0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Türker abi dizelini kullanmıştı, araç dinamikleri hakkında daha detaylı bilgi verecektir mutlaka. 1.4 otomatik versiyonunu ara ara kullandım, tork konvertörlü şanzıman olduğu için yakıt konusunda pek iyimser olmayın, özellikle sıkışık trafikte
1.4 turbo 140bg active select şanzımanlı cruze sahibiyim. Geçen ocakta aldık şuan 35bin kmde 3200tl ye prins marka subap yağlamalı lpg kiti taktırdık 800kmdeyken. Gayet memnunuz. Yakıt olarak yb verisi 8-9 lt arası geziniyor lpg ile 20-21krş civarı bir yakıtı var ankara şehir içinde. Motor gayet performanslı 1800 devirde max torkunu veriyor 7000 civarı devir çeviriyor manual modda kesiciye girmenize izin veriyor esp sistemi komple kapatılabiliyor. Max hız olarak 235 civarını gördüm daha gideri vardı. Motor şanzıman uyumu iyi sayılır d modunda prüzsüze yakın geçişleri var manual modda iken hafif sarsma yapabiliyor. Yanlız bu motoru bu şanzımanla alırsanız cut-off sistemi ve ss gelmiyor bu yüzden yakıtınız çok da makul seviyelere düşemiyor. Başka sorunuz olursa cevaplarım. İyi forumlar
10 litre temiz yakar. Ama sürüş dinamiği deyince mükemmel diyebilirim. Astranın arkasını karda bile koparamadım neredeyse. Ama ceed'i ıslakta koparabiliyorum mesela.
Ceed-i30 ikilisinin şasisi gerçekten de çok başarılı değil. İ30 test sürüşümde bende kolayca arkayı koparmıştım kavşak göbeğini dönerken
Aynen göbek dönerken koptu ünv çıkışında, hoop dedim kendim topladım. Bugün de ekmek almaya giderken mahalle içinde frensiz döndüm, yine bıraktı. İyi lastik istiyor cpc5 alacağım artık. Ama kendini sevdirmesini biliyor diğer yandan.