škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Turuncu park lambası ve ambians aydınlatma uygulaması

ozgurh · 65 · 16448

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı egeadam

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 731
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;526836
Abi direk araya devre direnc birsey koymadan elektrigi cektin mi? Ben ledler icin oyle yaptigimda cam acma kapama kafayi yemisti. Icerden hat aldim mecburen kapilara?

 kardeş cam açma tuşlarında led lamba vardı, onların elektiriği motordan bağımsız olmalı,sokette 5 tane uç var, 3ü kontrol, 1i şase 1 i de led olmalı, ölçü alet ile kontrol ettiğimde bu şekilde olduğu kanaatine varmıştım. bende ledlere paralel yapmış oldum , cam kontrolünden bağımız yani, akımı yada voltajı ayarlama için  direnç koymak gerekirdi de bu durumda gerek kalmadı.
 senin yaptığın aracın da tuşlarında led varmıydı, onlara mı paralel çektin ?
 
Alıntı yapılan: classi;526856
hocam parklardan alınması daha sağlıklı olmazmıydı?Çünkü sabah camları acıp kaparken de ledler yanmaya devam edecektir.ayrıca ledlerde ileriki dönemlerde herhangi bir şase yada malzeme ömrünü yitirirse(dolaylı olarak biri bastırı yada cocuklar felan kurcalarsa) camların motorunuda bozabilir

 bahsettiğim gibi cam açma sisteminden bağımsız bağlantı olduğunu düşünüyorum, parklardan alınsa tabiki daha güzel olur ama hat çekmek de sıkıntı ve riskli.
 neon ledler bozulsa da kısa devre olacak tipte değiller en fazla kendisi bozulur. öyle bir ihtimal olacaksa dahi ufak bir sigorta ile desteklenebilir.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: egeadam;527056
kardeş cam açma tuşlarında led lamba vardı, onların elektiriği motordan bağımsız olmalı,sokette 5 tane uç var, 3ü kontrol, 1i şase 1 i de led olmalı, ölçü alet ile kontrol ettiğimde bu şekilde olduğu kanaatine varmıştım. bende ledlere paralel yapmış oldum , cam kontrolünden bağımız yani, akımı yada voltajı ayarlama için  direnç koymak gerekirdi de bu durumda gerek kalmadı.
 senin yaptığın aracın da tuşlarında led varmıydı, onlara mı paralel çektin ?
 


 bahsettiğim gibi cam açma sisteminden bağımsız bağlantı olduğunu düşünüyorum, parklardan alınsa tabiki daha güzel olur ama hat çekmek de sıkıntı ve riskli.
 neon ledler bozulsa da kısa devre olacak tipte değiller en fazla kendisi bozulur. öyle bir ihtimal olacaksa dahi ufak bir sigorta ile desteklenebilir.


Benim fabia 1 de cektigimde kafayi yemisti abi camlar. Parklardan gelen isik hattindan almistim. Araba calisinca ledler sonuyordu falan degisik triplere giriyordu :D


Çevrimdışı egeadam

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 731
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;527082
Benim fabia 1 de cektigimde kafayi yemisti abi camlar. Parklardan gelen isik hattindan almistim. Araba calisinca ledler sonuyordu falan degisik triplere giriyordu :D

araç çalışınca arıza kontrolü ile ilgili sistem devreye giriyordur o zaman yeni bağlantıdaki durumunda çektiği akımın durumuna göre  arıza olup olmadığına karar verememiştir.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: egeadam;527087
araç çalışınca arıza kontrolü ile ilgili sistem devreye giriyordur o zaman yeni bağlantıdaki durumunda çektiği akımın durumuna göre  arıza olup olmadığına karar verememiştir.


Aynen oyle kacak tespit ediyordu. (Arabada ampul ariza uyarisi yok) peki rapidde nasil yapmadi bunu?


Çevrimdışı egeadam

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 731
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;527088
Aynen oyle kacak tespit ediyordu. (Arabada ampul ariza uyarisi yok) peki rapidde nasil yapmadi bunu?

deneme yanılma:) demek ki çok çok az bir akım çekiyor ki eşik değere ulaşmıyor, kendi üzerindeki led gibi görüyor.
 
 aslında aracın elektrik bağlantı şemasını inceleyip renk renk hatları tespit edebilsek süper olurdu.
« Son Düzenleme: 10 Ağustos 2015, 15:37:36 Gönderen: egeadam »