škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Lütfen samimiyetinizle bana fikir verin

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı octavia41

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 155
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: alex;510808
İç mekandaki malzeme kalitesi iyi olabilir tabii ki octavia nın. Fakat mühendislik-işçilik hataları olan bir araç olduğunu düşünüyorum.(Yağmur sonrası kapıları açınca ön kapılardan su boşalması,bagajı açınca içeriye su damlaması gibi) Bu kadar paralar verip bunlarla karşılaşmamalıyız bence.

Eski kasa octavia da kullandım.daha konforluydu ve içeri aldığı ses ve süspansiyonları yeni octavia kadar rahatsız etmiyordu.

Bir de herkesin arabaya bakış açısı ve beklentileri farklı.Konfor amaçlı düşünen arkadaşlara octavia tavsiye etmiyorum.Söylediklerim a7 için geçerli.


Boşversenize Allah aşkına. Octavia forumuna octavia'yı özellikle kötülemeye gelmiş gibisiniz. Otopark.com'un yaptığı o meşhur inceleme videosunun çok etkisinde kalmışsınız, tam onların ağzıyla konuşuyorsunuz. Hele hele A5 kasa daha konforlu demek hiç gerçekçi değil.  Bende 2015 Octavia var, sizin dediklerinizle alakası yok aracın. Ya sizin araba Octavia değil, ya da benim ki değil. Üstelik bu forumda benim gibi düşünen bir sürü Octavia hayranı var. Benim açımdan sizin söyledikleriniz kusura bakmayın ama karalamadan öte değil.


Çevrimdışı Furki

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 347
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: octavia41;510816
Boşversenize Allah aşkına. Octavia forumuna octavia'yı özellikle kötülemeye gelmiş gibisiniz. Otopark.com'un yaptığı o meşhur inceleme videosunun çok etkisinde kalmışsınız, tam onların ağzıyla konuşuyorsunuz. Hele hele A5 kasa daha konforlu demek hiç gerçekçi değil.  Bende 2015 Octavia var, sizin dediklerinizle alakası yok aracın. Ya sizin araba Octavia değil, ya da benim ki değil. Üstelik bu forumda benim gibi düşünen bir sürü Octavia hayranı var. Benim açımdan sizin söyledikleriniz kusura bakmayın ama karalamadan öte değil.


Gibisiniz ? Çok hafif Kaçar :) çünkü gerçekten kötülemeye gelmiş :) Atalarımız bi laf söylemiş, söylememek için zor tutuyodum kendimi ama artık söylemeden edemiyeceğim doğrusu :) Eşek hoşaftan ne anlar ? ;)


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Altı üstü bir kaç teneke panel ve bir avuç cıvata için birbirimizi niye kırıyoruz ki?
« Son Düzenleme: 28 Nisan 2015, 19:35:22 Gönderen: Uğur Akar »
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Yapmayın arkadaslar, sonucta araba işte, şimdi bu markaya binerim, ilerde öbür markaya,
Hepsi aynı yola geliyor, kim hangisiyle mutluysa onu alsın, kiminin konforu iyi, kiminin saglamlıgı iyi, kiminin motoru iyi, kiminin ikinci el degeri iyi, hangisi size daha cok mutlu edecekse onu alın,


Çevrimdışı simurgson

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 587
    • Profili Görüntüle
Furkan Kardeşim, öyle ya da böyle Alex nickli arkadaş bir şekilde fikir beyan etmiş. Ben çok fazla yorum yazmayı seven birisi değilim. Ama 2014 başında aylarca beklediğim ve aşık olarak aldığım OctaviaA7 kasadan şu sıralar resmen soğudum. Pabuç değiştirir gibi araba da değiştiren biri değilim. Ben en az 5 sene bineyim diye almıştım ama, inanın Şirketin bana tahsis ettiği Fluence bu kadar servis yüzü görmedi. İlk başlarda daha önce uzun süreler kullandığım (1998) Passat ve 2004 Audi A4 ten aldığım hisleri alıyorum diyordum. Şu sıralar teknolojik oyuncakları hariç Octavia çok da cazip gelmiyor. Rüzgar sesini müzikle bastırdık diyelim, kapıdan su akması da çok önemli değil dedik, bagaj açılınca içeri su girmesi bence bu bagaj kapağı için normal diyelim. benzin deposundan gelen ses çoğu arabadan geliyor amaaan sende dedim. Ama süspansiyonun gürültülü çalışması ve içerisinden gelen trim sesleri değil beni 60 küsur yaşındaki kayınvalidemin bile dikkatini çekiyor artık. Sunroof aldığıma bildiğin pişman oldum. Resmen paramla rezil olmuş hissediyorum kendimi...Uğur Beyin dediği gibi, altı üstü araç bunlar, kimse hakkında kötü bir şey söylememizi gerektirmiyor... Ayrıca yaşın itibariyle senin biraz daha dikkat etmen gerekiyor bence. Velev ki sen haklı olasın, o arkadaş kasıtlı olarak kötülüyor arabayı. Sen kendini bozma...
« Son Düzenleme: 28 Nisan 2015, 16:44:20 Gönderen: simurgson »


