Abi olayi biraz farkli bu isin. Binen yuk bir mebla artabilir ancak 20mm toplamda 40mm bir aciklik olacak. Araclarin ozellikle yuruyen aksamlarin emniyet katsayisi cok cok yuksek. Artan yuk %2 civarinda olur max. Emniyet katsayisi 2 civarinda belki daha yuksek olan bir sistemde uzun vadede bile gozle gorulur bir etki yapamaz bu etki. Kazanimi yol tutusu. Ozellikle yayli araba kullananlar bir gun "yahu iyiki takmisim yayi yay olmasa kaza yapmistim kesin" diyeceginiz anlar oluyor. Bir kere bile basiniza gelse yaya verdiginiz paraya dger. Spacer da boyle.
Bir de yapilan spacerda olay su sekilde isliyor:
Spacer poyradaki (kampananin/diskin govegindeki) dudaga oturuyor tatli geciyor. Spacerin gobegindeki dudak ise janta oturuyor. Zaten spacersiz orjinal montajda da poyradaki dudak jantin gobegine oturur ve yukun buyuk bir kismi buraya biner. Dudagi olan poyra ve janta oturan bir spacer ise ayni sistemi barindirmaktadir. Bu yuzden bijonlariniza ekstra bir yuk binmez.
Tabiki spacerla beraber kesinlikle ve kesinlikle uzun bijonlar kullanilmali o hususa hic girmiyorum bile
Piyasada dokumden yapilmis dudaksiz spacerlar 20₺ civarinda satiliyor. Kesinlikle uzak durulmali ne balans tutar araciniz ne de tekerleri kendisinde tutabilir. Bi bakmissiniz sag arka teker almis basini gidiyor.
Diyeceksiniz daha denemedin nasil bu kadar emin konusabiliyorsun? Yillardir ayni mantiga sahip spacerlari sorunsuz kullanan yuzlerce kullanici var. spacer imal ederkendr o spacerlarin hem sistemini hem kullanilan materyali bir guzel kullandim (utaniyorum ama taklit ettim. Napiyim yani taklit etmiycem diye en mantikli seyden vaz mi geceyim?)