Arkadaşlar başıma gelen bir olay hakkında fikir almak istiyorum.
16 Ocak tarihinde aracın egzoz muayenesi için gittiğim yer Bosch car servisiydi. Hazır gitmişken oradan 2 adet Bosch marka muz silecek aldım 50 liraya. Yaklaşık iki hafta içinde her iki silecek güzel silmemeye, iz bırakmaya başladı. Gidip durumu izah ettim. Bunun normal olmadığını, sıradan bir markanın ürününde dahi bu kadar kısa sürede bu sorunun olmayacağını anlatıyorum ama adamlar silecekler garantiye girmiyor diye ezberlemişler resmen. Neyse ürünün inceleme amaçlı olarak firmasına gönderilmesini istedim. Adamlardan 1 aydan fazladır ses çıkmayınca bugün uğradım. Telefon numaramı kayıp ettikleri için arayıp bilgi verememişler. Ürünün garantiye girmemesinden dolayı değişim yapmayacaklarını, ancak müşteri memnuniyeti adına yarı parasına bir çift silecek verebileceklerini söylediler.
Bende bunu kabul etmeyeceğimi neticede kullanımdan kaynaklı bir hatada yokken muadillerine göre en az üç kat daha pahalı bir sileceğin iki haftada bozulma lüksü yoktur, ha eğer bu kadar kısa sürede işlevini yitiriyorsa tam telafisinin yapılması gerektiğini söyledim. Adamlardan ürünün garanti kapsamına girmediğinden dolayı bir işlem yapılmadığına dair servis raporu düzenlemelerini istedim. Bu rapor ile pazartesi Tüketici Hakem Heyetine gitmeyi düşünüyorum.
Sizce bundan ne sonuç çıkacak? Kaliteli diye özellikle tercih ettiğim bir firmanın ürünü 2 haftada elimde patlayacak, sonra ürünün garantisi yok ben bir şey yapamam diyecek, bende kendi kendime -bende hiç şans yok- diyerek hayıflanıp olayı sineğe çekeceğim. Ne güzel dünya :ban: