škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Boyada çatlama?

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

dtsnr

  • Ziyaretçi
Evet kesinlikle doğrusu bu ,ingilizce yazacağımız metni de burada çevirecek arkadaşımızdan bekliyoruz.


dtsnr

  • Ziyaretçi
Arkadaşlar bugün ankarada caddede park halinde bir rapid gördüm.Sırf merakımdan C sütunu ve tavan bağlantı noktasına baktım.Aracın sahibini bulabilseydim durumu ona izah edecektim ve servise gitmesini söyleyecektim.Aynı sorun o araçta da vardı sağ tarafta çatlak mevcuttu iç tarafta belkide sahibinin haberi yok farkında değil...
Bu iş muhtemelen epey büyüyecek..


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dtsnr;517348
Arkadaşlar bugün ankarada caddede park halinde bir rapid gördüm.Sırf merakımdan C sütunu ve tavan bağlantı noktasına baktım.Aracın sahibini bulabilseydim durumu ona izah edecektim ve servise gitmesini söyleyecektim.Aynı sorun o araçta da vardı sağ tarafta çatlak mevcuttu iç tarafta belkide sahibinin haberi yok farkında değil...
Bu iş muhtemelen epey büyüyecek..
Keşke camına ufak bir not iliştirseydiniz.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Serviste, yolda otoparkta park halinde olan diğer beyaz veya başka renk Rapid lere de bakınız ve sahiplerini de uyarınız. Sadece beyaz renk değil başka renklerde de aynı sorun olabilir; ancak boya rengi, göstermez hatayı.

 Organize olup birlikte davranırsanız firmayı rahatlıkla dize getirebilirsiniz. Madem Skoda Cz yi haberdar edeceksiniz; size önerim olayı  VW AG ye de bildirin.  

Ancak öncelikle yurt içi  işlemleri yapıp bildirimi öyle yapmanızı defaten size hatırlatmak isterim. Zaten bunca başvuru ve hatayı  Yüce motor Skoda ve VAG ye bildirmeme lüksüne sahip olmayıp, mağduriyetin giderilmesinde  müşterilerine muhakkak yardımcı olacaktır. Büyüklüğün ve yüceliğin gereği budur.


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: skodaizm;517359
Serviste, yolda otoparkta park halinde olan diğer beyaz veya başka renk Rapid lere de bakınız ve sahiplerini de uyarınız. Sadece beyaz renk değil başka renklerde de aynı sorun olabilir; ancak boya rengi, göstermez hatayı.

 Organize olup birlikte davranırsanız firmayı rahatlıkla dize getirebilirsiniz. Madem Skoda Cz yi haberdar edeceksiniz; size önerim olayı  VW AG ye de bildirin.  

Ancak öncelikle yurt içi  işlemleri yapıp bildirimi öyle yapmanızı defaten size hatırlatmak isterim. Zaten bunca başvuru ve hatayı  Yüce motor Skoda ve VAG ye bildirmeme lüksüne sahip olmayıp, mağduriyetin giderilmesinde  müşterilerine muhakkak yardımcı olacaktır. Büyüklüğün ve yüceliğin gereği budur.


Sizinle aynı fikirdeyim bizim cek cum. Ve almanyadan once yuceye durumu bıldırmemız bunun akabınde olumsuz bır duruma gore cek cum. Ve almanyaya durumu bıldırmelıyız cunku yuceye basvurmadan yurtdısına mesaj atmamız havanda su dovmeye benzeyecektır onlar bızı yenıden turkıyeye yonlendırır ama hep bırlıkte yuceye ve servıslere basvurmamoz halınde yuce buna kayıtsız kalamayıp durumu yurt dısına bıldırecektır belkı de ıs cok buyumeden sorunu cozecektır kı ben bu yola gıdebıleceklerını dusunuyorum


dtsnr

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: Uğur Akar;517353
Keşke camına ufak bir not iliştirseydiniz.


O an aklıma gelmedi ama o araç surekli orada duruyor ona bir şekilde  ulaşırım


Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Gördüğünüz Rapid leri uyarın ancak bir çok  sedan Rapid filo kiralamalarda leasing  yolu ile  firmaların kullanımında.

 Her gördüğünüz aracı sahipli zannetmeyin. Kiralık olabilirler. Ancak  araçların resmini çekmeyi ihmal etmeyin. Başınızı derde sokmadan kullananı  ikna edin.
« Son Düzenleme: 07 Haziran 2015, 23:57:29 Gönderen: skodaizm »


Çevrimdışı egeadam

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 731
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar bende de malum yerde çok ince bir çizgi var sizdeki soruna ne kadar yakındır bilemiyorum resim atınca değerlendirirsiniz.


