škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Vag-Com ve Garanti

um1t · 7 · 4297

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı um1t

  • Octaviarnus
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 268
    • Profili Görüntüle
Merhaba arkadaşlar

Aracımı almadan önce başlayan, aldıktan sonra da devam eden araştırmalarımla ilgili bir şey paylaşacağım.

Skoda'nın hem Türkiye hem de ki Çek Cumhuriyeti'nde ki ilgili birimlerine vag-com'un garantiyi bozup bozmadığını öğrenmek için mail attım. ( info@skoda.com.tr ve info@skoda-info.cz ). Bizimkiler 11 gün, çekler ise 6 gün sonra maillerime cevap yazdılar.

Bizimkilere attığım mail ve cevabı

Merhaba

2015 model octavia'm var. Vag-com kodlamalarıyla araçtaki bazı gizli özellikleri açmak istiyorum. Mesela anarya yaparken sağ aynanın eğilmesi. Aracımızda bulunan fakat aktif olmayan bu özellikleri açmamızın Araç garantisi üzerine etkisini söyleyebilir misiniz ?
-----
Sayın Ümit ****,

 

Skoda Müşteri Hizmetleri Ben Yeliz,Bildiriminize istinaden yazılımsal ya da arac elektronıgı ıcerısınde yapılacak degısıklıkler garantı kıtapcıgında da yazıldıgı uzere aracı garantı kapsamı dısında bırakacaktır.

 

Teşekkürlerimizi iletir,saygılarımızı sunarız.


Çeklere attığım mail ve cevabı

Hi Dear Skoda's Director;

I have an Octavia a7.  I saw subject heading about hidden features of Octavia when i surfing at the Octavia fan pages. I examined the subject. There is talk of two things at this subject.  VCDS programme and Vag-Com cable ( http://www.stemei.de/pages/vcds.php) .  My car 2015 models. The car has two years warranty.  My question is  that. Is it a problem about warranty if i will use this programme and cable ?

I  will wait your answers. Thank you ..

                                                                                                                                       Ümit ****
                                                                                                                                       From Turkei
                                                                                                                                       11.04.2015
-----
Dear Mr. ****,

Thank you for your email. General warranty conditions you can find in the User´s manual and Service manual of your car. But
these general conditions could be adjusted based on local by law. Therefore, please, do not hesitate to contact importer in your
country.

Kind regards,

Jan Šmelhaus, PAT – Péče o zákazníka / Customer Care / Kundenbetreuung
ŠKODA AUTO a.s., Tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic
info@skoda-info.cz , http://www.skoda-auto.cz , http://www.skoda-auto.com
[/U]


Çevrimdışı kucless

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 809
    • Profili Görüntüle
Çekler de elini taşın altına sokmamış.


Çevrimdışı m@hm@

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 316
    • Profili Görüntüle
Araçları garantiden çıkarmak için bahane arıyolar


Çevrimdışı um1t

  • Octaviarnus
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 268
    • Profili Görüntüle
Böyle bi mail gelince bi süre daha düşünmeye karar verdimkodlama isini :((


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5849
    • Profili Görüntüle
Valla bu kadar abartmanızın sebebi hikmeti nedir bilemedim. Gerek skodayla olsun gerek seatle olsun servise gittim klasik bakımımı oldum. Hatta skodada ya bi bakın hele ben vagcomla ayna indirmeyi açtım niye bu az iniyo diye servis müdürünü çağırttım gittiler showroomdan başka arabalara falan baktılar. Bir başka örnek türkiyenin en katı en berbat servisi neredir? Doğuş otoya gittim adam baktı -vagcomla mı açtırdınız bunları dedi- evet dedim kendim açtım -güncelleme gelirse gider ama dedi -canı saolsun dedim geçti gitti [emoji2] velhasıl kaynakla arabaya bişey kaynatmıyosunuz sizinle mezara da gitmeyecek takmayın böyle ufak şeyleri. Az önce açılış logosunu VRS yaptım gayet havalı oldu mahrum olmayın böyle şeylerden[emoji23]


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Emin'e aynen katılıyorum. Yaklaşık 2 yıldır araçtaki tüm özellikler açık, bu süreçte araç defalarca farklı illerde servise de girdi. Zaten bu özellikler açılabildiği gibi kapatılabiliyor. Tavsiyem kabloyu alın, kodlamaları yapın, bir sıkıntı olacağı endişesi yaşarsanız servise gitmeden standart hale döndürürsünüz aracı.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı macrostr

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 735
    • Profili Görüntüle
Türkiye saçmalamış, telefonumda zil sesini değiştirdim garanti dışı kalmış gibi bir durum oluyor. Bir EcuFast değil neticede yapılan.