Siz octavia danmi bahsediyorsunuz?
Bu aracin amortisorleri dier c sınıfları ndan yumusakligi ile bilinir ve bununla beraber konforunun iyi olması ile tabi dezavantaj olarak ise torsiyon ve yumuşak amortisor sebebi ile biraz daha kötü yol tutar.
Şu rüzgar sesi de benimkinde çok az 160 dan sonra gelmeye başlıyor ki buda çok doğal rüzgar sesi Passat ile ayni alıyor.
Fitiller ve kapı kapanışı menteseleri nı ise 2011 Passat la yan yana kıyasladim aynı fark yok.
Zorla eksik bir şeyler bulmaya çalışmayın yok iste
İlla dezavantaj arıyorsanız DSG ye bulun manuel olan kusursuz
Ben şahsen amörtisörler için yumuşak tabirini kullanamam, çünkü sertler. Ama daha serti arkadaşımın Citroen C4 VTS'inde mevcut.
Rüzgar sesi 100 km ile giderken bile var, biraz daha iyi olabilirmiş bu konuda. 160'ta rüzgar sesini E sınıfı araçlar bile fazlasıyla alacaktır ki, Octavia'da 160'a bir kere çıktım çok kısa bir süreliğine ama baya ses geliyordu
Camlar kapanırken artık biriken tozdanmıdır bilemem bildiğiniz patırtı sesi var, son birkaç haftadır, araç 8488 km'de 29 aralık 2014 trafiğe çıkışlı. Fırsatım olursa ses kaydı yapıp foruma koyarım.
Konu açtığımda birkaç kişi aynı sıkıntının kendi araçlarında olduğunu da belirtti.
Ama dediğim gibi bu halledilemeyecek bir problem değil, aracın iki tane eksisi var, sert süspansiyonlar ve yalıtımı.
Yabancı test kaynaklarında da aynı eksiler (yalıtım ve süspansiyon sertliği) belirtilmiş, burası Skoda forumu evet, ama objektif olmakta gerekiyor araçta olan eksileri söylemek gerekiyor, yok demek bence yanlış.
DSG'ye kusur bulabilirim tabii ama sadece Octavia'da olan birşey değil VAG'ın alayı kullanıyor dsgyi, en büyük kusuru da bilindiği üzere fazla dayanıklı olmaması, çabuk bozulması, 250 nm'den fazlasını kaldıramaması, sürekli 1500 devirin altında tutması (ekonomi için iyi, ama DPF için pekte öyle değil), 1den 2ye çok çabuk geçiyor yoğun trafikte bile hep 2.viteste kaldığı için titreme yapıyor, VW Passat'ta 13bin tl istiyor yanlız bu farka söyleyecek bir kelime bulamıyorum, ama artılarına bakacak olursak en önemlisi otomatik olması, sol ayağınızın sağlığı için çok iyi, Mercedes'in 7G-DCT'sinden bile daha hızlı vites değiştiriyor, ara hızlanmalar felan gayet iyi, performans kaybı neredeyse yok manuel ile arasında (0.1 sn'lik değeri saymak abes olur) bende forever manuelciyim