škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yeni TSİ motorlar

alper32 · 61 · 12515

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı alper32

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 169
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;512431
Doğuş un klasik satış stratejisi.

Ellerinde olsa bile stokta yok gösterip sıra yapıyorlar. Böylece hem araba yok satıyor imajı ile insan dikkati çekiliyor, hem de uzun süre bekleme ile zam yansıtmak daha kolay oluyor.


Aynen katılıyorum. VW nin doğuş grubundan kurtulması lazım.
16 gün önce kaporasını yatırdığım aracın siparişi daha dün doğuşa iletildi. Araç Heralde 2020 de gelir :(


Çevrimdışı lcdvscrt

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Lilan;512430
Bende Nisan başında vermiş olduğum 1.2 105 bg amb. donanımlı araç için halen beklemekteyim.
Beygir artışı ile ilgili formda konuda açmıştım. Bayinin bana söylediği sadece 5 bg artışı olacağıydı onun haricinde herhangi bir değişiklik yok dedi.
Benim anlamadığım bir araba için bu kadar beklenir mi kardeşim.
Bugün mazda 3 sedan için test sürüşü yaptım. Araba çok güzel fakat bana göre pahalıydı. Bayide 7 - 8 tane satışı bekleyen model vardı. Bu toyota veya honda içinde geçerli bir durum. Diyelim mazda sattışı düşük peki ya toyota onunda mı satışı düşük.
Ben doğuş grubunu ne yaptığını bir türlü çözemedim.


Mazda, Toyota, Honda;
Uzakdoğulu rakiplerin motor ve şanzıman seçenekleri zayıf kaldığı için VW grubu araçlar ve fransız araçları ile rekabet edemiyor. Malum yakıt tüketimi bizde çok ön planda olduğu için kimse gidip de 10 litre yakan bir Civic'e ya da Mazda 3'e para vermek istemiyor.

Mazda 3'ü ben de test ettim. Aracın içi dışı çok hoşuma gitti ama otomatik şanzımanı tam bir rezalet. Eski tip ve çok hantal. Azcık rampada araç bas bas bağırıyor ve inanılmaz yüksek tüketim değeri var. Hızlanması da çok yavaş üstelik.

Hal böyle olunca Fiat ve Renault'un düşük kalitesinden kaçıp paşa paşa VW grubu araçlara ve bunların çakal distribütörlerine teslim ediyoruz kendimizi :) Biraz daha parası olan gidiyor Mercedes ya da BMW alıyor zaten.


Çevrimdışı Vetmustafa

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Toyotanın atmosferik benzinlisi 128 tork Mazda 155 tork bu motorları kime satacaklarını zannediyorlar insanlar artık 250 nm yi beğenmiyor diğer taraftan doğuşun satış stratejisini bende beğenmiyorum ama bu yeni motor ( yazılım olamadığını baştan tasarlandığı söyleniyor ) konusunda doğuşu inanıyorum zaten 1.2 ye zamda gelse 500 tl üzerinde gelmiyor İstanbul'da sadece Esenyurt Skoda Doğuş otonun diğerleri yüce Satıyor bugün yüceye gidin benim için 105 110 önemli değil kapora vermek istiyorum desen hayır demezler ama Doğuş tan Çağatay bey beklemenizde yarar var şeklinde konuştu yüceye gitme ihtimalime karşı bu sebeple mantıklı buluyorum beklemeyi


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Evet uzakdoğulular turbo benzinlide çok geç kaldılar, avrupalılar az yakan torku yüksek benzinli motorlar sunuyorlar, TSI, THP vs baya tecrübe sahibi oldukları gibi artık iyileştirmeler ile meşguller. Hal böyleyken iç ve dış tasarımı gerçekten çok güzel olan mazda 3'ün bu tork ile bir de klasik otm şanzıman ile artık eşşek muamelesi görmesi normal. Toyota da cepten yiyor, biraz da hibrite yönelmiş durumdalar. Koreliler avrupayı daha yakın takip ediyorlar bence. Biraz daha kaliteyi artırsalar daha ciddi rakip olacaklar.


Çevrimdışı Vetmustafa

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Koreliler avrupayı sadece dizaynda takip ediyor 10 sene önceki crdi motorları kullanıyor dizel araba 10 lt yakar mı 138 bg diyor araba 0-100 13 saniyede çıkıyor anlıcan al birini vur Ötekine inşallah bu yazdıklarımı i30 sahipleri okumaz adamlar arabalarını aston martin zannediyor laf söylenmiyorlar geçen gün test sürüsü Yaptım yeni 7 ileri çift kavrama oto. Şanzımanıyla araba bana 1 milyoncu dükkanı gibi geldi mavi ışıklar alarmlı saat gibi Multimedya ekranı ama toz kondurtmazlar bizimkilerde skodayı nasıl kötülesek diye kafa yorarlar


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
vw Turkiye satisini dogus tan alip kendisi yapmak istiyor. ama dogus un musteri kiylesi o kadar buyuk ki vw isi kendi yuruturse bu kitleyi kaybetmekten korkuyor. hele ki dogus ayni sinifta baska marka ya gecerse.


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: Vetmustafa;512450
Koreliler avrupayı sadece dizaynda takip ediyor 10 sene önceki crdi motorları kullanıyor dizel araba 10 lt yakar mı 138 bg diyor araba 0-100 13 saniyede çıkıyor anlıcan al birini vur Ötekine inşallah bu yazdıklarımı i30 sahipleri okumaz adamlar arabalarını aston martin zannediyor laf söylenmiyorlar geçen gün test sürüsü Yaptım yeni 7 ileri çift kavrama oto. Şanzımanıyla araba bana 1 milyoncu dükkanı gibi geldi mavi ışıklar alarmlı saat gibi Multimedya ekranı ama toz kondurtmazlar bizimkilerde skodayı nasıl kötülesek diye kafa yorarlar


Bende de ayni motor var, 10 litre yakmasi icin tork konvertorlu sanziman ve saglam sehir ici lazim. Dct de daha yeni oldugu icin mukemmeli beklememk lazim. Ama crdi motor tas gibidir ben kefilim. Hava sogukken 7 litre civariydi ama su an 6.4 lt. Ama bendeki manuel. Otm olsa temiz 8 litre olurdu.


