škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

kalifer ayarı

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar skoda octavia 1.6 elegance 2006 kalifer yanı sıcak hava uflemesi için ayar nasıl olmalı tam olarak dereceler kaç olaması lazım HI yazısı cıkana kadar cevirmek mi lazım eco yazan yeremi basmama lazım sırasıyla anlatırsanız sevırım tam verım olmak için teşekurler


Çevrimdışı fmaka

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2596
    • Profili Görüntüle
eco tuşuna basarsan devreye girer.
djital klima oldugu için dereceyi ayarla üflemeyi ısıya göre düşürüyor.


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fmaka;492862
eco tuşuna basarsan devreye girer.
djital klima oldugu için dereceyi ayarla üflemeyi ısıya göre düşürüyor.


HI yazsa derece yerinde ne oluyor o


Çevrimdışı ykumanda

  • Yeni, yenilikçi
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 83
    • Profili Görüntüle
Polen filtresi dedikleri kabin filtresini (ön yolcu ayak boşluğunda bulunan) değiştirin , temiz olduğundan emin olun arkadaşlar. Araba rahat üflesin, temiz hava üflesin. Benimkinden yaprak bile çıktı filtrenin aralarından :)


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ykumanda;493160
Polen filtresi dedikleri kabin filtresini (ön yolcu ayak boşluğunda bulunan) değiştirin , temiz olduğundan emin olun arkadaşlar. Araba rahat üflesin, temiz hava üflesin. Benimkinden yaprak bile çıktı filtrenin aralarından :)
evet desıgdım 45 ytl verdım ama yınede tam verım alamıyorum kaliferden ya ayarlıyamıyorum yada sorun var tam ısıtmıyor arabayı anlıcanız ılıkdan bırazdaha sıcak ufluyor araba


Çevrimdışı fmaka

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2596
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kent36100;492864
HI yazsa derece yerinde ne oluyor o
öanuelde o seviyede ne yazdığını bilmiyorum ama ben gayet güzel ısındıgını görüyorum.genlde 22 C de durur ilk çalıştırmada HI seviye en azda çalıştırırım.siz kısa mesafe ve dış ısı çok düşük kullanıyorsanız verim düşer panjura bez örtüp deneyin ön kısıma giren soğuk havayı kesin malum çetin kış şartları var eger o zamanda sorun çözülmezse bi ustaya gösterin.bizim a5ler klima da erken soğutmama ve yüksek devir çevirmeme gibi sıkıntıyı gördüm ama kalorifer konusunda bi sorunum olmadı


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fmaka;493200
öanuelde o seviyede ne yazdığını bilmiyorum ama ben gayet güzel ısındıgını görüyorum.genlde 22 C de durur ilk çalıştırmada HI seviye en azda çalıştırırım.siz kısa mesafe ve dış ısı çok düşük kullanıyorsanız verim düşer panjura bez örtüp deneyin ön kısıma giren soğuk havayı kesin malum çetin kış şartları var eger o zamanda sorun çözülmezse bi ustaya gösterin.bizim a5ler klima da erken soğutmama ve yüksek devir çevirmeme gibi sıkıntıyı gördüm ama kalorifer konusunda bi sorunum olmadı
anladım efendım evet kıslar cok soguk burda kalifer kapalı konumda hararet normal sevyeye ulasıyor ama kaliferi acınca sıcak ve sonra hareret düşüyor ılık uflemeye baslıyor kısın kalıfer acık ken hıc bır zaman normal sevyeye ulasmıyor ama opel aracım vardı boyle bır problem yasamıyodum tesekurler


Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
kaliferi çalıştırmadan önce az biraz motor rolantide çalıştırın soğuk üflemesin.sıcak üfleme başladığında  kaç derece istiyorsan ona göre ayarla üfleme hızı ona göre ayarlanır zaten.Ama ECON tuşu mutlaka açık olsun ışığı yansın.Değilse klimadan çalışır ekonomik olarak pahalıya malolur.Ayrıca outo ışığı yanık olmasın,sadece econ yansın.outo ışığı yanık olursa kapatın mutlaka.
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı kucless

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 809
    • Profili Görüntüle
Benim kaliferde de sorun var. Üflemiyor namussuz. Sanırım dilinden anlamıyorum. [emoji4]


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kucless;493264
Benim kaliferde de sorun var. Üflemiyor namussuz. Sanırım dilinden anlamıyorum. [emoji4]
ayarları ne olarak yapıyosunuz uflemıyor bırde polen fılıtresını karbonlu orjınal olanla ne zaman degısdınız soguga alınca yanı LO yazısı cıkınca sola dogru cevırınce ufleme hızlanıp ufleme yerlerı normal ufluyo mu belkı ıkımız sorunu cozerız


Çevrimdışı fatih67

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
bende econ da yanmıyor auto da. gayet güzel ısı veriyor. motordaki termostattan olabilir mi acaba= daha önceki aracımda seyir halinde hararet düşüyordu. termostt değişince araç ısınmıştı. birde econ yanması mı gerekiyor.


