škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Boyada çatlama?

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Buraya sade ve net bir Türkçe metin yapıştırın, pazartesi size İngilizce' ye çevireyim. Yalnız pesin peşin söyleyeyim, işim olursa ertelemek zorunda kalırım.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Evet bence de sorun olan herkes skoda cek cumhurıyetı ve vw grup almanyaya sorunun oldugu foto ıle maıl atsın hep bırlıkte hareket edelım arkadaslar o zmn gercekten ıstedıgımızı alırız ben de foto cekıp hemen atacagım


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;517224
Buraya sade ve net bir Türkçe metin yapıştırın, pazartesi size İngilizce' ye çevireyim. Yalnız pesin peşin söyleyeyim, işim olursa ertelemek zorunda kalırım.


Sagolun ugur bey buraya bır sey yazalım sana zahmet bıze yardımcı ol  sorunu en guzel ozetleyecek sekılde yazalım


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Ben de çevirdiğim metni buraya koyarım, diğer İngilizce bilen arkadaşlar da kontrol ederler.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı heredot mehmet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 77
    • Profili Görüntüle
bu maili türkiyeden....  ilinden gönderiyorum. aracımı....  tarihinde....  skoda bayiisinden aldım. çok severek ve güvenerek aldığımız skoda rapid marka aracımızın c sütunu ile tavan sac bağlantı noktalarında çatlaklar meydana geldi. bazı arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla a sütunu ile tavan bağlantı noktasında da benzer sorunun bulunduğunu öğrendim. bu durumu ileterek tarafınızdan yapılacak tespitler sonucunda sorunumuza bir an önce çözüm getirileceği temennisindeyim. sorunlu bölgenin fotoğrafları ekte mevcuttur. iletişim bilgilerim....... dir.



Benden başlangıç. Üzerinde düzeltme yaparak son haline getirelim arkadaşlar. Gerekirse şasi no da eklenebilir


dtsnr

  • Ziyaretçi
Bugün Efe Skoda ya gittim.Aracın fotoğrafları çekildi ve pazartesi günü Yüce Auto ya yazı yazılacak ve fotoğraflarla birlikte iletilecek.Eğer ki onlar bu ayıbı gidermek için bizi ciddiye alıpta iletişime geçerlerse ne yapacaklarını bana iletecekler eğer bu durumu önemsemezlerse ve baştan savarlarsa yetkili servisten rapor yazdırıp hukuki yola gidecem.
Bugün bu sorunun sadece ben de olmadığını 4-5 araçta daha olduğunu söyledim hatta servisteki danışmana buradaki diğer fotoğrafları da gösterdim kendisi gayet iyi niyetli davrandı ve showroomdaki sıfır km. sedan beyaz rapid aracın aynı bölgesine baktı ve o aracında o bölgesindeki boyada çatlak değil ama noktasal şekilde boyada hataların olduğunu gördü fotoğraf çekti.Bakalım şimdilik haber bekleyecem herhangi bir rötuş tamir istemedim şimdilik sizde tamir ettirmeyin olay sonuçlanana kadar.En yakın yetkili servise gidin ve fotoğrafların çekilip Yüce Auto ya iletilmesini isteyin servis kaydı açtırın ve başka araçlarda da bu durumun olduğunu üzerine basarak söyleyin.Markanın bu konuda bizim mağduriyetimizi gidermesi gerekiyor.Bunun nasıl olacağı konusunda bize siz ne talep ediyorsunuz sorusuna aynı yanıtı vermemiz de fayda olacağını düşünüyorum.Saygılar...


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dtsnr;517236
Bugün Efe Skoda ya gittim.Aracın fotoğrafları çekildi ve pazartesi günü Yüce Auto ya yazı yazılacak ve fotoğraflarla birlikte iletilecek.Eğer ki onlar bu ayıbı gidermek için bizi ciddiye alıpta iletişime geçerlerse ne yapacaklarını bana iletecekler eğer bu durumu önemsemezlerse ve baştan savarlarsa yetkili servisten rapor yazdırıp hukuki yola gidecem.
Bugün bu sorunun sadece ben de olmadığını 4-5 araçta daha olduğunu söyledim hatta servisteki danışmana buradaki diğer fotoğrafları da gösterdim kendisi gayet iyi niyetli davrandı ve showroomdaki sıfır km. sedan beyaz rapid aracın aynı bölgesine baktı ve o aracında o bölgesindeki boyada çatlak değil ama noktasal şekilde boyada hataların olduğunu gördü fotoğraf çekti.Bakalım şimdilik haber bekleyecem herhangi bir rötuş tamir istemedim şimdilik sizde tamir ettirmeyin olay sonuçlanana kadar.En yakın yetkili servise gidin ve fotoğrafların çekilip Yüce Auto ya iletilmesini isteyin servis kaydı açtırın ve başka araçlarda da bu durumun olduğunu üzerine basarak söyleyin.Markanın bu konuda bizim mağduriyetimizi gidermesi gerekiyor.Bunun nasıl olacağı konusunda bize siz ne talep ediyorsunuz sorusuna aynı yanıtı vermemiz de fayda olacağını düşünüyorum.Saygılar...


