Bu iş bütün veni model VAG larda olduğuna göre ; en fazla araçlar geri çağırılıp o boşluğa/mastikli oluğa, eski model Fabia I Octavia I lerdeki gibi siyah plastik şerit yapıştırma uygulamasına gidip bir miktar servis indirim kanpanyası uygulayarak işten sıyrılırlar.
Üç kuruşluk plastik şerit koymamak için koskoca VAG nin düştüğü durum oldukça vahim. Modern üretim yapayım diye tavanda plastik kullanmıyorsun ancak kocaman bir oluk bırakıyorsun ve tavandaki gerilimi, zamanla bozulan boya gerilimin çatlamalarını hesap etmeden ürünü piyasaya sürüyorsun. Aslında büyük bir kusur ve ihmalkarlık ötesi müşteriyi önemsememek. Toyota olsa araçları geri çağırıp olayı insanca çözer.
Sanırım yabancı ülkelerde bu sorun yok. Zira forumlarda bir şikayet gözükmüyor.
Ama Türkiye de VW ve artık skoda daha üretetilmeden iki ay sonrası sıra ile satılınca şişirme işçilikli ve düşük donanımlı araçlar Türkiye ye postalanıyor ve biz de alıp distiribütörleri zengin ediyoruz. Dışarıda satılan araçların en alt donanımı bile bizim üst donanım kadar dolu.