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fatih67;493318
bende econ da yanmıyor auto da. gayet güzel ısı veriyor. motordaki termostattan olabilir mi acaba= daha önceki aracımda seyir halinde hararet düşüyordu. termostt değişince araç ısınmıştı. birde econ yanması mı gerekiyor.
kitapcıkda ısı degerlerının bırnı 21 derece birini 23 derece ayarla eco tusuna bas dıyor yarın oyle denıcem bakalım ne olucak tesekurler forda bu konuyla ılgılı bı duzgun yorum alamadık yada bız çalıştırma şeklini bilmiyoruz kalıferı


Çevrimdışı rageofdynax

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 111
    • Profili Görüntüle
Söylediğim de pek ciddiye alınmadı fakat tekrarlıyorum. Forumda bu konuyu konuştuk, orta konsoldan yeteri kadar hava gelmiyor. Soğukta sıkıntı yok fakat sıcak üflemede a5 kasada kronik bir düşüş yaşanıyor. Çalıştırma önerisi:
- Motor ısısı 50 C oluncaya kadar çalıştırıp öyle kaloriferi açın.
- ECON tuşuna basarsanız yakıttan yemez, yalnızca üfürür, yani klima devreye girmez.
- Ne tarafı ısıtmak istiyorsanız o bölgeyi gösteren tuşa basın. Kaloriferi açmak için çevirdiğiniz yerin üstünde bulunan 4 seçenek.
- Eğer dışarıdan kirli hava geliyor ve araç içinde koku yapıyorsa 4 seçenek olan taraftan etrafında dönen ok'a tıklayın.
- Halen üflemede sorun varsa peteklerin içindeki pervanelerde sorun olabilir.


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: rageofdynax;493331
Söylediğim de pek ciddiye alınmadı fakat tekrarlıyorum. Forumda bu konuyu konuştuk, orta konsoldan yeteri kadar hava gelmiyor. Soğukta sıkıntı yok fakat sıcak üflemede a5 kasada kronik bir düşüş yaşanıyor. Çalıştırma önerisi:
- Motor ısısı 50 C oluncaya kadar çalıştırıp öyle kaloriferi açın.
- ECON tuşuna basarsanız yakıttan yemez, yalnızca üfürür, yani klima devreye girmez.
- Ne tarafı ısıtmak istiyorsanız o bölgeyi gösteren tuşa basın. Kaloriferi açmak için çevirdiğiniz yerin üstünde bulunan 4 seçenek.
- Eğer dışarıdan kirli hava geliyor ve araç içinde koku yapıyorsa 4 seçenek olan taraftan etrafında dönen ok'a tıklayın.
- Halen üflemede sorun varsa peteklerin içindeki pervanelerde sorun olabilir.
peki dereceler yerinde derece olarak kitapcık 21 dıgeryer 23 daha ıyı verım almak ıcın demıs dogrumu yok sa HI yazana kadarmı cevıreyim teşekurler


Çevrimdışı rageofdynax

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 111
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kent36100;493389
peki dereceler yerinde derece olarak kitapcık 21 dıgeryer 23 daha ıyı verım almak ıcın demıs dogrumu yok sa HI yazana kadarmı cevıreyim teşekurler
Evinizde oturuyor olsanız oda termostatını 23 e ayarlayın derdim. Fakat o bahsettiğin şeyi kitapçıkta göremedim. Tahminen sizin bahsettiğiniz 21-23 derece eğer "AUTO" tuşu basılıysa seçenek olarak düşünülebilir.

Şöyle bir öneride bulunmuş olabilirler de, eğer derece kademeli olarak artırılırsa daha ço verim sağlanır. 23 ile başlayıp ardından 27 ve HI 'a yükseltebilirsiniz. Kars'ta oturduğunuzu söylüyorsunuz, 23 derece sizin aracınızı sabit olarak uzun süre ısıtamaz diye tahmin ediyorum.