škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

1.4 Tsi EcuFast yazılım ( Resim & Video )

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Furki

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 347
    • Profili Görüntüle
Bilemiyorum o zaman, bende çok istiyorum ama endişeleniyorum :) peki bu güçlerde fix birşey var mı ? Ben 130 hp değil de 125 istiyorum :) 5 beygir 5 beygirdir, belki arabayı kurtarır :)


Çevrimdışı octavia7_

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;503751
Oncelikle hayirli olsun gule gule kullanin. Videolari izlemedim sadece dyno ciktisini inceledim. Ilk basta paintte cizdiklerini zannettim. Sanirim dyno da bir sikinti var. cunku beygir olcumunde de sikinti var bogum bogum artiyor falan. En azindan ben omru hayatimda boyle bi dyno verisi gormedim. Duzgunlugunden emin oldugunuz bir dynoya birdaha cikmanizi oneririm. Cikmasaniz da neyi degistirir hic biseyi acikcasi :D surekli yukledikleri yazilim ne de olsa. Gule gule kullanin bu dyno verisini fazla kaale almamak gerek cok da onemli degil ;)


önceki aracımda dynoya soktuğumda tutturmuştu verileri bunda sadece yazılımdaki hp tutuyor tork çok kolpa bi rakam olarak çıktı.Aracın gücü 170 - 180 arası tork 290 max olacaktı ve öylede yapılmıştır sonuçta sabit bi yazılım :)



Çevrimdışı octavia7_

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Esariipek;503754
Fiyat ne oldu acaba?


tsi lar için 700 tl tdi lar biraz daha ucuzdu sanırım


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Çok anlamamakta birlikte ilk defa böyle Dyno çıktısı gördüm. Genelde azalan bir doğru şeklinde oluyordu.  Çok inişli çıkışlı olmuş. Gerçi Dynoyu da çok önemsemem.  Önceden  çekilmiş 0-200 hızlanması ve yazılım sonrası benzer bir hızlanma videosu olsa karşılaştırılabilir.


Çevrimdışı octavia7_

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Akif Hoca;503758
Çok anlamamakta birlikte ilk defa böyle Dyno çıktısı gördüm. Genelde azalan bir doğru şeklinde oluyordu.  Çok inişli çıkışlı olmuş. Gerçi Dynoyu da çok önemsemem.  Önceden  çekilmiş 0-200 hızlanması ve yazılım sonrası benzer bir hızlanma videosu olsa karşılaştırılabilir.

var hocam videolar  https://www.youtube.com/watch?v=PYIlmdoJBgw bu yazılımlı hali

buda orjinali https://www.youtube.com/watch?v=QKoyYxz9oFo orjinalinde 2. ışıklardan kalkış yerimle yazılımlı çekilmiş video aynı yer


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Cepten bakıyorum.  Ben 1-2 sn arası iyileşme gördüm. 100 ün üzerindeki hızlarda iyileşme daha belirgin.  170 hp için yeterli mi? Bilemiyorum.  Önemli olan sizin beklentinizi karşılayıp karşılamaması.  Umarım sorunsuz uzun süre kullanırsınız..


Çevrimdışı octavia7_

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Akif Hoca;503762
Cepten bakıyorum.  Ben 1-2 sn arası iyileşme gördüm. 100 ün üzerindeki hızlarda iyileşme daha belirgin.  170 hp için yeterli mi? Bilemiyorum.  Önemli olan sizin beklentinizi karşılayıp karşılamaması.  Umarım sorunsuz uzun süre kullanırsınız..


0-100 de 1 saniye farkediyor 0-200 arasında 6 saniye ama önemli olan ara hızlanmalardı onlarda baya iyileşti çok atik oldu araba


Çevrimdışı emrtkn

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1987
    • Profili Görüntüle
    • http://www.etaelektromarket.com.tr
Hayırlı olsun, tork durumunu es geçmeyin.
[SIGPIC][/SIGPIC]


Çevrimdışı Hydra

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Tork ta bi yanlışlık olduğunu düşünüyorum. cihaz yanlış ölçmüş olmalı o değerlere çıkmış olması imkansız. eski aracımın (skoda değil) dyno verilerinden bi kaç örnek. video da var bulunca yükleyeceğim





« Son Düzenleme: 22 Mart 2015, 12:14:55 Gönderen: Hydra »



Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Dyno sonucunun yanlış olduğu ortada; bence artık bunun üstüne tartışmak da çok anlamlı değil. Önemli olan zaten pratikte hissedilen fark ki kullanıcı da bu değişimi belirtmiş zaten.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı yunculer_skoda

  • Forum Sponsoru
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 175
    • Profili Görüntüle
trakyada dyno testi yoktur. yapılan cihaz fren testi bozması dyno adı verilen makina sağlıklı veri alınamamakta

polo tdi yaptığımız müşteri çorluda gidip böyle makinaya sokuyor normalde 90 hp 230 nm tork olan araba yazılımlı olmasına karşı 115 hp 210 nm tork cıkmış müşteri 1,4 turbo astrayı gecitğini dile getiriyordu kendiside bu veriye inanmadı verdiğim paraya yazık dedi.

siz gerçekten verilerini görmek istiyorsanız en iyi istanbul'da ancak yazılım var demeyin zira makina ayarlarıyla oynanıp abi bu düşük gel sana biz yapalım diyerek kafa kurculayan esnaf dışı hareketler bolca var
« Son Düzenleme: 22 Mart 2015, 21:07:09 Gönderen: yunculer_skoda »
...


Çevrimdışı octavia7_

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: yunculer_skoda;503855
trakyada dyno testi yoktur. yapılan cihaz fren testi bozması dyno adı verilen makina sağlık veri alınamamakta

polo tdi yaptığımız müşteri çorluda gidip böyle makinaya sokuyor normalde 90 hp 230 nm tork olan araba 115 hp 210 nm tork cıkmış müşteri 1,4 turbo astrayı gecitğini dile getiriyordu kendiside bu veriye inanmadı verdiğim paraya yazık dedi.

siz gerçekten verilerini görmek istiyorsanız en iyi istanbul'da ancak yazılım var demeyin zira makina ayarlarıyla oynanıp abi bu düşük gel sana biz yapalım diyerek kafa kurculayan esnaf dışı hareketler bolca var


whatsappta konuştuğumuz gibi eğer istanbula gitmemi gerektiren bi durum varsa dyno testinede çıkartabiliirim.Ama eski ve yeni videoları kıyasladım çok çok fark var o yüzden aklımdaki tek soru işareti konuştuğumuz problem ondan dyno testine çıkayım dedim


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle