škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Boyada çatlama?

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: skodaizm;517259
Ortak bir metni İngilizce olarak skoda ya göndermek ve bunu resim ile desteklemek güzel bir fikir. Ancak Türkiye de ki bayiler ve  distiribitör firmanın  tepkisini görmeden ve olumsuz yaklaşımları durumunda bu belgeler ile birlikte  yazıyı göndermekte daha büyük  yarar var.
Bence birçok araçta bu sorunun olması çözümün distribütör aracılığı ile çözülme ihtimalini güçlendiriyor.


 Bu konuda ben de size katılıyorum aslında ama elimizde belli bir metin olsun ki ona ekleme yapabilelim mesela distribitör bize olumsuz bşir yanıt verse de onu şikayet eder gibi yukarıdaki metini yazsak ve üstüne de TR deki distiribitör sorunu çözmedi desek daha iyi olur


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Ben ilk fırsatta çeviriyi yaparım ama servisin ve/veya distribütörün ilk aşamada ne diyeceğini görün derim ben de.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


dtsnr

  • Ziyaretçi
Bence sorunu yaşayan herkes yetkili servise fotoğraflı ve diğer araçlarda da bulunduğunu söyleyerek en kısa zaman da başvursun arkadaşlar sonra cevapları burada değerlendirelim ona göre topluca hareket edelim olumlu ya da olumsuz...


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;517265
Ben ilk fırsatta çeviriyi yaparım ama servisin ve/veya distribütörün ilk aşamada ne diyeceğini görün derim ben de.

Ben de öyle düşünüyorum uğur bey onun için size zahmet parantez içine alarak kırmızıyla yazdığım yeri de ekleyerek çevirirseniz disttribitör cevabından sonraya da uygun olur

İyi günler,
...... tarihinde Türkiye'de ............ ilinde bulunan ........bayinizden ...... motor şasi no.lu rapid ... TSİ/TDI ELGANCE/AMBİTİON Sedan aracımı aldım.Ancak üzülerek gördüm ki aracın C sütünu ile ile tavan bağlantı noktasının birleştiği yerlerde ( Bagaj kapağının sağ ve sol üst noktaları) boya çatlaması ve açılmalar olduğunu , bu sorunun daha pek çok araçta meydana geldiğini , sorunun görüldügü bazı araçların resmi servislerde rötuş yoluyla düzeltilmeye çalışıldığını ancak bu problemin aynı yerden artarak yeniden ortaya çıktığını hatta A sütunu ile tavan bağlantı noktasında da benzer sorunların olduğunu araştırmalarım sonucunda öğrendim. (Bu konu ile ilgili olarak Türkiye'de bulunan distribitörünüz ( Yüce Oto ) bahsettiğim sorun ile ilgili  kalıcı bir çözüm önerisinde bulunmayarak mağduriyetimi arttırdı.)Bahsettiğim bu sorunun bir an önce tespit edilerek mağduriyetimin giderilmesini, gerekirse aracımın değişimini veya bedelinin iadesini talep ediyorum.

Açıklayıcı olması için sorunlu bölgenin fotoğraflarını ekte gönderiyorum.

 İyi çalışmalar.

Adres: Ad- Soyad
Telefon Numarası
« Son Düzenleme: 07 Haziran 2015, 22:20:56 Gönderen: 44cihan44 »


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dtsnr;517269
Bence sorunu yaşayan herkes yetkili servise fotoğraflı ve diğer araçlarda da bulunduğunu söyleyerek en kısa zaman da başvursun arkadaşlar sonra cevapları burada değerlendirelim ona göre topluca hareket edelim olumlu ya da olumsuz...

Hocam onun için referans olsun diye kayır için gittiğimiz veya gideceğimiz servisleri de yazalım ki servise gittiğimizde şu şu kişi şu serviste aynı sorunla kayıt açtırdı diyelim belki bakarlar.Altıntı yaparak takma adımızı ekleyelim ve pm den plakalarımızı bırbırımıze gonderelım

1- dtsnr- Ankara Efe Skoda (Servis kaydı açtı)
2-44Cihan44- Düzce ERKUR         (Servis kaydı açtıracak)
« Son Düzenleme: 07 Haziran 2015, 12:35:23 Gönderen: 44cihan44 »


dtsnr

  • Ziyaretçi
Yalnız araç benim üzerime değil eşimin üzerine isim vermek yerine plaka paylaşalım profil mesajlarından cihan bey...