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7266
    • Profili Görüntüle
Lütfen üslubumuza ve yazdıklarımızın içeriğine dikkat edelim arkadaşlar. Üzülerek belirteyim ki; konu bu şekilde devam ederse silinmeye doğru gidiyor.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı octavia7_

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;497563
Furkan bu konularda daha toy abisi :)

1.2TSI a performanslı değil deyip sonra haberi pati çeker demek biraz tezat bir durum yaratıyor bir bakıma.

Dediğim gibi 1.2 TSI ve 1.6 TDI olması gereken performans, 1.4 TSI gerçek performans


sağol abi gerçek performans örneğin çok sevindirdi beni :kro1::tmr:


Çevrimdışı Furki

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 347
    • Profili Görüntüle
Araba sorunlu olabilir pekala iyi hoş :) golf güzel araba Jetta süper. Açık konuşayım bu arabalar beni kesmez. Octavia dahil. Neden diye soracak olursanız 2 seneyi geçti babamın arabayı değiştireli. Defalarca kullandım o arabayı, uzun yol yaptık beraber babamla. Babamın işi Gereği kaç defa ankaraya gittik geldik bilmiyorum (Ben nadir kullandım şimdi bana ehliyet demeyin diye belirtiyorum :D ) Sonra anneme araba aramaya bakarken hissettiğim bu C segmenti de neymiş ? Araba değil gibi gelir banaydı, inanın gerçekten. Ben bu forumda yeni sayılırım, gözlemlediğim kadarıyla haftada en az 1 kişi Octavia almak için bu forumda konu açıyor ve bizde iyisiyle kötüsüyle yardımcı olmaya çalışıyoruz ( bu konuda sizin elinize su dökemem biz dediğime bakmayın ama bende elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum ) lakin beyfendi gelip burda öyle yorum yapıyor ki ( binmesem tamam Dicem ) insanın kafasını Çorba ediyor. Hadi şimdi 0 araç alıcaksınız, geldiniz baktınız alır mısınız bu yorumlardan sonra Octaviayı ? Insanları yanlış yönlendiriyor kesinlikle...
Jetta ve golfe binmesem 300-400 bin tl lik araba zannedicem :) hani prestijmiş ya Volkswagen :)
Yani bunları buraya yazarken kendimi Satıcı biri gibi hissettim ama burda arabaları körü körüne kötüleyen ve insanların kafasını kasıtlı olarak karıştıran birine karşı Atasözü kullanmama bu kadar tepki göstermeyin lütfen :) tamamdır birdahaki sefere daha dikkatli olurum lakin karşı tarafında bu dikkati gösterdiği taktirde ;)
Saygılar...


Çevrimdışı jet59

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;510802
Octavia ile Jetta nın iç mekandaki malzeme kalitesini bir karşılaştırın isterseniz. Ya da her ki aracı da aynı bozuk yolda kullanın acaba hangisinden daha çok trim sesi geliyor.

Bana göre kalite olarak sıralama Golf- Octi-Jetta şeklindedir.

Kalitenin ucuza alınmadığı doğru ama yüksek fiyata alınan her şeyin kaliteli olacağı algısı yanış.

Birçok sektörde markalar, marka ismi imajını yükseltmek için eskisine göre daha kaliteli ürünleri yerleşmiş rakiplerinden daha ucuza sunarak piyasa payını artırır.


