Evt.
Sanirim Eibach alanlar arasinda ilk ben taktirdim.
Sabah sanayiye gittim ve takacak yer aradim 1-2 yete sorduktan sonra eskiden ford ve volvo yetkili servisinde calismis 4 ay once de ayrilip kendi yerlerini acmis 2 ortakli bir ozel servise gittim.
Elemanlar oldukca bilgiliydi.
On taraftaki orj yaylari amortisorden kurtarmak cok zahmetli oldu. Usta saolsun bayaa bi iugrasti. Arkalar ise sipsak halloldu. Yaklasik bir saat surdu ve.neredeyse 45dk on kisma gitti.
Orj on yaylar ile eibach lar arasinda uzunluk olarak cok fark yok ancak arkalarda orjinaliyle arasinda netedeyse 2 parmak fark vardi.
Yaylar takildi arabam liftten indi veee benim bekledigimden daha cok alcaldigini soyleyebilirim. oyle ki garajin girisinde ufsk bir meyil vardi on taraf neredeyse surtecekti.
Tel den girdiim icin resimleri yukleyemedim. Artik anca aksama.
Genel izlenimler
1- bekledigimden daha alcak. Goruntu cok guzel
2- 5 lik yay dusunenler almasin araba resmen surunur yerde
3- alcakliga ragmen lastige surtme yok
4- sadece 20km kullandim ama bu sure boyunca konforda bekledigim kaybi yasamadim. tumseklerden parke yoldan gectim, bilerek yolun dalgalandigi kisimlara ve rogar kapaklarina denk getirdim herhsngi bir ziplama veya tak tak sert vurma yapmadi. Orj ile ayni diyebilirim. Bir tek yola enlemesine cekilen seritleri hissettiriyor.
5- 80-85 km civari ani ve sureklo serit degistirmelerle zik zaklar yaptim. Eski arkadan kopma duygusu yok. Zikzaklarda yana esneme azaldi.
6- Direksiyon biraz daha sertlesmis gibi
Kullandikca tecrubelerimi buradan paylasirim