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Olabılr maksat referans olsun elımızde pekı soner bey sız ne dedınız servıse ayrıca ne talepte bulundunuz


dtsnr

  • Ziyaretçi
Ben iade ya da kendi degerinden aracın geri alınıp bir üst  segmentte farkını  vererek farklı  bir araç  alma konusunda düşüncelerimi  dile getirdim tabi bu tamamen bireysel bir düşünce ama onlar problemi bu boyutta algilayacaklar mi bilemiyorum   ayrıca  bu durumun telafisini herkese farklı  farklı  yapamazlar heralde herkese aynı  muamele olmalıdır...


dtsnr

  • Ziyaretçi
Cihan bey size mesaj gönderdim  ulastimi?


Çevrimdışı westwint

  • ÇİFTE RAPİD SAHİBİ
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 106
    • Profili Görüntüle
Merhabalar,
Konu üzerine her iki (Beyaz renk ve alalı 2 yılı geçti) aracımı da inceledim, bende herhangi bir  çatlama, atma, kabarma  vs. Yok. Sizlerde oluşan durum için çok üzüldüm haklarınız ve mağduriyetlerinizin giderilmesi adına konunun takipçisi olacağım.
Rapid - Octavia A7 - Scala Premium


Çevrimdışı heredot mehmet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 77
    • Profili Görüntüle
Mail gönderip göndermemek herkesin kendi tercihi ve elbette ki konunun çözümü için servislerimize de gideceğiz, ancak üreticinin bilgisinin olması süreci hızlandırabilir. Sonuçta 1 - 2 mail kişisel sorun, daha fazla mail kronik sorundur. Sonraki üretimleri bile düzeltseler sonraları araç alanlar için rahatlık olacaktır.


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
Boya kaporta konusu cok onemli 10 yil garanti verdikleri bir hususta boyle bir sikinti cikmasi bir muhendislik hatasidir. İlk konuyu acan arkadasin koydugu fotograf ise cok ilginc sanki orada bir bosluk olmus vaya kaza olmus orasi macunlanmis ve sonra macun patlamis veboya kalkmis. Ve rotus yapilarak gecistirilecek bir durum da degil cunku daha altta sorun var . Benim aracta beyaz takipteyim.


Çevrimdışı heredot mehmet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 77
    • Profili Görüntüle
Ben söylediğim gibi ilk fırsatta gideceğim ve sonucunu yazacağım. Ancak iş yoğunluğumdan şu gün diyemiyorum


Çevrimdışı bluevelvet

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 321
    • Profili Görüntüle
Şuanda 6 kişi aynı sorundan bahsetti. Bu kişiler foruma üye olup sık sık ziyaret edenlerin içindeki sayı. Forumdan haberi olmayan ve forumu sık ziyaret etmeyenlerde var muhakkak. Son 3 yılda tahminen 3000 rapid satılmıştır, belki daha fazla. Bunların %85-90ı beyaz renk. Dışarıda bu sorunu yaşayan çok daha fazla kişi var diye tahmin ediyorum.

85 nolu mesajda yazılan türkçe metine "benzer sorun yaşayan bir araca rötüş boya yapıldığını ve sorunun tekrarladığını da ekleyerek(OK diyorsanız )" ingilizceye çevrildiğinde metni hepimiz çek lere gönderelim. Sonuçta 1. el sorumlu kişiyi direk bilgilendirmiş oluruz. Ayrıca herkes yüce otoya da aynı maili atsın. Yüce nin de bilgisi olsun. Sonra herkes servise gitsin ve topluca bir çözüm sonuç bekleyelim.

1.bluevelvet (özaydın büyükçekmece-8 haziran p.tesi gidieceğim)
2.dtsnr(soner bey)Ankara Efe Skoda (Servis kaydı açtı)
3.44cihan44 (cihan bey)Düzce ERKUR (Servis kaydı açtıracak)
4.heredot mehmet (mehmet bey)
5.AYKUT20 temmuz 2014 (aykut bey)
6.rapidgen


Çevrimdışı 44cihan44

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 416
    • Profili Görüntüle
Bence uygundur erkan bey ben de carsamba ya c.tesı servıse gıdıp durumu anlatacagım bu sorunu yasayan baska kısılıerın de oldugunu onların de eervıslere basvurdugunu soyleyıp paylastıgımız fotoları gosterecegım forumu da gosterecegım
Bu arada rotus olayını da mesajımıza ekledım
« Son Düzenleme: 07 Haziran 2015, 22:22:42 Gönderen: 44cihan44 »