Sizin için kalite aracın içindeki plastik aksam kadarmıdır eğer öyleyse size aracınızla mutluluklar dilerim ayrıca bir motorun 8valf olması eski teknoloji olduğu anlamına gelmez ki tsi motordan bahsediyoruz 8 ve 16 valf yani multi valf dediğimiz motorlar birbirlerine göre avantajlı yada dez avantajlı olan sistemlerdir 8 valf motor düşük devirlerde 16 valf e göre daha atak daha canlıdır daha sessiz çalışır ve bakım risk maaliyetleri daha düşüktürki turbo beslemeli küçük hacimli bir motorun 8 valf olması daha mantıklıdırki 1.2 tsi risk almamak adına 8 valf olarak piyasaya çıkmıştır arkadaşlar hanginiz 1.2 tsi aracı 5 bin 6 bin devir bandında kullanıyorsunuzda 1.2 tsi 16 valf diyordunuz çok çok odevirlerde 10 saniye 20 saniye kalırsınız daha fazla kalıyorsanız araçlada şöförlüklefe alakanız yok demektir 1.2 tsi için octi golf 7nedenmi ş.içi 1 litre daha az yakıyo çünkü mqb plartformu sayesinde ha mqb plartformu çokmu iyi hayır bana göre değil otoritelere görede değil çok eleştiri alıyo tamamen maliyet azaltma araç üstünden parça atma hafifletme bunların hepsi yakıt düşürmekiçin araçtan verilen ödünler mqb dediğin olay aracın arkasının r9 brodway olması bide tabi arka bıraktığı için esp destekli olması emin olun türkiye şartlarında yollarında o sistem herzaman sağlıklı çalışır :) ve allah korusun yoldan çıkan araçların hepsi esp siz dimi :) jetta hala pq35 plartformunu kullanıyorki yıllardır dilimizden düşmeyen 4 tekerlek bağımsız sistemi :) ve dahada sayarım sabaha kadar yıllarca vw i eleştirmedikmi kapı kollarındaki çok kaliteli plastiğin hemen alındığından şimdi jettadaki kaliteli ama sert olan kapı içlerini eleştiriyonuz sert olan her plastik adimidir yada her yumuşak mazeme kalitelimidir arkadaş eğer sen bir araçtaki plastik malzemelerle mutlu oluyorsan araç üreticilerinin sana araba satmaları basit :) ama onu bana yediremezler şimdi jetta kaliteli ve preminium egonuzu tatmin eden evet kabul etsenizde etmesenizde prestiji standart olan bir araçtır herzaman öyle olacaktır octi kötü değildir ama bidakka kardeş jetta kadarda değil kusura bakma ne oldu a7 çıkmadan önceki oktiler ben göremiyorum piyasada çok yada ulan müşterisi çıksında üç üne beş ine bakmıyacam verecem diyen mal sahipleri biz bu işe gönül verdik boşuna konuşmuyoz skodam da vardı 2011 telefonum çalmadı be ilan verdimde çokta para yazmadım aracımda şimdiye kadarki tüm araçlarım gibi kupondu


Çevrimdışı jet59

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Sizin için kalite aracın içindeki plastik aksam kadarmıdır eğer öyleyse size aracınızla mutluluklar dilerim ayrıca bir motorun 8valf olması eski teknoloji olduğu anlamına gelmez ki tsi motordan bahsediyoruz 8 ve 16 valf yani multi valf dediğimiz motorlar birbirlerine göre avantajlı yada dez avantajlı olan sistemlerdir 8 valf motor düşük devirlerde 16 valf e göre daha atak daha canlıdır daha sessiz çalışır ve bakım risk maaliyetleri daha düşüktürki turbo beslemeli küçük hacimli bir motorun 8 valf olması daha mantıklıdırki 1.2 tsi risk almamak adına 8 valf olarak piyasaya çıkmıştır arkadaşlar hanginiz 1.2 tsi aracı 5 bin 6 bin devir bandında kullanıyorsunuzda 1.2 tsi 16 valf diyordunuz çok çok odevirlerde 10 saniye 20 saniye kalırsınız daha fazla kalıyorsanız araçlada şöförlüklefe alakanız yok demektir 1.2 tsi için octi golf 7nedenmi ş.içi 1 litre daha az yakıyo çünkü mqb plartformu sayesinde ha mqb plartformu çokmu iyi hayır bana göre değil otoritelere görede değil çok eleştiri alıyo tamamen maliyet azaltma araç üstünden parça atma hafifletme bunların hepsi yakıt düşürmekiçin araçtan verilen ödünler mqb dediğin olay aracın arkasının r9 brodway olması bide tabi arka bıraktığı için esp destekli olması emin olun türkiye şartlarında yollarında o sistem herzaman sağlıklı çalışır :) ve allah korusun yoldan çıkan araçların hepsi esp siz dimi :) jetta hala pq35 plartformunu kullanıyorki yıllardır dilimizden düşmeyen 4 tekerlek bağımsız sistemi :) ve dahada sayarım sabaha kadar yıllarca vw i eleştirmedikmi kapı kollarındaki çok kaliteli plastiğin hemen alındığından şimdi jettadaki kaliteli ama sert olan kapı içlerini eleştiriyonuz sert olan her plastik adimidir yada her yumuşak mazeme kalitelimidir arkadaş eğer sen bir araçtaki plastik malzemelerle mutlu oluyorsan araç üreticilerinin sana araba satmaları basit :) ama onu bana yediremezler şimdi jetta kaliteli ve preminium egonuzu tatmin eden evet kabul etsenizde etmesenizde prestiji standart olan bir araçtır herzaman öyle olacaktır octi kötü değildir ama bidakka kardeş jetta kadarda değil kusura bakma ne oldu a7 çıkmadan önceki oktiler ben göremiyorum piyasada çok yada ulan müşterisi çıksında üç üne beş ine bakmıyacam verecem diyen mal sahipleri biz bu işe gönül verdik boşuna konuşmuyoz skodam da vardı 2011 telefonum çalmadı be ilan verdimde çokta para yazmadım aracımda şimdiye kadarki tüm araçlarım gibi kupondu


