Dizel araç az yakar tamamda aradaki farkı götürür bakım parası olarak öderiz. Şimdi bırakın 100.000' lik aracı daha üst segmentte güçlü benzinli motorlar tercih edilip LPG' ye dönüştürülüyor. Üstelik yüksek hacimli motorlarda LPG uyumuda pek aranmaz. Siboplar kalın ve büyük.Özellikle oksijen sensörleri ve buji'ler farklı, İşi bilen ustalar bunlarada dikkat ediyor dönüşümde. Üst kapak ona göre, ne sibop yakma derdi vardır nede başka sorunlar yaşanmaz sorunların tamamı 1.6 litrenin altında motorlarda.Ben aldığımdan beri LPG' ye hiç bulaşmadım. 1.4 Lt 1.2Lt. ve diğerleri MPI motorlar gibi uyumlu değil .1996 2. yarı 1.3 Felicia motorları bile LPG' ye uyumlu. Az benzin yakacak derdiyle motorları yüksek tork için silindir sayısını 3'e düşürdüler. 120 o' lik krank açısıyla ne bekleniyorsa? yok Turbo, FSI-TSI, sonuç elin mahkum yüksek kalite benzine. Hele bu sene gelen o 1.0 MPI motorları görünce araç 1150 kg gerisini boşverin. Yerinde kalsın. Ankarada son alınan tüm Belediye otobüsleri CNG' li benzinli motorlar. Herşeyden önce çevreyi kirletmiyorlar.
Ne niyete LPG kullansalarda SUV vb. sahipleri sonuçta çevreyi kirletmiyorlar. Bu bile yeter bence