1.6 Tdı harekete geçtiği an devir göstergesi 900 civarına çıkıyor, hareket halinde asla rölantiye düşmüyor yani. Bu sebepten boşta bile olsa hareket ettiğinde yakıt bir miktar yükseliyor. Rölantide minimum 0.4 lt/h oluyor. Kompresyon esnasında ise en düşük tüketim olan 0 görünüyor. Cut off sayesinde araç yakıt harcamıyor. Boştayken 0 görme şansınız yok yani.
Tespitiniz doğru hareketsiz haldeyken devir saati 600 dv/dk olarak çalışıyor ama hareket halindeyken 900 dv/dk olarak çalışıyor bunun sebebide bence motor kendini korumaya alıyor ani dönüşlerde düşük rölantiden kaynaklı motor stop edebilir o yüzden devri 1000 yakın tutuyor. Dik yokuşlarda zaten boşa atmaya gerek yok çünkü hiç yakmıyor ama hafif mehilli yolda boşa atmanın bir sakıncası yok bence, boşta şanzımana etkisi nedir dersiiz, motor çalıştığı için grup dişlilerinde yağlama devam ediyor, tekerleklerde kuyruk mili dişlisini çevirdiği için ve yük altında olmadığından yağlama yine yapılıyor o yüzden şanzıman yağın içinde olduğu için yağsız kalır diye bir kaygı yok