Çevrimdışı jet59

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Ayrıca jetta,vento,bora,ve gene jetta yıllardır c segmentindeki araçları hep bu saydıklarımla mukayese ettiler durdular yau ne jettaymış be demekki c segmentinin ölçüsü olmuş jetta :)


Çevrimdışı octavia7_

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: jet59;510839
Ayrıca jetta,vento,bora,ve gene jetta yıllardır c segmentindeki araçları hep bu saydıklarımla mukayese ettiler durdular yau ne jettaymış be demekki c segmentinin ölçüsü olmuş jetta :)

jetta asla octinin eline su dökemez tamamen şirket arabası halini aldı makyajlanmış haliyle prestijini kurtarmadı benim gözümde ve zaten üstünde vw arması var diye asla almam çünkü has bi alman arabası değil üretim yeri meksika diye biliyorum ve içindeki malzeme sert iç hacim daha dar octiden daha fazla yakıyor ve aynı motorda octiden daha yavaş ağırlık farkı yüzünden olabilir tabi bunlar.. he birdee volkswagen satıcılarının tutumu tamamen beni uzaklaştırıyor.. geçen günde traş olurken birisi bu araç kimin bakabilirmiyim demişti ve adam bizim arabayı inceledi ve jetta alıcam ben dedi arkadaşımda aynı teknoloji ve bu daha ucuz daha cok donanım var dedi adamın verdiği cevap ise ; ama üzerinde vw arması yok bu cevaptan sonra biz git abi boşline al o zaman dedik araba alıyosun arma değil sonuçta
« Son Düzenleme: 28 Nisan 2015, 19:05:02 Gönderen: octavia7_ »


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Hocam öncelikle noktasız, virgülsüz, imlasız yazdığınız için ne anlatmak istediğiniz hiç ama hiç anlaşılmıyor.

Anlayabildiğim kısımlara cevap verecek olursam:

1- Benim için tabii ki de tek kalite unsuru iç mekan değildir. Ancak en önemli kriterlerden birisidir. Aynı kalitede malzemeden bahsedersek; yumuşak olan serte göre her zaman daha az trim sesi demektir. Dokunduğunuz zaman sunduğu kalite algısının yanında bir kaza anında yaralanmaya da daha az sebebiyet verir.

Üst sınıf araçların iç mekanlarına bir bakın isterseniz, zorunlu olan alanlar dışında nerelerde sert plastik nerelerde yumuşak malzeme kullanılmış. Ama tabii onlar yanlış yapıyor, prestij markası olan Jetta yı örnek alıp paso sert plastik kullanmaları gerekirdi.

2- Motora gelirsek 8v motorun bazı avantajları konusunda haklı olabilirsiniz. Ancak 8V ın yüksek beslemedi tercih edilmesi eskilere dayanır. O zamanlarda downsizing olmadığı ve büyük turbolar kullanıldığı için alt devirlerde oluşan Turbo boşluğu nedeniyle kaynaklanan kötü performansı biraz olsun telafi edebilmek için tercih edilen bir yöntemdir. Aynı mantıkla daha az sorun çıkarması için 1.2 TSI da kullanılması da gayet doğaldır. Ama bu teknolojinin çeşitli açılardan eskidiği de aşikardır. Hal böyle olmasaydı VW de 8V den 16V'e geçmezdi sanırım.

3- MQB platformu maalesef güzel bir platform değil. Özellikle son kullanıcı için. Ancak üreticiler için özellikle de maliyeti kısma adına oldukça güzel bir platform.

Bana göre en büyük eksik düşük hacimli motorlarda kullanılan torsyon çubuk. Bu konuda aslında maliyeti kısma adına üreticilere hak veriyorum. Çünkü yurtdışında bizdeki acımasız vergilendirme sistemi olmadığından performans isteyen gidip ona göre aracı alıyor. Bizde ise hem az yaksın hem çok kaçsın her şeyi dört dörtlük olsun hesabı yapılıyor. O yüzden şehir içi ve şehirler arası hem ekonomik hem de aile için hacim sunan bir araçta insanlar doğal olarak mükemmel yol tutuş ve performans aramıyor. Arayanlar gidip VRS alıyor veya 2.0TDI alıyor. Bildiğini gibi bu motorlarda MQB platformu bağımsız süspansiyon sunuyor.

Jetta da torsyon kullanılmamasının tek sebebi ise aslında Jetta nın şu anki platformunun  güncel olmaması ve eski kasadaki sistemin aynen devam ettirilmesidir. Siz sanıyor musunuz ki Jetta kasa değiştirdiğinde ve güncel VW platformuna girdiğinde alt motor seçeneklerinde bağımsız süspansiyon kullanacak.

4- Gelelim tekrar prestije. Maalesef ne Jetta, ne Golf ne de Octavia prestij aracı değildir. Sadece MK-5 Jetta yukarıda bahsettiğim ülkemiz insanının yanlış algısı ve piyasaya çıktığı sene sınıfındaki rakip açıklığı nedeniyle prestijli olarak görülmüştür.

Dediğim gibi BMW-AUDI-MERCEDES dışında bu sınıfta prestijden bahsetmek oldukça gülünç oluyor.

Ben ortalama bir mekana gittiğimde (bakın lüks demiyorum) ön kapıya park edilmiş bir jetta veya octavia görmüyorum. Benzer şekilde aracı jetta veya octavia diye gittiği mekanda ilgi ve alaka ile karşılanan birisi de görmüyorum.

Kaldı ki bu araçlar dediğiniz gibi prestijli araçlar olsaydı sanırım farklı sektörlerdeki büyük markalar orta ve üst seviye çalışanlarına araç olarak bunları tahsis ederlerdi. Oysa bu seviyedeki kişileri prestij olarak yukarıda adını verdiğim gerçek Alman markaları tahsis edilir.

5- Bahsettiğiniz olay SuperB - Passat karşılaştırması olsaydı ibre Passat dan yana dönebilirdi ancak cidden tüm alanlardaki kalite olgusu nedeniyle artık miyadını doldurmuş bir araç olan Jetta nın kalite konusunda Octavia ile yarışması inanın çok zor.

6- Jetta 0 sorunlu, Octavia da ise başından aşkın şeklinde yorum yapılması çok can sıkıcı. Biraz araştırıp yurtiçi ve yurtdışı VW forumlarını okuyun. Benzer şikayetler Jetta için de var.

vw forumunda yazılmış yeni Jetta sorunlarına sadece bir örnek olarak "arka sağ camdan su alma sorunu, arka sol camdan su alma sorunu, 120 km hızla giderken ön konsoldan rüzgar sesi alma sorunu, direksiyondan ses gelme sorunu."

7- son olarak hepimiz şunu unutuyoruz. Cebimizden 70bin TL ve üstü para çıkınca kendimizi ister istemez BMW v üst kategoride bir araca biner gibi hissedip o şekilde beklentilere giriyoruz. Oysa ki  beklentilerimizi karşılayacak bu markaların 130 Bin TL den başladığını unutuyoruz.

Güzel ülkemin vergi sistemi sağolsun aslında 35 Bin TL lik arabaya 70Bin TL ödetir adama. E cebinden 70bin veren adam da doğal olarak ona göre bir karşılık bekler. Ama unuttuğu şey aracının aslında 35Bin TL karşılığı bir kalite sunacağıdır.

