Ben ilk fırsatta çeviriyi yaparım ama servisin ve/veya distribütörün ilk aşamada ne diyeceğini görün derim ben de.
Ben de öyle düşünüyorum uğur bey onun için size zahmet parantez içine alarak kırmızıyla yazdığım yeri de ekleyerek çevirirseniz disttribitör cevabından sonraya da uygun olur
İyi günler,
...... tarihinde Türkiye'de ............ ilinde bulunan ........bayinizden ...... motor şasi no.lu rapid ... TSİ/TDI ELGANCE/AMBİTİON Sedan aracımı aldım.Ancak üzülerek gördüm ki aracın C sütünu ile ile tavan bağlantı noktasının birleştiği yerlerde ( Bagaj kapağının sağ ve sol üst noktaları) boya çatlaması ve açılmalar olduğunu , bu sorunun daha pek çok araçta meydana geldiğini , sorunun görüldügü bazı araçların resmi servislerde rötuş yoluyla düzeltilmeye çalışıldığını ancak bu problemin aynı yerden artarak yeniden ortaya çıktığını hatta A sütunu ile tavan bağlantı noktasında da benzer sorunların olduğunu araştırmalarım sonucunda öğrendim.
(Bu konu ile ilgili olarak Türkiye'de bulunan distribitörünüz ( Yüce Oto ) bahsettiğim sorun ile ilgili kalıcı bir çözüm önerisinde bulunmayarak mağduriyetimi arttırdı.)Bahsettiğim bu sorunun bir an önce tespit edilerek mağduriyetimin giderilmesini, gerekirse aracımın değişimini veya bedelinin iadesini talep ediyorum.
Açıklayıcı olması için sorunlu bölgenin fotoğraflarını ekte gönderiyorum.
İyi çalışmalar.
Adres: Ad- Soyad
Telefon Numarası