Çevrimdışı alper32

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 169
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;512448
Evet uzakdoğulular turbo benzinlide çok geç kaldılar, avrupalılar az yakan torku yüksek benzinli motorlar sunuyorlar, TSI, THP vs baya tecrübe sahibi oldukları gibi artık iyileştirmeler ile meşguller. Hal böyleyken iç ve dış tasarımı gerçekten çok güzel olan mazda 3'ün bu tork ile bir de klasik otm şanzıman ile artık eşşek muamelesi görmesi normal. Toyota da cepten yiyor, biraz da hibrite yönelmiş durumdalar. Koreliler avrupayı daha yakın takip ediyorlar bence. Biraz daha kaliteyi artırsalar daha ciddi rakip olacaklar.


Toyota 1.2 turbo beslemeli motorlarını seneye piyasa sürecek. Auris ve yariste düşünüyorlar öncelikle.


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Aslinda bu kucuk hacimli turbo motoru lpgye uyumlu uretseler o zaman patlama yapar. Insallah oyledir.


Çevrimdışı alper32

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 169
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;512599
Aslinda bu kucuk hacimli turbo motoru lpgye uyumlu uretseler o zaman patlama yapar. Insallah oyledir.


Malesef toyotanın yeni turbo motorları da lpg ye uyumlu değilmiş.
Lpg için 1.6 valvematic motorlar fena değil.


Çevrimdışı aserhat

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 150
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Lilan;512430
Bende Nisan başında vermiş olduğum 1.2 105 bg amb. donanımlı araç için halen beklemekteyim.
Beygir artışı ile ilgili formda konuda açmıştım. Bayinin bana söylediği sadece 5 bg artışı olacağıydı onun haricinde herhangi bir değişiklik yok dedi.
Benim anlamadığım bir araba için bu kadar beklenir mi kardeşim.
Bugün mazda 3 sedan için test sürüşü yaptım. Araba çok güzel fakat bana göre pahalıydı. Bayide 7 - 8 tane satışı bekleyen model vardı. Bu toyota veya honda içinde geçerli bir durum. Diyelim mazda sattışı düşük peki ya toyota onunda mı satışı düşük.
Ben doğuş grubunu ne yaptığını bir türlü çözemedim.
 
 Merhaba genel olarak bende bunun bir strateji olduğunu düşünüyorum ancak 1.2 TSI Octavia bu sene beklentilerinin üzerinde sattı. Az ithal etmişlr ve Euro kuru yükseldiği için gümrükte arabaları bekletiyorlarmış. Diğer taraftan ise hem az yakması hem vergi avantajı hemde fiyatı uygun olduğu için 1.2 TSI çok mantıklı oluyor.


Çevrimdışı sontur

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 14
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: aserhat;512657
Merhaba genel olarak bende bunun bir strateji olduğunu düşünüyorum ancak 1.2 TSI Octavia bu sene beklentilerinin üzerinde sattı. Az ithal etmişlr ve Euro kuru yükseldiği için gümrükte arabaları bekletiyorlarmış. Diğer taraftan ise hem az yakması hem vergi avantajı hemde fiyatı uygun olduğu için 1.2 TSI çok mantıklı oluyor.


1.2 Tsi motora hangi benzinli almak lazim fuelsave olanlardan mi yoksa nitro v power mi?


Çevrimdışı byrmdrsn

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar herkese hayırlı akşamlar bu aralar bende araç değiştirmeyi ve octavia 1.2 tsi dsg almayı çok istoyordum hatta bütün bayiileri tek tek aradım hiç birinde yok ve yeni gelecek tsi 110 hp motorun en az 2,5-3 bin lira arasında zamlı geleceği bilgisini aldım ve bütün hayallerim adeta yıkıldı kaporayı da tekrar istedim sadece 5 beygir artış için neredeyse 3 bin lira zam ne demek ya


Çevrimdışı byrmdrsn

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: alper32;512335
Arkadaşlar VW grubunda TSİ motorlara küçük bir yazılımsal güncelleme geleceği söyleniyor. Skodaya da yansır muhtemelen. Net bilgilere ulaştıkça paylaşırım.
Veriler Golf için kusura bakmayın

                      Eski 1.2 TSİ - Yeni TSİ 1.2

Güç                      :   105 -110
Tork                     :1550>4100-1400>4000
Yakıt tüketimi ş.içi :  5.6  - 5.9
Yakıt tüketimi ş.dşı:  4.4 - 4.3
Yakıt tüketimi ort   :  4.8 - 4.9
0-100 km              :  10.2 - 9.9
Max hız                :  192 - 195

Torkun verilme devrini düşürmüşler bunu kullanımda hissedebilir miyiz?
Temmuz sonrası teslimlerde bu araçlar gelecekmiş.
Kaynak: vw.de

evet hocam haziran sonu temmuz başı bu motor gelecek artık ama 2,5-3 bin lira zamlı şaka gibi yaa


Çevrimdışı sontur

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 14
    • Profili Görüntüle
Tekirdagdaki bayide 2 tane vardi en son ama fiyati inmedi hic . O sebepten ben de istanbuldan aldim 66.200 tl