servislerde biraz olsun japon ahlakı var en azından toyan da


Çevrimdışı rumiexile

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1082
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;491080
Ben de şunu kabul edemiyorum; bir sorun yaşanıyor, geliniyor konu açılıyor, bir sürü şey yazılıp çiziliyor, devamında konuyu açan kişi konuya uğramıyor bile. Bu sadece bu konuya özel de bir eleştiri değil, genel olarak rahatsız olduğum bir konu.
 
Ancak burada da konuyu açan arkadaş 28 Aralık'tan bu yana foruma girmemiş; bu denli sıkıntı yaşandı madem sonrasında ne oldu? Sorun ne aşamada? Ne gibi gelişmeler oldu? Biz de burada yazalım duralım...


Aynen katılıyorum bu yüzden bunlar ayrı bir bölüme taşınmalı. Çünkü bu mağduriyet başlıkları model forumlarında yer aldıkça aynı zamanda modele ilişkin algı konusunda da kötü bir imaj çizebiliyor. Çünkü bu tür olaylar belki 10.000 belki 100.000 araçta bir görülebiliyor. Firmaların çok sağduyulu ve çözüm odaklı bakmaları lazım.


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5849
    • Profili Görüntüle
Konuyu açan arkadaş belli ki geri gelmeyecek ben yine de birkaç şey yazayım girip görenler için. Forumda birkaç kez böyle olay yaşayan anında satıcam yok  şöyle yakıcam böyle defedicem diyen insana rastladım. Ancak bu durum skoda seati vw'i opeli aşan bir durum. Daha üst perdede satış politikası ve satış sonrası destek mantığıyla alakalı bir durum ve hak arama yol ve yöntemini bilmeyişimiz de bunda büyük etkiye sahip. Şu ana kadar çok farklı markalarda aracımız oldu. Hepsine isim vererek ayrı ayrı bir sürü şey söyleyebilirim. Ankarada ki bi hyundaiden çok memnun kaldık kia servisinden zerre memnun değildik, fiattan araç teslim ederken plakalar yetişmedi 1 hafta sahte plaka ayarladılar servisi tampondaki 5 cm açıklık için 700₺ ücret 4 gün arabayı yatırmak istedi sanayide 20dk da zorla verilen 20₺ ya halloldu, opel/chevrolet servisinden memnun değiliz garanti kapsamında olmasına rağmen bir daha görürmeyi düşünmüyoruz, Ankaranın en büyük satış yeri olan doğuş oto dan ne bir daha araç alırım ne servisine girerim(hoş oda beni almıyo artık ama :) ) sadece 35 dk mesai saati içerisinde danışman bekledik forumdan arkadaşlarım da şahit …söylemek istediğim şu, genel mantık olarak arabayı sat sonrasında kendine zaten bağımlı olan müşteriyi yol,gelip karşında çemkirmiyor ve efendi gibi davranıyorsa işini savsakla gibi bir zihniyete sahip malesef bizim servislerimiz. Bu bahsedilen mağduriyetler çoğu serviste yaşanıyor.  Vatandaş olarak hakkımızı aramayı doğru dürüst bilmiyoruz. Birimiz bilse öteki bilmiyor bu yüzden servislerimiz kendilerini düzeltmiyor, düzeltme ihtiyacı hissetmiyor. Toplum olarak bilinçlenmemiz lazım ki karşımızdakiler kendilerine çeki düzen versinler


Çevrimdışı oaium

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 14
    • Profili Görüntüle
servisler, usta olayları türkiyede iyi değil. bunu çoğu kişi biliyor zaten. genel anlamda ülkede ticaretin, siyasetin ahlakı ne durumda da, ustası nasıl olsun, neyse bunlar uzun.
fakat yazan arkadaşın da ne kadar normal olduğu ayrı konu, bi sıkıntı varsa git mahkemene, tüketici heyetine, kuyruk acısıyla her yere meajlar yazmış, ekşi.de falan da gördüm, kendi intikam hissi veya işini kamuoyu baskısıyla halledebilmek için herkesin zamanını çalıyor. madem böle bi sıkıntı yaşadın, geldin sırf bunu yazmak için üye oldun, ee bi arkadaşların dediği gibi yazdıktan sonra da uğra, bu insanlar ne yazmış bak, senin durumun ne olmuş bir söle
açıkçası ben skodanın yerinde olsam dava açarım, senin 3-5 binlik sıkıntın için 50 tane platforma bu arabayı almayın diye markaya söven yazı yazamazsın, artık bu tüketici şikayetini, normal hudutları aşmış bişey. bu vatandaşın yerinde olsam da, sonuçta 40-50 liralık bi mal değil bu uğraşmayayım diyesin, zaten uğraşmaya da baya hevesli gibi, bi hakkım olduğunu düşünüyorsam yasal yollara giderim.


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Bu tarz durumlarda yapılacak ilk şey tabii ki bayii ya da distribütör kanalıyla çözüm aramaktır; ancak baktınız olmuyor, zaten servis kayıtları mevcuttur, onları alıp direkt mahkemeye gideceksiniz. Evet süreç uzun ve yorucu bir süreçtir, ancak haklıysanız mahkeme sonucunda paranızı faiziyle birlikte alırınız zaten. Haklı olduğunuza inanmıyor ya da ben o kadar beklemem uğraşmam diyorsanız da lütfen bu tarz konular açılmasın o zaman.
 
Bakınız, yukarıda ben passattürkiye forumundan bir link paylaştım, oradaki bir kullanıcı haklılığına inanmış, gitmiş dava açmış, davayı kazanmış, temyiz ettirmiş Doğuş, karar Yargıtay'da da onanmış. Verdiğim linkte ilgili kişi cep telefonunu dahi paylaşmış benzer konuda kendisinini bilgi ve tecrübesine başvurmak isteyen olursa diye. Eğer bu arkadaşın yaptığı gibi hakkınızı doğru yollardan aramazsanız isterseniz milyon tane foruma şikayet konusu açın birşey elde edemezsiniz böyle ciddi konularda.
 
Özet olarak, bu arkadaşımız ya da benzer durumdaki arkadaşlar artık mahkeme yolunu kullanmayı da öğrensinler lütfen...
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı skoda2

  • Skoda Pilotu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1040
    • Profili Görüntüle
    • http://www.otomobilucargider.com/
Arkadaş yavaş yavaş trol gibi gelmeye başladı bana,donanım habere de yazdı ama sonradan kayboldu,marka karalamak için yazılmış bir yazı gibime geliyor artık.