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Bugün servisteydim. Ne istersiniz sorusuna "güncel değerinden iade" dedim. Servis temsilci rötüş yapabilir dedi. Rötüşün sorunu çözmediğini, aynı olayın bir çok araçta olduğunu söyleyip kesinlikle istemiyorum dedim. Fotoğraflarını çekti. 2-3 gün içinde size dönerim dedi. Servis müdürü de büyüteçle inceledi. Bir şeyler söylemedi ama ben durumdan huzursuz olduklarını, benim istediğim şekilde bir dönüş olmayacağını hissettim. Konuşurken aracı aldığım satış temsilcisi geldi. Rapidlere bakalım dedim. Showroom daki  beyaz rapidde bir sorun yoktu. Ancak şirketin kullanımdaki beyaz rapid dede sağ arkada çatlak vardı. Fotosunu çektim.

https://www.dropbox.com/s/3uq1ixcuzmn3u1l/2015-06-08%2010.05.34.jpg?dl=0


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar sizin tercüme işi yarına kalacak gibi maalesef.
Bu arada firmadaki Rapidleri inceledim. Gri olanın sağ-arka tarafta çatlama var; antrasit gri olanın da sol-ön kısımda.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;517425
Arkadaşlar sizin tercüme işi yarına kalacak gibi maalesef.
Bu arada firmadaki Rapidleri inceledim. Gri olanın sağ-arka tarafta çatlama var; antrasit gri olanın da sol-ön kısımda.


Grilerdede olduğuna göre tüm skoda larda olabilir. Octilerde var mı acaba hiç?


Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Bende 2010 octavia nın  taş çarpması vs harici ne ek yerlerinde ne  tavanda hiç bir yerinde  boya problemi yok.
 Aynı şekilde  arkadaşın ve benim eski fabia I leinde de (2005-2006 modeller) bir tek ek yeri boya problemi yok. Sanırım Rapidlere özgü bir problem olsa gerek. Aynı platforlardaki  Seat ve  Polo ları da incelemek gerek.


Çevrimdışı Hydra

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Bu durum spaceback modellerinede yansırmı acaba? en eski spaceback kullanıcısı kim var acaba


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Vallahi hepinize gecmis olsun. Bu iletisiminizi kabul etmeyin. Hatta devir teknoloji devri bu durumla ilgili whatsapp grubu kurun aranizda her zaman iletisimde olun derim.

Sagda solda gordugunuz rapidcileri de olaya uyandirirsaniz yetkili servise basvuranlarin sayisi artar.

Sahsi gorusum kaynak ek noktasindaki macundan kaynaklaniyor bu sikinti. Umarim cozulur


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Metni yazdım arkadaşlar. Diğer arkadaşlar da bakarlarsa ve düzltmeye  ihtiyacı olan kısımları düzeltirlerse iyi olur diye düşünüyorum.

 I bought my Rapid 1.6TDI DSG Elegance in Turkey in İstanbul on 01.01.2015 from the official dealer of Yuce Oto AAA Oto. The engine serial number of my car is 111111111 and the chasis serial number is 222222222
   
  Few days ago I realised that the painting material is cracked on the junction point of the roof and the C column. I mean the up-right and up left points of the tailgate.
   
  Not only on the C column but also there are cracked paints on the junction of A column and the roof. I mean the up-right and up-left points of the windscreen.
   
  As far as I searched through that problem I have realised that lots of Rapid vehicles have that problem in Turkey.
   
  As I learnt from the owners of Rapid vehicles, the official services had made some retouch (paint correction) on that points and they had stated that the problem occured later on worse than the previous situation.
   
  Regarding that problem, I have contacted with your official distributor Yuce Oto in Turkey but they have not come to a stable conclusion.
  In order to solve my problem the problem must be searched seriously and if necessary I would kindly request you to change my Rapid with a new one or to transfer the value of my car to my bank account as soon as possible.
 
 
  In order to explain the situation more clearly, I have just attached the related photos.
  Thanks and best regards

Address                       :
Name/Surname            :
Phone                          :

 
Mavi olan kısımları sizler aracınıza ve satın aldığınız bayiye göre düzelteceksiniz.

Şimdiden bol şanslar.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!