škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Fabia 3 1.2 TSI DSG Testim

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı arastiran

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Profili Görüntüle
Merhabalar,

Dün Ankara'da 1.2 TSI DSG Style test etme fırsatı buldum.
Vites geçişleri hissedilmiyor.
Yokuş yukarı oldukça rahat çıkış yaptım.
Araç net bir şekilde güçlü olduüunu hissettiriyor.

Ancak kabin, kapı içleri kalitesi ve rahatlığı konusunda çekincelerim oldu.
Bir evin ikinci aracı veya günlük/haftasonu için uzun/kısa mesafe yolculukları için ideal bir araç gibi görünüyor.
Konfor beklemeden güçlü bir araçla amacına hizmet edecek bir yapısı var.

Tabii fiyatlarına bakılınca biraz daha bütçeyi büyütük rapid grubuna geçilebilir ...


Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: arastiran;517308
Merhabalar,

Dün Ankara'da 1.2 TSI DSG Style test etme fırsatı buldum.
Vites geçişleri hissedilmiyor.
Yokuş yukarı oldukça rahat çıkış yaptım.
Araç net bir şekilde güçlü olduüunu hissettiriyor.

Ancak kabin, kapı içleri kalitesi ve rahatlığı konusunda çekincelerim oldu.
Bir evin ikinci aracı veya günlük/haftasonu için uzun/kısa mesafe yolculukları için ideal bir araç gibi görünüyor.
Konfor beklemeden güçlü bir araçla amacına hizmet edecek bir yapısı var.

Tabii fiyatlarına bakılınca biraz daha bütçeyi büyütük rapid grubuna geçilebilir ...


Bende anlamadım fabia 1 de kapılar daha tok kumaş kaplı torpido komple silikon ama fabia III te sert plastik rapid de sert plastik slikon torpido için octavia almak lazım eskisinde daha iyi olan neden yenide daha kötü olur malzeme anlamadım


Çevrimdışı arastiran

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Profili Görüntüle
Alıp kapı içlerini filan kaptlatmak lazım resmen ...
Yoksa ticari araç gibi değerlendireceğiz :)
Amaca hizmet eden araba yapmışlar, taşıyor :)


Çevrimdışı blacksea28

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 308
    • Profili Görüntüle
Ben takılmıyorum sert plastiğe, elin değmedi yerler varsın sert olsun, sonuçta daha uzun ömürlü ise kullansınlar, kapıların kapanması normal, ne çok boş ne de çok tok.
Ama yalıtım biraz zayıf, içeri yol sesi alıyor
Süspansiyonlar sattığım i20 de daha yumuşak, konforluydu, fabiada biraz daha tokça


Çevrimdışı blacksea28

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 308
    • Profili Görüntüle
Güç olarak 1.2 tsı dsg 110 bg fazlaca yetiyor ki bende 1.2 tsı 90 bg var, memnunum performansından 0-100 hızlanması e46 kasa 3.16i ile aynı


Çevrimdışı arastiran

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Profili Görüntüle
Performans konusunda test sırasında bende çok şaşırdım.
Günlük 80 Km yol yapacağım iş için haftaiçi ... Çok maliyetli olur mu acaba diye düşünüyorum. Uzun yol arabası olacağı için bende takılmıyorum malzemeye :)


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı arastiran

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Profili Görüntüle
Arada 10.000 tl uzeri fark var. Bu fark ve bakım maliyetleri düşündürücü. Bu nedenle dizeli geri plana attim. Dizel düşününce c3 daha uygun gibi oluyor sanırım?


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Benzinli dizel farkı az farklı bir marka model düşünülebilir.


Çevrimdışı blacksea28

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 308
    • Profili Görüntüle
bence de dizel mantıklı çünkü günde 80 km ile yılda 20 bin km den fazla yol yapmış olursunuz(80km x 5gün x 52 hafta) ki bu rakam dizel almak için büyük bir neden.


Çevrimdışı umtdrn

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 481
    • Profili Görüntüle
Fabia 1 sanırım Skoda'nın yaptığı kalite hissi en yüksek Fabia olarak kalacak . Tabi Fabia 1 in kronik sorunlarını saymazsak .

 Hemen her markada bu iş böyle artık .

Düşünün B5.5 kasa Passat bence  Audi kalitesinde bir arabaydı. Fakat B7 ve B8 hiçte öyle hissettirmiyor.

Aynı şey Octavia içinde geçerli Superb içinde geçerli diğer markaların birçoğu içinde ...