 Yapılacak işlemleri yapmışlar zaten servisin yapabileceği ilk aşamada bu önemli olan bundan sonrası ben de çarşamba veya cumartesi günü gidip şikayet kaydı açtıracağım
  Peki soner bey aracı geri size verdiler değil mi burada kalsın falan demeediler herhalde
   
  Bence talebimiz kesinlikle değişim ya da iade olmalı arıza bedel iadesi falan olmamalı bence


dtsnr

  • Ziyaretçi
hayır burada kalsın demediler ama hukuki yol olmadan değişim ya da iade kararının çıkması ihtimali olduğunu ben pek sanmıyorum.


dtsnr

  • Ziyaretçi
Onların vaad ettiklerini eğer kabul etmezsek dava açmadan hiçbirşey elde edemeyiz.2011 yılında vatandaşın biri passatı(defalarca tekrarlayan DSG arızasından dolayı) geri iade etmiş ama dava yolu ile karar çıkmış o şekilde ki bizim bu durum ne yazık ki insanlara önemsiz geliyor.


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: heredot mehmet;517235
bu maili türkiyeden....  ilinden gönderiyorum. aracımı....  tarihinde....  skoda bayiisinden aldım. çok severek ve güvenerek aldığımız skoda rapid marka aracımızın c sütunu ile tavan sac bağlantı noktalarında çatlaklar meydana geldi. bazı arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla a sütunu ile tavan bağlantı noktasında da benzer sorunun bulunduğunu öğrendim. bu durumu ileterek tarafınızdan yapılacak tespitler sonucunda sorunumuza bir an önce çözüm getirileceği temennisindeyim. sorunlu bölgenin fotoğrafları ekte mevcuttur. iletişim bilgilerim....... dir.



Benden başlangıç. Üzerinde düzeltme yaparak son haline getirelim arkadaşlar. Gerekirse şasi no da eklenebilir


  Ben de şöyle bir şey yazdım hangisini beğenirseniz onu yapalım


     İyi günler,
   ...... tarihinde Türkiye'de  ............ ilinde bulunan ........bayinizden ...... motor şasi no.lu rapid ... TSİ/TDI ELGANCE/AMBİTİON Sedan aracımı aldım.Ancak üzülerek gördüm ki aracın C sütünu ile ile tavan bağlantı noktasının birleştiği yerlerde ( Bagaj kapağının sağ ve sol üst noktaları) boya çatlaması ve açılmalar olduğunu , bu sorunun daha pek çok araçta meydana geldiğini hatta A sütunu ile tavan bağlantı noktasında da benzer sorunların olduğunu araştırmalarım sonucunda öğrendim.
   Açıklayıcı olması için sorunlu bölgenin fotoğraflarını ekte gönderiyorum.
   Yukarıda bahsettiğim bu sorunun bir an önce tespit edilerek mağduriyetimin giderilmesini, gerekirse aracımın değişimini veya bedelinin iadesini talep ediyorum.

Adres:                                                      Ad- Soyad
                                                            Telefon Numarası


 

   Arkadaşlar yeterince açıklayıcı olmuş diyorsanız sizin seçtiğinizi Uğur Bey bizim için çevirince gönderelim.

   Bu arada Uğur Bey'e de desteği için yeniden teşekkür ederim.Umarım zaman bulup yazımızı en kısa sürede çevirir.


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dtsnr;517240
Onların vaad ettiklerini eğer kabul etmezsek dava açmadan hiçbirşey elde edemeyiz.2011 yılında vatandaşın biri passatı(defalarca tekrarlayan DSG arızasından dolayı) geri iade etmiş ama dava yolu ile karar çıkmış o şekilde ki bizim bu durum ne yazık ki insanlara önemsiz geliyor.


 Onların vaad edeceği şey belli boyayalım.
  Vallahi boyayı kesinlikle kabul etmem gerekirse dava açarız hatta avukatlarımıza söyleyip davalarımızı birleştirme olasılığımız varsa birleştiririz öyle devam ederiz.Dava açarsak kesinlikle kazanacağımızı düşünüyorum ben


Çevrimdışı heredot mehmet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 77
    • Profili Görüntüle
44cihan44 metin gayet güzel ve açıklayıcı olmuş, bunu güzel bir ingilizce ile boşlukları kendimize uygun şekilde doldurup gönderebiliriz.


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
herkes için de uygunsa o zaman benim yazdığım yazıyı Uğur bey çevirsin o zaman


Çevrimdışı altoprak

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Öncelikle tüm üyelere merhaba,,,
Çok ilginç bir durum, özellikle bu marka gurubu için. Üretim video larından hatırladığım kadarı ile bölge ek yeri ve özel bir silikon kullanılarak yapıştırılma yapıyor.Galiba bölgede bir esneme meydana geliyor ve boya çatlıyor. Araçlar bu konuda 10 yıl garantili ve en eski araç 3 yıllık. Kesinlikle ilk adım tamire yanaşmamak lazım. Toplu hareket edilmesi en doğru karar. Kişisel başvurularda( yok darbe görmüş,yok kötü kullanım,vb) suçlamalara maruz kalınmaz.. İlk fırsatta kendi aracımı kontrol edeceğim..

Ailemin aracı roomster , kendi şirket aracım rapid dsg 1,6 tdı eleg.


Çevrimdışı skodaizm

  • Ormareşal
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
Ortak bir metni İngilizce olarak skoda ya göndermek ve bunu resim ile desteklemek güzel bir fikir. Ancak Türkiye de ki bayiler ve  distiribitör firmanın  tepkisini görmeden ve olumsuz yaklaşımları durumunda bu belgeler ile birlikte  yazıyı göndermekte daha büyük  yarar var.
Bence birçok araçta bu sorunun olması çözümün distribütör aracılığı ile çözülme ihtimalini güçlendiriyor.