8- araçların ikici el değerine gelirsek bu da yine maalesef ülkemizdeki algı bozukluğuna dayanıyor. Sabit fikirli insanlar ne olursa olsun sırf arması VW diye Jetta nın Octavia dan daha iyi olduğuna inandığı sürece bu görüş 2. elde de sürecek ve araçlar hiçbir zaman gerçek değerinden satılamayacaktır.

Unutmayın ki bu ülkede 200 binleri devirmiş, 5. sahibini görmüş, 10-15 yaşındaki BMW ler 50-70 bin bandından satılıyor. Bu ne kadar mantıklıysa, A5 kasa bir Octavia nın Jetta dan daha az alıcı bulması da o kadar mantıklıdır. Sizin bakış açınıza göre o zaman Jetta  2000 model bir BMW den oldukça düşük kalitede bir araç.

9- en son test ve karşılaştırma konusuna gelirsek. Bu snıftaki bahsettiğiniz karşılaştırma büyük ölçüde Türkiye de yapılıyor. Yine aynı marka algısına dönüyoruz. Yurtdışı kaynaklara özellikle de köklü dergilere bakarsanız bu karşılaştırmalarda Jetta adı nadiren geçer. Ama Opel - Ford - Mazda her zaman vardır. Yol tutuş konusunda da genellikle Opel ve Ford yarışır. VW ise haklı olarak Golf ile bu karşılaştırmalara katılır. Jetta ile değil :) Bunun mutlaka bir sebebi olsa gerek.


Çevrimdışı Furki

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 347
    • Profili Görüntüle
Bu arada bu yazdıklarınızdan sonra bizim Mercedes E350 CDI 4 Matic i yıkamaya gittim. Bagaj ve kapı arasından çıkan su, Skoda Octavia a7 den bir tık az. Abartmıyorum bir tık sadece. Ki burda C yada D segmenti bir araçtan bahsetmiyoruz. Jettayla golfü aynı anda düdükler :) üstüne octaviayı da alır arkasına bakmaz. Burda bunu şikayet etmeniz beni ikileme düşürdü...
Şimdi bizim Mercedes mi dandik ? Yoksa Octaviada olması normal mi ?
Birde merak ettim Jetta ve golfte bu yok mu ?
Yoksa tebrik ediyorum...


Çevrimdışı kcan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 521
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: octavia41;510816
Boşversenize Allah aşkına. Octavia forumuna octavia'yı özellikle kötülemeye gelmiş gibisiniz. Otopark.com'un yaptığı o meşhur inceleme videosunun çok etkisinde kalmışsınız, tam onların ağzıyla konuşuyorsunuz. Hele hele A5 kasa daha konforlu demek hiç gerçekçi değil. Bende 2015 Octavia var, sizin dediklerinizle alakası yok aracın. Ya sizin araba Octavia değil, ya da benim ki değil. Üstelik bu forumda benim gibi düşünen bir sürü Octavia hayranı var. Benim açımdan sizin söyledikleriniz kusura bakmayın ama karalamadan öte değil.

 
 kesinlikle katılıyorum, oktavia forumunda oktaviayı kötüleyenler ne işiniz var bu konuda anlam veremiyorum, :(
 
 bir süredir konuları takip ediyorum yok şurası böyle yok burası böyle beğenmiyorsanız satın oktaviayı alın jettayı, :)
 
 burada konuları okudukça arabama maşallah diyorum ve dikkat ederseniz fotoğraf koymuyorum çünkü maşallah arabamda forumdaki bahsi geçen şikayetler yok ( yakıt depo sesi hariç oda neredeyse çoğu araçta var)  
 
 son günlerdeki otomobil fiyatlarına bir bakın derim fulence bile 70 - 80 bin lira clio 40 - 60 bin lira arasında ve resmen takoz, bugün bu fiyata alınabilecek en iyi araba bence oktavia.
 
 daha önce dediğim gibi şirket aracım jetta ( toplu kralama olduğu için ) ve her 100 bin kim de yenisi gelir. ve bugün yine şirkete oktavia ile gidip park ettim ve jettayı aldım ve yaw keşke bunlarda oktavia olsaydı dedim.
 
 adını unuttum bir arkadaşın dediği gibi prestij arayan BMW, Mercedes, lexus hadi olmadı süperB veya passat baksın :)
 
 bu sınıftaki ve bu fiyat aralığında en verimli araba oktavia,
 
 konu resmen arenaya döndü :D
 
 Ufak bir not, jetta hayranı arkadaşlar methiyelerini jetta forumunda yapsa ayıp oluyor buralarda onu övmek :)